Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pytania, których ciągle przybywa.
Autor Wiadomość
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-07-02, 06:52   

Silnik był wyjęty,wymieniłem łańcuch rozrządu i sprzęgło.Remont,nie chciał bym tego jeszcze,silnik w tamtym sezonie dobrze jeździł.Czy układ smarowania np.w nx może się zapowietrzyć?jak sprawdzić czy olej jest pompowany tam gdzie powinien i jak go ewentualnie odpowietrzyć.
 
 
     
red_eyed_rider
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-02, 09:23   

Delikatnie popuszczasz śrubę banjo przy głowicy przy kręceniu rozrusznikiem, jak pojawia się olej to jest odpowietrzony. Ta śrubka która mocuje metalową rurkę z prawej strony głowicy.
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2016-07-02, 15:36   

Artek, jeżeli przy okazji miałeś spuszczony olej z silnika tak długo, to może być problem z działaniem pompy oleju. Może być sucha i nie chcieć pompować. To bardzo ważne aby w takich przypadkach najpierw wyjąć pompę i solidnie ją zalać olejem. Wtedy nie będzie najmniejszych problemów.
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-07-05, 10:23   

Co z tym czujnikiem impulsatora,jak ma być ustawiony względem reszty?jeżeli góra będzie dobrze złożona?można to sprawdzić bez zdejmowania pokrywy sprzęgła?kiedy ma być iskra?
 
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-06, 12:43   

No i dzisiaj zaliczyłem pierwszy przegląd techniczny. Bezstresowo i całkiem prosta prcedura, tzn światełka, kierunki i stop plus hamulce. Żadnego chalasu, opon i jakiegoś czepiania się. Muszę w końcu licznik zrobić, bo za rok będzie widać, że stoi.
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-28, 14:04   

Dawno nic się nie działo, no to zaczęło: kilka razy zdarzyło się, że stojąc na luzie gaśnie mi silnik. Próbuję go odpalić a rozrusznik nie kręci tylko kontrolka biegu przygasa. Kilku minutowa pauza pomoaga i można znów uruchomić.
Standartowa przypadłość, czy to moje szczęście?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-08-28, 16:00   

Krzycho, Jak przygasa i nie kręci to wbij bieg daj do przodu do tyłu aby tłokiem ruszyło i wtedy kolejna próba. Zakręci to szczotki powinny być a raczej nie powinno ich być ;-)
Z gaśnięciem to książkę można napisać czytając forum. Mnie jeszcze nie dopadło więc nie podpowiem.
 
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-08-28, 16:31   

Krzycho napisał/a:
Próbuję go odpalić a rozrusznik nie kręci tylko kontrolka biegu przygasa. Kilku minutowa pauza pomoaga i można znów uruchomić.

A akumulator nie jest czasem rozładowany :?:
 
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-28, 20:54   

No więc idę w stronę akumulatora, bo gdy wyłączę światła to rozusznik odpala. Najpierw sprawdzę napięcie ładowania.

wojtekk napisał/a:
Krzycho, Jak przygasa i nie kręci to wbij bieg daj do przodu do tyłu aby tłokiem ruszyło i wtedy kolejna próba..


Tak robię, i jak nie mogę biegu zmienić również. Przy zgaszonym silniku oczywiście
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-08-29, 19:36   

Krzycho napisał/a:
No więc idę w stronę akumulatora, bo gdy wyłączę światła to rozusznik odpala. Najpierw sprawdzę napięcie ładowania.


Krzycho co ja Ci kiedyś pisałem - pamiętasz ???
Znam ten motor jak własną kieszeń i staram Ci się pomóc.
Niestety nie słuchasz co do Ciebie mówię ostatkiem sił powstrzymuję się przed napisaniem "do jasnej cholery przestań pisać że Ci się motor spierd.... jak masz akumulator rozładowany" ale nie wiem jak długo wytrzymam
 
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-29, 22:58   

Dawid, spokojnie, ja mam świadomość, że to prawie trzydziestoletnia maszyna i nie odbieraj tego osobiście. Pamiętam, że miał padnięty akumulator, to go wymieniłem, jeśli alternator nie daje rady to nie wiem czy coś można z nim zrobić czy też co jakiś czas podładować go prostownikiem i z tym żyć.
P.S. Postaraj się jeszcze wytrzymać ;-)
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-08-30, 06:04   

Krzych co ja mogę że tego wynalazka dalej bronię i będę bronił jak swojego ;)
Postaram się jednak poprawic, sprawdz sobie to ładowanie a przede wszystkim tak jak Ci wcześniej pisałem wymień (lub popraw) wtyczkę od regulatora napięcia bo lubi się rozłączyc i nie będzie prądu wcale
 
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-01, 19:56   

Dawid, podpowiesz gdzie tej wtyczki szukać?
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-09-02, 07:34   

Pod siedzeniem.
Jest to dośc duża chyba biała wtyczka na 3 piny. Łatwo ją znaleźć bo dochodzą do niej kable z regulatora napięcia.
 
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-18, 18:01   

http://allegro.pl/show_it...TUzNzNkOGZkMQ==

na alle jest takie wypełnienie, trochę inne niż moje pytanko- może ktoś orientuje się czy pasowałoby do mojego motorka?

U mnie wygląda to tak jak na foto

wypełnienie.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 31,69 KB

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15