Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Triale - z czym to się je?
Autor Wiadomość
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2016-03-22, 18:56   

Artek, tylko 78 %
Wszystko zależy od amora ale to się może nie udać olejem to nie problem ale już azotem/powietrzem to tak , trzeba dorobić zaworek i nabić odpowiedni ciśnieniem .
 
 
     
tomekz 


Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 340
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-03-22, 19:14   

Artek zobacz przykład regeneracji amorka bez zewnętrznego zbiornika.
Trochę zabawy jest :-( https://www.youtube.com/watch?v=A0tcKkevRH0
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-03-22, 19:27   

spróbowałbym znaleźć ten amor po modelu moto lub numerze jaki na nim jest i znaleźć specyfikacje w sieci - nie próbuj raczej na oko :-) a jak nie ma zaworka, to chyba bym dał do speca - jak coś służę jako pośrednik :-)
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-03-22, 20:07   

Zawór jest, w zbiorniku,reanimuję właśnie zbiornik wymieniając wszystkie o-ringi i przewód, ale jak to napełnić olejem to nie wiem, może oddać do speca niech to nabije gazem i olejem?
 
 
     
dzoana 
krwiopijca


Wiek: 49
Dołączyła: 22 Maj 2011
Posty: 526
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2016-03-22, 20:14   

Artek mam nadzieje, że nie masz garażu koło domu:) bo inaczej strach mieszkać, jak wiadomo, że w garażu bedziesz gazami się bawił:)
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-03-22, 20:43   

z olejem to pół biedy, jak znajdziesz jakieś specyfikacje, ale nie za bardzo masz pewnie butlę z azotem, a odradzają raczej powietrze :-) a po drugie to ciśnienie jest znaczne, ciężko chyba nabić bez specjalnego ustrojstwa
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-17, 11:30   

Hansel,cubiacus ile wchodzi oleju to teleskopów w waszych motkach?ja wlałem 300 ml na lagę i laga bez sprężyny to "miękka fajka",więcej?ale ile,żeby nie za dużo,w niecie oczywiście nic nie znalazłem.
 
 
     
hansel 
TH2


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 167
Skąd: SLU
Wysłany: 2016-05-23, 20:46   

Artek, w GG sa lagi paoli, 330cc do lewego i 280 do prawego, bo sa inne i kazda robi co innego, w twojej becie to nie mam pojecia bo to jakies usd.
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-05-24, 09:22   

Artek, sprawdzę w wolnej chwili, teraz nie wiem gdzie mam głowę nawet :-D jak będziesz na zlocie to się nagadamy :-D
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-24, 12:12   

Hansel ja też mam lagi paoli,wlałem około 400 do tej lagi bez sprężyny i może być,miękka jest,zobaczymy jak będzie pracować w czasie jazdy.
Gdzie kupić zębatkę zdawczą do trialówki,9-cio zębową,larsson nie pomoże,to już nie wiem gdzie szukać,ponieważ zębatkę napędzającą ciężko dostać,a w zasadzie do mojej bety jet to chyba nie możliwe,to pomyślałem że mogę założyć zdawczą o 1 ząb mniejszą i będzie to samo,a zdawczą chyba łatwiej dostać.

IMG_20160526_215153058.jpg
Wykrzywiony wahacz :(,robić coś z tym czy nie warto?Motocykl dobrze się prowadzi,po za tym jak wyjedzie na działkę to nie nie będzie dużo jeździł.
Plik ściągnięto 25 raz(y) 120,24 KB

 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-23, 15:28   

Wahacz już prosty,więc powyższe zdjęcie nieaktualne,został wyprostowany przy pomocy długiej stalowej rurki i baaaardzo długiej przedłużki,ale teraz do rzeczy,otóż kupiłem ten olej co hansel polecił canada 5w30 mineral,teraz pytanie,ile tego oleju?Czy nalać do momentu aż będzie się wylewać przez śrubę spustową czy więcej?
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-06-23, 16:04   

Artek, nie ma nigdzie manuala do twojej wersji? Bo tak na oko wszystko robić to trochę ryzyko, a my mamy całkiem inne sprzęty tak więc nie kieruj się dokładnie wytycznymi :-)

my naszą wiedzę mamy głównie stąd https://www.youtube.com/c...vD4Yo--eqPZ175A = może coś cię natchnie :-D
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-23, 16:44   

cubiacus, Jedynie co udało mi się znaleźć to to http://www.carlsalter.com...990%20parts.pdf
To mój model,ale nic więcej o niej nie znalazłem.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-28, 10:34   

Wymieniłem olej w skrzyni,i trochę się sprzęgło ślizga na 6 biegu,ale to też dziwna sprawa bo ślizga się powiedzmy przez pierwsze 15/20 minut jazdy a potem już nie,przecież po 15 minutach olej w skrzyni już jest gorący,Dlaczego?Za dużo,czy może lepiej hipol wlać?
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-06-28, 15:47   

też mam podobnie - po drugie delikatnie i tak mi cały czas ciągnie, ale ponoć gasiki tak mają :-D choć hansel coś innego zeznawał :-P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14