Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
linka ssania
Autor Wiadomość
boro 


Wiek: 41
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 251
Skąd: Pniewo City
Wysłany: 2016-02-28, 16:24   

Suma sumarum oddalem srube do innego magika i wymysli cos takiego jak na zdjeciu. Nie mogl poradzic sobie ze zrobieniem tego otworu na zabezpieczenie linki wiec po prostu nagwintowal tulejke i ja wtloczyl w srube. Dodatkowo dal tam jakis klej.Tydzien jezdzilem i jak na razie dziala.
Chyba pomysl dobry, moze ktos w przyszlosci wykorzysta

20160217_120732.jpg
Plik ściągnięto 66 raz(y) 1,39 MB

20160217_120744.jpg
Wtloczony gwint
Plik ściągnięto 94 raz(y) 1,42 MB

 
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-05-14, 22:28   

Trochę inny temat ale dotyczy linki ssania.
Po zamontowaniu podwyższeń kierownicy (+2 cm) i wyższej kierownicy linka ssania przy skręcie w prawo do ogranicznika "podkręca obroty" (na wolnych jest ok 3,2k RPM) a przy skręcie w lewo do ogranicznika "zmniejsza" ale i tak na wolnych jest ok 2k RPM.
Zanim zacznę tam grzebać, to ktoś wiec jak to wyregulować? Na chłopski rozum, to muszę szukać czegoś co da lince więcej luzu roboczego, bo teraz przez zmiany na kierownicy jest zbyt "na styk", nie? Tam są te dwa wichajstry za cięgnem ssania na kierownicy, tym kręcić?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-05-15, 07:39   

U mnie kręcenie nic nie dało (brak zakresu). Sprawdź kolego linki gazu bo u mnie efekt był taki, że moto
potrafił zgasnąć na wolnych obrotach jak był rozgrzany na postoju przy skręcie w prawo (czyli ssanie się zaciągąło i przylewało).
 
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-05-15, 08:53   

wojtekk, hmm... ok przejrzę też gaz ale... Jak się przestawi szybko ten wichajster od ssania (tj. ssanie na maksa i wracamy na "0"), to wszystko wraca do normy - do pierwszych mocnych skrętów w lewo/prawo.

A Ty jak rozwiązałeś swój problem?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-05-15, 09:20   

Ostasz, sam się rozwiązał. Zmieniłem zawiecho i kierę. Teraz nie potrzeba podwyższenia.
 
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-05-15, 09:31   

wojtekk, hehe, to chyba najlepsze rozwiązanie :-D
No ja wrzucę moto na podnośnik i sprawdzę czy tą linkę da się puścić jakoś bliżej kierowcy/gaźnika żeby trochę na jej długości zaoszczędzić. A potem wezmę się za ewentualne (roz)regulowanie ;-)
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-05-15, 09:39   

Nie wiem jak ją masz puszczoną. U mnie idzie dołem baku ale widziałem u kogoś, że była puszczona po ramie pod bakiem i może dzięki temu zyskasz na długości linki.
 
 
     
Calafior 


Zabezpieczenie: 19792
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 445
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2017-05-15, 15:27   

Ja opuściłem tą linke nad boczną guma zbiornika .
 
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-05-15, 20:25   

Calafior, dzięki za protip - dzisiaj już tego nie ogarnę ale sprawdzę jutro.
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-05-18, 05:16   

Update: czy Wy też tak macie, że przy obecnej pogodzie to po pierwszym "kliku" ssania (bez ssania zimny nie odpali) zimny silnik chodzi na 2,5-3,0 tys. obrotów/min? To jest w normie czy za dużo?

Co do zyskania na długości, to tylko wystarczyło zamiast puszczać linkę pod górną półką, to ją puścić jakby przed nią i górą. Nic nie zahacza, działa elegancko, nawet jakiś zapas się pojawił.
 
     
MarianBB 
Marcin


Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 18
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-05-22, 18:32   

Ja na pełnym skoku mam ok. 2500RPM, chyba ciut za dużo. W serwisówce nie znalazłem ile ma być, ważniejszy jest raczej skład mieszanki niż obroty.
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-05-23, 07:24   

MarianBB, hm... to nie wiem sam. Ja na pełnym skoku (drugi "klik") mam jakieś 3000 RPM. No nic, postaram się zasięgnąć języka u Dominatorowych użyszkodników na Tukanie.
 
     
MarianBB 
Marcin


Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 18
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-05-23, 19:15   

Zapytaj i daj znać, sam jestem ciekawy jak ma być. Kiedyś widziałem jak gość na pełnym skoku miał poniżej 2000 i mu nie gasł.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15