Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Triale - z czym to się je?
Autor Wiadomość
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-01-31, 07:48   

Będziesz lał ipone to inna bajka (najwyższa póła) . Jak coś innego to lej jak Ci sprzedawca mówił. Pośmigasz zobaczysz. Będzie zajebisty batory to dasz 1/50 (to taki standard w 2t)
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-01-31, 09:38   

Ok, dzięki Wojtekk,Cubiacus,Hansel jakie macie gaźniki? Ja mam dellorto Phbh26.

IMG_20160129_110414.jpg
Taka piękna babcia.
Plik ściągnięto 97 raz(y) 1,41 MB

 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2016-01-31, 11:10   

Fajny !!!!!
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-01-31, 11:12   

tu masz o gaźniku, może ci się przyda: https://www.youtube.com/watch?v=1EbXacjIV78

a mieszankę spróbuje 1:50, tak wszyscy leją - ja zubożyłem po czasie jak znalazłem, że ma być w GG 1:80 a miałem też wszytko w upieprzone od oleju :-)
 
     
hansel 
TH2


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 167
Skąd: SLU
Wysłany: 2016-01-31, 13:01   

Artek, fajna ;-) Ja robie mixa 1:80 Gaznik mam PHBL26, to chyba prawie to samo, sprawdz sobie tez czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony, powinien byc chyba 18.5mm, mierzy sie od gaznika do tych "widełek" od pływaków na gazniku odwróconym "do góry nogami "

 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2016-01-31, 13:42   

Artek, ekstra maszynka :mrgreen:
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-01-31, 16:36   

a propos - hansel, a nie myślałeś, żeby jednak dawać 1:50 - dziś mnie tknęło, że już nie mam przecież ori cylindra (tylko tuleję żeliwną dorabianą) i inny tłok i być może ten mix wtedy powinien być bogatszy? co myślisz? bo szkoda zatrzeć skoro dopiero co zrobiłem :-) na razie też daję ciut bogatszą, bo jest na dotarciu jeszcze, ale potem będę decydował

a propos - ile ci się docierał? dziwi mnie trochę, że wcześniej jak nie był rozgrzany to tak charakterystycznie pyrkał, a potem było gładko - a teraz cały czas tak ma, nawet jak jest rozgrzany to dziwnie pyrka; czuje też, że nadal nie ma pełnej mocy jaką miał, szczególnie na wyższych biegach? miałeś tak?
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-01-31, 16:47   

Będę robił 1:40,wolę żeby miała więcej oleju niż benzyny,zawodowcem nie jestem,wolę żeby dłużej pochodziła,Rozmawiałem z Wujkiem który miał hondę cr250 jak ja byłem mały i mówi robił w proporcji 1:40,teraz ma ktma 144 sx i też robi 1:40,ale że ja nigdy 2t nie miałem to byłem pewien że 2 przypadku tej proporcji na litr paliwa przypada 40 ml oleju,a się kazało że 0.025i im większa liczba w proporcji tym mniej oleju,to pownie zawodnicy trialu robią 1/100 albo coś takiego,Hanslel czyli jak robisz 1:80 to lejesz 0.013 litra oleju na litr benzynki,z 95 z 98 mieszacie?Na początek kupię taki olej i będzie git?Tak?Brakuje jednej dyszy :(.

dellorto_phbh_phbl_carburetor_exploded_view_drawing.jpg
Tak wynika z tego schematu(część numer 75) i filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=9xFc1R2PNH0
Plik ściągnięto 97 raz(y) 128,47 KB

IMG_20160131_172108.jpg
Tu gdzie zaznaczyłem powinna być wkręcona dysza,nie ma jej.
Plik ściągnięto 78 raz(y) 329,54 KB

IMG_20160131_173454.jpg
0 jest równo z powierzchnią gaźnika.Czy to ten mały bąbelek na pływak ma być punktem odniesienia to ustawienia poziomu paliwa?
Plik ściągnięto 84 raz(y) 694,56 KB

 
 
     
hansel 
TH2


Zabezpieczenie: 12345
Wiek: 24
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 167
Skąd: SLU
Wysłany: 2016-01-31, 17:35   

cubiacus, Tez mam tuleje wpakowaną.. Luz mam zrobiony na 0.03mm (a gość który mi robił szlif mówił, że do triali robią u niego na jeszcze mniejszy, nawet 0.01 i to na tulei!) moze po prostu masz zrobiony za duzy luz? Być moze te tłoki sie tak bardzo nie nagrzewają i nie puchną jak w crossach?

Co do tego oleju, to chyba jeśli jest to dobrej jakości syntetyk 2T to 80/1 - 100/1 bedzie git, jak jakiś gorszy to trzeba dać więcej. Jak docierałem to dawałem ok. 70:1 tego Ipone, wyjezdziłem tak ze 4-5 baków i raczej starałem sie go nie kręcic za bardzo W ogóle to przez pierwsze pare miesiecy uczyłem sie stać w miejscu :-D wiec raczej silnik nie miał za bardzo obciażenia :-D

Teraz daje 80:1 i jest git, idzie leciutki dymek. Mocy raczej nie brakuje, jak mierzyłem niedawno kompresje to było chyba z 13bar.

Artek, ja robie na litra PB95 13ml Ipona, moze do Twojego faktycznie mozna by dawac wiecej bo moze mu byc troche cieplej ;-)

Znalazłem jakąś encyklopedie o dell'orto: http://danskkartingcenter...uning_guide.pdf

Jest tam cos o poziomach paliwa:

 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-01-31, 18:07   

eee z tą brakującą dyszą to chyba fałszywy alarm,bo jak próbuje dmuchać w tą dziurkę to nic nie idzie,stoi,więc może tam nie ma przelotu,nawet gwintu nie ma,a może phbh28 ma tam dyszę.
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-01-31, 22:42   

to raczej nie luz, choć mam pewnie większy, na wszelki wypadek, bo gość z New Targu mnie postraszył, że mogą się zatrzeć - bo mam w cholerę kompresji, a po drugie na starym miałem chyba z 1mm luzu i było ok :-) czyli od razu chodził ci normalnie rozumiem?
nie przeszkadza to w sumie, i tak na pierwszych trzech biegach tylko jeżdżę, ale tak pytam przez ciekawość :-D
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-02-01, 07:35   

cubiacus napisał/a:
bo w Polsce mają manię robienia na strasznie bogato :-) mi wszyscy mówili, że przynajmniej 1:50 a strona GG zaleca 1:80-1:100 :-P

Wiesz tak to jest jak się ktoś na MIXOLu wychował i nie dopuszcza do świadomości że technologia poszła do przodu
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-02-01, 09:48   

Ipona wezmę następnym razem,bo jest tylko na zamówienie,a chciałbym ją dziś uruchomić,kupię motula albo castrola.
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-02-01, 11:20   

ja mam zwykły półsyntetyk z orlenu :-) i jeździ :-D
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-02-01, 11:25   

cubiacus, i jeździć będzie nadal.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14