Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-03-15, 16:19
cubiacus, z tego rysunku nic ciekawego nie wynika. Zawiecha raczej nie ups , co nie koniecznie w sumie musi być złe. Komin jak w kombajnie( pewnie przez katalizatory i inne duperele). Ogólnie kupa.
Ciekawi mnie jak by wypuścili normalnego domina z nowszą jednostką chłodzoną cieczą i lepszymi zawiasami i chudszego z 10-20 kilo - czy był by popyt.
bylby popyt, jesli udaloby sie wykonac lzejszy sprzet niz xt660z to maja gwarantowany hit sprzedazy (jakim byla/jest nadal Tenere), ale prawdopodobnie kosztem crf1000L...
Powoli koncerny dostrzegaja, ze ludzie szukaja trwalych, niewysilonych i mozliwie lekkich sprzetow do podrozy on i offroad. Legenda sie sprzedaje, ale patrzac na popularnosc crf250L to...moim zdaniem optymalna pojemnosc to okolo 500 i waga sucha na poziomie do 155 kg.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-03-15, 17:09
Noooooooo tylko z guzikiem
pluton [Usunięty]
Wysłany: 2016-03-15, 20:43
wojtekk, z rysunku wynika ze bedzie ups tylko z b.malym skokiem, a rama i sety wygladaja na dosc mocno odchudzone-konstukcja ażurowa jak w ktm, ducati monster itp, za to wydech pewnie bedzie wazyl z 10 kg
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-03-15, 20:49
Cześć pluton, wydawało mi się że grubsza część amora na dole. Rama widać będzie główna Alu a reszta konstrukcja ażurowa. Co nie zmienia faktu że raczej będzie asfaltowy. A co będzie to się zobaczy. Pewnie jeszcze się pozmienia to i owo. Siedzenie tez kanapowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum