Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-01-31, 07:48
Będziesz lał ipone to inna bajka (najwyższa póła) . Jak coś innego to lej jak Ci sprzedawca mówił. Pośmigasz zobaczysz. Będzie zajebisty batory to dasz 1/50 (to taki standard w 2t)
Artek, fajna Ja robie mixa 1:80 Gaznik mam PHBL26, to chyba prawie to samo, sprawdz sobie tez czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony, powinien byc chyba 18.5mm, mierzy sie od gaznika do tych "widełek" od pływaków na gazniku odwróconym "do góry nogami "
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-01-31, 16:36
a propos - hansel, a nie myślałeś, żeby jednak dawać 1:50 - dziś mnie tknęło, że już nie mam przecież ori cylindra (tylko tuleję żeliwną dorabianą) i inny tłok i być może ten mix wtedy powinien być bogatszy? co myślisz? bo szkoda zatrzeć skoro dopiero co zrobiłem na razie też daję ciut bogatszą, bo jest na dotarciu jeszcze, ale potem będę decydował
a propos - ile ci się docierał? dziwi mnie trochę, że wcześniej jak nie był rozgrzany to tak charakterystycznie pyrkał, a potem było gładko - a teraz cały czas tak ma, nawet jak jest rozgrzany to dziwnie pyrka; czuje też, że nadal nie ma pełnej mocy jaką miał, szczególnie na wyższych biegach? miałeś tak?
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-01-31, 16:47
Będę robił 1:40,wolę żeby miała więcej oleju niż benzyny,zawodowcem nie jestem,wolę żeby dłużej pochodziła,Rozmawiałem z Wujkiem który miał hondę cr250 jak ja byłem mały i mówi robił w proporcji 1:40,teraz ma ktma 144 sx i też robi 1:40,ale że ja nigdy 2t nie miałem to byłem pewien że 2 przypadku tej proporcji na litr paliwa przypada 40 ml oleju,a się kazało że 0.025i im większa liczba w proporcji tym mniej oleju,to pownie zawodnicy trialu robią 1/100 albo coś takiego,Hanslel czyli jak robisz 1:80 to lejesz 0.013 litra oleju na litr benzynki,z 95 z 98 mieszacie?Na początek kupię taki olej i będzie git?Tak?Brakuje jednej dyszy :(.
dellorto_phbh_phbl_carburetor_exploded_view_drawing.jpg Tak wynika z tego schematu(część numer 75) i filmiku https://www.youtube.com/watch?v=9xFc1R2PNH0
Plik ściągnięto 97 raz(y) 128,47 KB
IMG_20160131_172108.jpg Tu gdzie zaznaczyłem powinna być wkręcona dysza,nie ma jej.
Plik ściągnięto 78 raz(y) 329,54 KB
IMG_20160131_173454.jpg 0 jest równo z powierzchnią gaźnika.Czy to ten mały bąbelek na pływak ma być punktem odniesienia to ustawienia poziomu paliwa?
cubiacus, Tez mam tuleje wpakowaną.. Luz mam zrobiony na 0.03mm (a gość który mi robił szlif mówił, że do triali robią u niego na jeszcze mniejszy, nawet 0.01 i to na tulei!) moze po prostu masz zrobiony za duzy luz? Być moze te tłoki sie tak bardzo nie nagrzewają i nie puchną jak w crossach?
Co do tego oleju, to chyba jeśli jest to dobrej jakości syntetyk 2T to 80/1 - 100/1 bedzie git, jak jakiś gorszy to trzeba dać więcej. Jak docierałem to dawałem ok. 70:1 tego Ipone, wyjezdziłem tak ze 4-5 baków i raczej starałem sie go nie kręcic za bardzo W ogóle to przez pierwsze pare miesiecy uczyłem sie stać w miejscu wiec raczej silnik nie miał za bardzo obciażenia
Teraz daje 80:1 i jest git, idzie leciutki dymek. Mocy raczej nie brakuje, jak mierzyłem niedawno kompresje to było chyba z 13bar.
Artek, ja robie na litra PB95 13ml Ipona, moze do Twojego faktycznie mozna by dawac wiecej bo moze mu byc troche cieplej
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-01-31, 18:07
eee z tą brakującą dyszą to chyba fałszywy alarm,bo jak próbuje dmuchać w tą dziurkę to nic nie idzie,stoi,więc może tam nie ma przelotu,nawet gwintu nie ma,a może phbh28 ma tam dyszę.
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2016-01-31, 22:42
to raczej nie luz, choć mam pewnie większy, na wszelki wypadek, bo gość z New Targu mnie postraszył, że mogą się zatrzeć - bo mam w cholerę kompresji, a po drugie na starym miałem chyba z 1mm luzu i było ok czyli od razu chodził ci normalnie rozumiem?
nie przeszkadza to w sumie, i tak na pierwszych trzech biegach tylko jeżdżę, ale tak pytam przez ciekawość
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum