Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Triale - z czym to się je?
Autor Wiadomość
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-02-01, 16:33   

No ta,widzę że nie ma co tak tym przejmować,No więc,póki co beta po czyszczenie gaźnika nie chce odpalić,Hansel,Cubiacus czy wy też nie możecie przetoczyć trialówki na sprzęgle z wbitym biegiem?ja nie mogę,koło jest zablokowane,jak by nie wysprzęglał do końca albo w ogóle,cubiacus faktycznie coś mówił,że triale nie wysprzęglają do końca i na sprzęgle próbują uciec spod dupy,ale żeby aż tak?
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2016-02-03, 18:55   

tylko dominator nalezy do takich sprzetow gdzie sprzeglo nie ciagnie, we wszystkich lzejszych taki szczegol to normalka
 
     
hansel 
TH2


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 167
Skąd: SLU
Wysłany: 2016-02-03, 21:46   

Normalka, szczególnie na zimnym silniku. Dobrze poskładałes gaznik? moze wacha gdzies nie dochodzi? ssanie działa?
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-02-04, 07:51   

normalka, prosty patent - rusz ją najpierw do tyłu trochę i potem pójdzie do przodu :-) do BEaTKI trzeba z uczuciem :-P

mały update - wlałem znowu transoila bo mi został i jednak trochę mocniej ciągnie niż na tym zalecanym obecnie, tak więc następnie wrócę do 5w30
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-02-04, 14:30   

beta odpaliła,ale wymaga regulacji,zrobiłem pierwszą rundę po parkingu,i powiem że dziwaczny sprzęt,nie wiem jak można na tym cokolwiek wykonać,ale to oczywiście kwestia przyzwyczajenia a przede wszystkim umiejętności :).
 
 
     
tomekz 


Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 340
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-04, 16:43   

Artek, ale czy na koło z gazu idzie ? ;-)
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-02-04, 16:52   

tomekz, nie wiem,bo nie umiem :/.
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-02-04, 17:04   

tomekz, triale idą na koło do czwórki włącznie nawet prawie bez umiejętności :-) takie mają przełożenia :-D

spoko, przyzwyczaisz się do jazdy - musowo ten kanał sobie pooglądaj i nauka, nauka, nauka :-D ja już prawie przechodzą na midlevel - basics opanowane :-D
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-02-05, 11:58   

Tak jeździ i tak była budowany model tr34,to bardzo podobny model do tr35,chyba taka bardziej zawodnicza wersja,Jordi Tarres na takiej startował,jest trochę lżejsza,chyba ma aluminiowy wahacz i zwykły amortyzator teleskopowy,u mnie jest już USD,choć nie jestem przekonany czy ma jakieś zalety,zwykły też był by dobry,40 minut historii https://www.youtube.com/watch?v=oQxKP-UCy_g
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-02-05, 12:46   

Hehe, to mamy wspólnego mentora:
https://www.youtube.com/watch?v=zJfpcE9gBuU

:-P
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-02-05, 14:27   

cubiacus, To są nie stworzone rzeczy,coś nie prawdopodobnego! :mrgreen:
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-02-05, 16:10   

Wiem - a wie się jeszcze bardziej jak się to ćwiczy :-P Ja po roku i pewnie dobrych kikudziesięciu motogodzinach w końcu staję gdzie chcę, robię stoppi i wheelie ale bez kontroli, tak więc jeszcze hen droga, żeby sobie np. stawiać koło na przeszkodzie, co jest konieczne do pokonania każdej przeszkody powyżej 40-50 cm :-D

ale nauka daje frajdę :-P nie zniechęcaj się tylko, bo naprawdę postępy idą powoli ale jest fan :-D w szczególności jak przesiadasz się potem na swoje moto i nie wierzysz jak fajnie zaczyna ci się jeździć, "bez powodu" :-P
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-02-05, 17:59   

Kurna,dopiero teraz pokazały się dwa ciekawe sprzęty w niezłym stanie trochę droższe ale i w lepszym stanie http://olx.pl/oferta/beta...html#3185cff9d5
http://olx.pl/oferta/beta...tml#3185cff9d5.
Silnik wyregulowany,ładnie się wkręca na obroty i zapala,jedynie nie co na razie to rzuca olejem po silniku,ale chyba dlatego że kolektor wydechowy trzyma się na dwóch śrubach a powinien na trzech i jeszcze coś trze pod plastikową pokrywą "magneta".yeeeeee,przejechałem się betą,pojechałem nią do garażu czyli jakieś 5 kilometrów,niezauważony przez policję,znalazłem wszystkie 6 biegów :D,motór zapitala jak rakieta.
Po dwóch tygodniach przestoju w zimnym garażu betka od razu zagadała :D,mam film ale forum nie przyjmuje rozszerzenia 3gp :/.

nie rozumiem jednej rzeczy,zasady działania i ogóle po co jest ten zbiornik oleju do amortyzatora,powietrza w nim nie było w ogóle,od spodu jest zaworek,oleju też nie było bo wszystko wyciekło spodem(pewnie dlatego jak kręciłem pokrętłem na górze tego zbiornika to nie było żadnej reakcji,a na samym amortyzatorze tuż pod górnym mocowaniem też jest pokrętło po co!!?a ten zbiornik to chyba stalowa rura,od spodu ma dno z anodowanego aluminium z zaworkiem jak by d pompowania powietrzem i to dno jest ruchome góra dół,po co?co z tym zrobić,można to reanimować?bo olej z tego cieknie,czy kupić używane od innego amortyzatora/motocykla,zbiornik jest na przewodzie stalowym.

IMG-20160220-WA0003.jpeg
Plik ściągnięto 17 raz(y) 279,4 KB

IMG-20160220-WA0005.jpeg
Tyle mi się udało zrobić,fajnie się ją rozkłada,odkręci cię kilka rzeczy nie nie ma połowy motocykla :D
Plik ściągnięto 23 raz(y) 244,1 KB

 
 
     
hansel 
TH2


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 167
Skąd: SLU
Wysłany: 2016-02-27, 17:50   

Heja,
to pokrętło na dole to regulacja odbicia, czyli ustawiasz jak szybko amor odbija po złożeniu, drugie pokrętło przy zbiorniczku to regulacja kompresji - czyli jak szybko amor sie składa. Wentylkiem w zbiornku wpuszcza sie azot pod wysokim ciśnieniem - sprawdz w manualu jakie powinno byc, jak nie za wysokie to mozna dowalić powietrze pompką albo kompresorem. Jak wycieka olej to znaczy ze uszczelniacz poszedł. Jak znajdziesz jakiś zestaw naprawczy to raczej da sie to samemu naprawić, ale sprawdz sobie wszystko w manualu. No i przed rozkręceniem spuść cisnienie ze zbiornika, zeby nie dostać w czache jakaś spręzyną. Jak regeneracja jest jakas skomplikowana, to wyślij do kogoś, np. do pekaesa (własnie robi Manadze amor do XRy ;) Filmik dawaj na jutuba ;-)
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-02-27, 19:08   

O ty, też właśnie regeneruję amor u pekaesa :-) dobry gość polecam

a amor tak jak hansel pisał - a ten dekielek z zaworkiem ci się rusza, bo już pewnie wyrobiony i uszczelka padła - jak to się wymieni i dowali powietrza to się nie rusza - mam dokładnie takie cudo w swoim KLXie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14