Suma sumarum oddalem srube do innego magika i wymysli cos takiego jak na zdjeciu. Nie mogl poradzic sobie ze zrobieniem tego otworu na zabezpieczenie linki wiec po prostu nagwintowal tulejke i ja wtloczyl w srube. Dodatkowo dal tam jakis klej.Tydzien jezdzilem i jak na razie dziala.
Chyba pomysl dobry, moze ktos w przyszlosci wykorzysta
Trochę inny temat ale dotyczy linki ssania.
Po zamontowaniu podwyższeń kierownicy (+2 cm) i wyższej kierownicy linka ssania przy skręcie w prawo do ogranicznika "podkręca obroty" (na wolnych jest ok 3,2k RPM) a przy skręcie w lewo do ogranicznika "zmniejsza" ale i tak na wolnych jest ok 2k RPM.
Zanim zacznę tam grzebać, to ktoś wiec jak to wyregulować? Na chłopski rozum, to muszę szukać czegoś co da lince więcej luzu roboczego, bo teraz przez zmiany na kierownicy jest zbyt "na styk", nie? Tam są te dwa wichajstry za cięgnem ssania na kierownicy, tym kręcić?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-05-15, 08:39
U mnie kręcenie nic nie dało (brak zakresu). Sprawdź kolego linki gazu bo u mnie efekt był taki, że moto
potrafił zgasnąć na wolnych obrotach jak był rozgrzany na postoju przy skręcie w prawo (czyli ssanie się zaciągąło i przylewało).
wojtekk, hmm... ok przejrzę też gaz ale... Jak się przestawi szybko ten wichajster od ssania (tj. ssanie na maksa i wracamy na "0"), to wszystko wraca do normy - do pierwszych mocnych skrętów w lewo/prawo.
wojtekk, hehe, to chyba najlepsze rozwiązanie
No ja wrzucę moto na podnośnik i sprawdzę czy tą linkę da się puścić jakoś bliżej kierowcy/gaźnika żeby trochę na jej długości zaoszczędzić. A potem wezmę się za ewentualne (roz)regulowanie
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-05-15, 10:39
Nie wiem jak ją masz puszczoną. U mnie idzie dołem baku ale widziałem u kogoś, że była puszczona po ramie pod bakiem i może dzięki temu zyskasz na długości linki.
Update: czy Wy też tak macie, że przy obecnej pogodzie to po pierwszym "kliku" ssania (bez ssania zimny nie odpali) zimny silnik chodzi na 2,5-3,0 tys. obrotów/min? To jest w normie czy za dużo?
Co do zyskania na długości, to tylko wystarczyło zamiast puszczać linkę pod górną półką, to ją puścić jakby przed nią i górą. Nic nie zahacza, działa elegancko, nawet jakiś zapas się pojawił.
MarianBB, hm... to nie wiem sam. Ja na pełnym skoku (drugi "klik") mam jakieś 3000 RPM. No nic, postaram się zasięgnąć języka u Dominatorowych użyszkodników na Tukanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum