Dostałem tą tuleje amortyzatora i jestem zdziwiony bo ona wiele nie różni się zachowaniem od poprzedniej.
Włożyłem śrubę do tej tulei a ona nadal ma luz. Co mam z tym zrobić?
wymień śrubę - nie ma prawa być luzu ( tylko tyle by lekko wchodziła )
różnica w "zachowaniu" tulei nowej/starej wychodzi dopiero podczas jazdy :
ja generalnie uczę się je 1/4 dzić od nowa ...
w offie nie "myszkuje" - to na plus
na asfalcie : dziwnie "usztywniło" moto w zakrętach - to jest minus ( wolniej jeżdżę )
samo sprawdzenie tulei jest banalne :
1. moto na podnośnik ( lub "ktoś" przechyla na stopkę )
2. druga osoba przemiennie - podnosi i opuszcza koło a sami patrzymy w miejsce górnego mocowania amorka
3. jest luz - tulejka do wymiany ... brak luzu - jest ok
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-05-25, 21:42
LukiMarek napisał/a:
Włożyłem śrube do tej tulei a ona nadal ma luz. Co mam z tym zrobić?
Wymień śrube
LukiMarek [Usunięty]
Wysłany: 2011-05-26, 15:57
Dziękuje panowie. To wycieczka do ASO ciąg dalszy...ja pierdole za co to wszystko :).jak cos porobimy to damy znać z rezultatów.pozdrawiam
PS. Czy taką śrube tylko u Hondy czy mozna gdzie indziej?
piesy [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-23, 21:45
No to ja rozbieram moto. Wozi go jakbym na flaku jechał. Tulejka napewno jest jebnięta. Tylko mam problem. Pan hąda powiedział że do tego rocznika to on nie ma. Młody sprzęt z 89 i on nie ma???????? Macie może wymiary do nowszych maszyn? Moze to jest ta sama tulejka te same wymiary tylko jakos w katalogu inaczej napisali. Prosze o odpis i pomiary jak kto ma bo domi rozgrzebane i jutro po wsi bede sie suzi gs 450 po wsi lansował dopóki hądy nie zrobie
wartburg [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-24, 12:23
Piesy - przeczytaj moją wypowied 1/4 na pierwszej stronie tematu ...
przy zamówieniu podaj rocznik np 91 - "o dziwo" wtedy występuje ;)))
rozmiar we wszystkich jest taki sam ( przynajmniej ja tak myślę ;) )
żółf [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-29, 14:08
Z tego co pamiętam to mam tą tulejkę nówkę sztukę w papierku z Hondy, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na PW
piesy [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-29, 17:08
No krucabomba a ja wczoraj zamówiłem wczoraj nową u pana hądy. Razem ze śrubą bo ta stara sruba ma luz w tulejce. Ok 1\4 mm. Ale sruby w kiwaczce tez maja taki luz. Ich tez powinienem wymienić? I nie moge dostac uszczelki zgarniającej na amorku. Podobno nowych juz nie ma. Jakby komus sie taka gdzies znalazla to chetnie odkupie
ja swoja uszczelke zamowilem w aso i dostalem bez problemow, moze byla ostatnia
swoja droga ciekawe jest to ze sruby sie wybijaja a lozyska dalej dzialaja, moze te sruby jakies slabsze dawali
wybierz rocznik 1991 i na rysunku F-24 czesc nr 10
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-03-29, 13:22
Faktycznie jest , dzieki ;) a jest możliwość kupienia tego gdzieś indziej niż motorista ? Ostatnio czekałem na sprężynkę do dekompresatora prawie miesiąc , robiłem dzisiaj łożyska w tylnym kole i tak przypadkowo zauważyłem że amortyzator ma ogromny luz
Pytanko - po ostatnim serwisie tylnego zawiecho odkryłem, że amortyzator po odkręceniu kiwaczki ciut "chodzi na boki" i jest to wynikiem luz przy górnym mocowaniu amora.
Dobrze kumam, że to problem z tuleją (czy łożyskiem?) na górze?
Tylko, że jak patrzę na schemat części, to tego tam nie ma... (załączam zdjęcie ze strony z częściami).
Jest śruba (nr 18 na schemacie) i nakrętka (nr 20).
O co chodzi?
Przy okazji zna ktoś wymiary tej tuleji do mojego 1994 rok żebym sobie już zamówił i będzie już do mnie jechać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum