Fajna była,i w lepszym stanie niż moja i kompletna, moja nie jest kompletna.
Trzeba było brać, to dobra maszyna, po zakupie swojej gadałem z gościem od tej tr34 Campionato.
widzisz ,stala na olx i stala,cena spadla ,wiec jak kazdy pomyslalem,ze padlina... szkoda .Ale temat ma czas bede obserwowac...
Pozdro
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-03-11, 12:39
Qba napisał/a:
z Gdyni to kawal drogi
E... tam.... odległość pojęcie względne. Przyjedziesz kupisz i jeszcze cały Śląsk objedziesz z "Ekipą Południowców"
Daleko nie mam ale nie bardzo czuje się na siłach dla kogoś dokonywać oględzin, sam prosiłem forumowicza o przyjazd na miejsce oględzin motoru który chciałem kupić.
E... tam.... odległość pojęcie względne. Przyjedziesz kupisz i jeszcze cały Śląsk objedziesz z "Ekipą Południowców"
Daleko nie mam ale nie bardzo czuje się na siłach dla kogoś dokonywać oględzin, sam prosiłem forumowicza o przyjazd na miejsce oględzin motoru który chciałem kupić.
Masz race,ze dla dobrego sprzetu warto jechac taki kawal drogi i jeszcze poznac przy tym ludzi i nowe miejsca ale ja wlasnie wracam po 1,5 miesiacu do domu i to zaledwie na dwa tyogdnie, wiec kazdy dzien na wage zlota Wiem tez,ze ludzie pier...rozne gowna by sprzedac motocykl i do konca beda sciemniac prosto w oczy....jak mialbym stracic dwa dni i wracac po takim rozczarowaniu z pustymi rekoma i kasa w plecy za droge to wole sobie odpuscic. Tylko pewniak na takie odleglosci.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-03-11, 15:46
hansel, kurwa za 3300 z bdb!?ja za swoją dałem 3000 i jest do remontu a tą tr34 to widziałem,rozmawiałem z gościem,spoko sprzęt,trochę starsza ale kompletna,no i to legenda!!
Ale ta z czechowic też kompletna nie jest,nie ma reflektora z przodu,nie wiem dlaczego nie ma miejsca na tylne światło,nie ma prędkościomierza i stopki,a i tylna osłona tarczy jest nie kompletna.
EDIT:
Qba, jak Ci zależy to i w ciemno polecisz,ja w ciemno zrobiłem 500 km transportem alternatywnym,po prostu pojechałem z przekonaniem że kupię i wrócę na kołach i się udało,u mnie była jeszcze taka sytuacja że nigdy wcześniej nie widziałem dominatora na żywo,wtedy był pierwszy raz jak koleś otworzył garaż,nie wiedziałem jak mam się na nią wdrapać :D,ale jak już ruszyłem do jakoś poszło.
EDIT:
tą tr34 "Cp" to sam bym kupił.
EDIT:
Kurwa nigdzie nie mogę zdobyć zębatki i łożysk do bety,całą Warszawę dziś zjeździłem po sklepach z częściami nawet byłem u głównego dystrybutora sunstara na Warszawę i też nie ma.
Artek o co ja prosiłam? Co to za pisanie posta pod postem? I proszę, nie przeklinaj tyle na forum
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-03-11, 17:00
Przepraszam,obiecuję poprawę,po prostu targają mną emocje
Cubiacus,Hansel podajcie linka do zębatek napędowych do waszych trialówek,ja intensywnie szukam do swojej bety ale nic nie mogę znaleźć,boże dopasuje od innego motocykla.
Artek, bdb to właściciel napisał w ogłoszeniu, jak nie zobaczysz to sie nie dowiesz. 90% enduro crossów i trialow w ogłoszeniach jest dopiero co po remoncie...
Zębatek jeszcze nie wymieniałem, u mnie sa chyba jeszcze oryginalne. Jak masz jakies w jeszcze w miare dobrym stanie to zostaw, to sie bardzo wolno zużywa, bo przecież nie nakręca sie na niego nie wiadomo jakich przebiegow. A jak chcesz nową to dzwoń do dealera bety (zamienników racze nie ma), ew. wyślij do Bola, moze by mógł dorobić.
90% enduro crossów i trialow w ogłoszeniach jest dopiero co po remoncie...
Od dluzszego czasu podziwiam ten trend, im bardziej dojechany wizualnie, to jest "po remoncie"
Moze my tylko tacy zawistni i wredni ,ze wszyscy uczciwie remontuja a my do nich ogonem?
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-03-11, 22:43
też nie wymieniałem - szukałbym u dealera a propos dlatego warto przed kupnem zapytać dealera czy mają części ew. do nich, bo tak może być problem pozostaje tokarka i dobry kumpel
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-03-22, 16:49
Jak napełnić tylny amortyzator olejem?bo przedni to łatwo bo lejesz od góry a tył?najpierw olej potem gaz czy to nie ma znaczenia,czy gaz jest potrzebny,ile tego gazu ile oleju,jaki olej do teleskopów a jaki na to tylnego,czy to musi być azot,ponoć w powietrzu jest 80 % azotu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum