Artek, tylko 78 %
Wszystko zależy od amora ale to się może nie udać olejem to nie problem ale już azotem/powietrzem to tak , trzeba dorobić zaworek i nabić odpowiedni ciśnieniem .
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-03-22, 19:27
spróbowałbym znaleźć ten amor po modelu moto lub numerze jaki na nim jest i znaleźć specyfikacje w sieci - nie próbuj raczej na oko a jak nie ma zaworka, to chyba bym dał do speca - jak coś służę jako pośrednik
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-03-22, 20:07
Zawór jest, w zbiorniku,reanimuję właśnie zbiornik wymieniając wszystkie o-ringi i przewód, ale jak to napełnić olejem to nie wiem, może oddać do speca niech to nabije gazem i olejem?
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-03-22, 20:43
z olejem to pół biedy, jak znajdziesz jakieś specyfikacje, ale nie za bardzo masz pewnie butlę z azotem, a odradzają raczej powietrze a po drugie to ciśnienie jest znaczne, ciężko chyba nabić bez specjalnego ustrojstwa
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-17, 11:30
Hansel,cubiacus ile wchodzi oleju to teleskopów w waszych motkach?ja wlałem 300 ml na lagę i laga bez sprężyny to "miękka fajka",więcej?ale ile,żeby nie za dużo,w niecie oczywiście nic nie znalazłem.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-24, 12:12
Hansel ja też mam lagi paoli,wlałem około 400 do tej lagi bez sprężyny i może być,miękka jest,zobaczymy jak będzie pracować w czasie jazdy.
Gdzie kupić zębatkę zdawczą do trialówki,9-cio zębową,larsson nie pomoże,to już nie wiem gdzie szukać,ponieważ zębatkę napędzającą ciężko dostać,a w zasadzie do mojej bety jet to chyba nie możliwe,to pomyślałem że mogę założyć zdawczą o 1 ząb mniejszą i będzie to samo,a zdawczą chyba łatwiej dostać.
IMG_20160526_215153058.jpg Wykrzywiony wahacz :(,robić coś z tym czy nie warto?Motocykl dobrze się prowadzi,po za tym jak wyjedzie na działkę to nie nie będzie dużo jeździł.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-23, 15:28
Wahacz już prosty,więc powyższe zdjęcie nieaktualne,został wyprostowany przy pomocy długiej stalowej rurki i baaaardzo długiej przedłużki,ale teraz do rzeczy,otóż kupiłem ten olej co hansel polecił canada 5w30 mineral,teraz pytanie,ile tego oleju?Czy nalać do momentu aż będzie się wylewać przez śrubę spustową czy więcej?
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-06-23, 16:04
Artek, nie ma nigdzie manuala do twojej wersji? Bo tak na oko wszystko robić to trochę ryzyko, a my mamy całkiem inne sprzęty tak więc nie kieruj się dokładnie wytycznymi
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-28, 10:34
Wymieniłem olej w skrzyni,i trochę się sprzęgło ślizga na 6 biegu,ale to też dziwna sprawa bo ślizga się powiedzmy przez pierwsze 15/20 minut jazdy a potem już nie,przecież po 15 minutach olej w skrzyni już jest gorący,Dlaczego?Za dużo,czy może lepiej hipol wlać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum