Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pytania, których ciągle przybywa.
Autor Wiadomość
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-29, 16:16   

Ok, 10w40 :-)
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2016-03-29, 23:13   

Krzycho, dobierz olej do stylu jazdy. Jak silnik łapie bardzo wysokie temp. to zastosuj się do rad kolegów, którzy proponują oleje o wyższej lepkości.
Ja tez stosuję olej o wyższej lepkości.

Zachęcam do czytania każdego tematu od dechy do dechy - wiem, że to sporo postów ale sam będziesz mógł przeanalizować i wyciągnąć wnioski z wypowiedzi mniej lub bardziej bajkowych/trafnych.
 
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-30, 16:52   

Zastosowałem się i źle wpisałem, miało być 10w50, gapa ze mnie ;-)

Patrzę na pojemnik na narzędzia i cholercia, jak ja tam schowam młotek a to jakoś tak najbardziej mi przydatne narzędzie :mrgreen:
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-13, 18:58   

Motorek już na chodzie czas na olej i filtr, podpowie ktoś jaki filtr do tego zakupić? Nie wiem, czy brać się samemu za olej czy też podjechać za pierwszym razem i podpatrzeć. Przy okazji znalazłem filtr powietrza, jak często go wymieniać i co kupić na wymianę?
 
     
Bart76 
Wolverine


Wiek: 47
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 438
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 2016-04-13, 20:15   

Yello,
Wymiana oleum nie jest jakoś specjalnie komplikasta szczególnie że w NX robisz to bbbbbardzo często :-x Rozjedz sobie sprzeta tak coby miał ze 60*C odkęcasz śrubkę spustową (spokojnie nic na maxa bo zdupczysz ) odkręcasz bagnecik wlewowy - jakaś miska na zlewki i kap...kap..jak już przestanie lecieć to możesz sobie odkręcić śrubkę w prawej kapie w okolicy dźwigni hama i przechylasz moto na prawo/miska i znowu kap..kap..jak przestanie to odkręcasz małą kapę od filtra i tyle. Można jeszcze zaglądać do osadnika w ramie i sitka w prawej kapie ale to już lekko grubsza zabawa. Filtr oleju może być np. Hiflo (są tanie ) a możesz go wymieniać co 2gą oliwe. Przed założeniem sprawdź oring w malutkiej kapie - jeśli jest Ok to posmaruj go świeżym olejem i pakuj na miejsce(pamiętaj o sprężynce). Korek spustowy do ramy nie za mocno i wlewasz oliwke. co 0,5 L możesz delikatnie zakręcić silnikiem na(off) i lejesz nie przekraczając 2L. Jak już upchniesz wszystko to jeszcze pare chechłań (na off) aby pompka podała oliwkę gdzie trzeba i startujesz moto bez pałowania na spokojnie.
Filtr powietrza - w zależności jak dzidujesz - jeśli w lato w piachach i offie to nawet 2 na sezon. sprawdź sobie jak tam wygląda u ciebie uszczelnienie airpuchy gdyż lubi się rozszczelniać i może narobić bałaganu :evil: :mrgreen: :evil: w zeszłym sezonie był pomór !!!
Jak coś mi umkło to pewnie ktoś coś poprawi.
Narka
B
 
 
     
kamilu08
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-13, 23:03   

A zapytam z ciekawości czy ktoś juz wlewał więcej niz 2 litry ? Fabryka podaje 1.9 , więc chyba nic się by nie stało jakby się wlało np 2.3 :)
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2016-04-14, 06:55   

kamilu08, możesz wlać i te 2litry i te 2,3litra . Przelanie stanu oleju grozi jedynie jego przelewanie sie poprzez rurkę z ramy do głowicy , oczywiście nadmiar to nadmiar i podejrzewam że większy stan oleju w karterach jednak będzie powodował większe zużycie oleju . :lol: :lol: :lol:
 
 
     
kamilu08
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-14, 07:22   

to nastepnym razem wleje 2.1 :-P po dwóch setkach nic się nie stanie a i tak wciągnie je po jakimś czasie :-P
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-20, 17:11   

Podpowie ktoś jaki filtr paliwa i powietrza powinienem kupić?
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2016-04-20, 17:18   

Przede wszystkim czysty ;-) Tu temat -> http://hondadominator.pl/...filtr+powietrza
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-04-20, 17:21   

Krzycho, filtra paliwa seryjnie nie ma. Jak masz zardzewiały zbiornik to zakładaj ale mało miejsca jest więc musi być mały.
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-04-20, 19:46   

wojtekk, wykręć kranik i napisz,że nie ma filtra paliwa :mrgreen:
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-04-20, 20:15   

Raviking, kolega zielony widzę więc o takich zabiegach nawet nie wspominam. Bardziej myślałem że chodzi mu o filtr oleju i powietrza. Heh co fakt to fakt filtr paliwa jest :mrgreen:
 
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-20, 21:30   

Zielony a czasem i w purpurę wpada, ale cóż takie początki. Paliwo zostawiam więc, choć nawet w maluchu miałem filterek😊. A propos oleju to też muszę filtr nabyć i tu jakieś propozycje?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-04-21, 12:21   

HifloFiltro HF 112 kosztuje około 10-12 zł i jak narazie miałem takich kilka i wszystko OK.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13