Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-02-28, 14:21
Chęć do pracy ma!
Nie wiem jak rozebrać ten zbiornik,denko się przesuwa w górę i w dół po całej długości zbiornika, ale nie chce się zdemontować,to jak mam go zrealizować,udało mi się tylko go odkręcić od amortyzatora,powietrza w zbiorniku nie było a olej wyciekł, chyba przez denko, wykręciłem też zaworek z denka zbiornika.
IMG_20160228_172433216.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 2,06 MB
IMG_20160228_172440623.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 1,88 MB
IMG_20160228_172500859.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 1,7 MB
Ostatnio zmieniony przez Artek 2016-02-28, 19:48, w całości zmieniany 2 razy
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-02-28, 19:41
hm, też chciałem się brać sam za amorek, ale przyznam ci, że wolałem dać pekaesowi, bo tak przynajmniej da gwarancję, że jak poskłada to będzie wszystko szczelnie; tym bardziej, że i tak nie mam jak nabić azotem potem
a co do tego denka, to powinien tam być na brzegu taki klips metalowy od wewnątrz (nie pełny okrąg) i jak go wyjmiesz to możesz wtedy wyciągnąć denko łapiąc za zaworek (tylko nakręć sobie metalową zakrętkę, żeby gwintu nie zjechać) - tak ja mam w manualu przynajmniej
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-03-04, 14:43
Qba, a co byś chciał?cubiacus pisząc ''pekaes''jako speca od amortyzatorów, to kogo miałeś na myśli, ja chyba też będę musiał oddać ten amortyzator do kogoś kto się zna, bo inaczej z tym zbiornikiem nie wygram,nie mam pojęcia jak go rozebrać i jak reanimować.
Zastanawiam sie nad jakim old school moto typu Beta, ale jest tego jak na lekarstwo , chcialbym sprobowac ale nie koniecznie wywalac na poczatek 10K ,znalazlem owy egzemplarz na OLX:
Jednak mam obawy co do moich gabarytow bo przy 100kg i 195 cm bedzie ciezko?!
nie wiem czy sprzet i jego zawias to zniesie
Zabawa musi byc przednia na trialowce, tening techniczny no i mam dobre tereny na trial
nawet blizko garazu.
Cos mi instynkt podpowiada ,ze musze sie rozgladac za czyms w 2T w ramie cross
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-03-04, 21:24
Artek, mam w Kraku gościa, który robi amorki za 250 zł wszystko; a co do wyjęcia denka, to na brzegu cylindra od środka powinien być taki metalowy ring/klips - jak go nie ma, to szukałbym schematów w sieci, jak to rozkumać
Qba, spokojnie - pamiętaj, że to jest w ogóle inna jazda, ale fakt, raczej celuj w 250-350 w 2T
Dougie Lumpkin też do ułomków nie należy a był mistrzem świata
większość treningu stoje nieruchomo albo jadę na dwójce, tak więc nie przejmuj się słusznym wzrostem
a szukałbym jakiegoś taniocha, ale w miarę popularnego - tzn. sprawdź zawsze czy dostaniesz części do niego; remont to banał, bo to 2T a trwałość na całe życie - ja juz swojego pewnie nie tknę do końca swych dni
z gasgasa to wszystko od 2004 jest swieze w miare i czesci są, ale nie latwo sie to kopie
Z tym problemu raczej nie bedzie , mialem juz wymagajace 2T Yamahe Banshee ,DR650R wiec kopac potrafie tylko cena 2004 roku jest juz troche za duza ,szukam czegos Old ale jescze zdatnego do jazdy.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-03-05, 17:10
Fajna była,i w lepszym stanie niż moja i kompletna, moja nie jest kompletna.
Trzeba było brać, to dobra maszyna, po zakupie swojej gadałem z gościem od tej tr34 Campionato.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum