Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Technika jazdy... różne takie
Autor Wiadomość
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2011-04-10, 19:51   

Masz na myśli te porady ze ścigacza.pl ? Czy są gdzieś indziej jeszcze jego wykłady?
 
     
wartburg
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-14, 19:53   

warto poczytać :

http://www.scigacz.pl/gal...yspieszenie.pdf

i linki ( na peb.pl też są )

http://www.uploadcity.com...f+the+wrist+dvd

następna fajna pozycja :

http://peb.pl/technika-mo...-strategie.html

wiem że to nie konkretnie do Dominatora ;) ...

... nie tylko offem człowiek je 1/4 dzi :-P
 
     
wartburg
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-16, 17:27   

polecam przeczytać :

http://serwisy.gazeta.pl/...21,1532418.html
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-05, 17:17   

polecam wgryść się w ten temat, rady kolegi 2PLY są bezcenne
http://www.thumpertalk.co...ad.php?t=977696
a jak ktos nie reden inglisz ...
w skrócie odpowiednie ułożenie nóg i praca nimi pozwala odciążyć ręce o jakieś 70% - sprawdzone wczoraj i dzisiaj w terenie. Używamy nóg do skręcania motorem poprzez podnoszenie to jednej to drugiej nogi (nie całkiem :), kierownica ma być trzymana dość lu 1/4 no, nawet na podje 1/4 dzie, gdzie biodra powinny być jak najbliżej niej, środek stopy na końcu podnóżków, palce wskazują na ziemię
kierownicy mamy pozwolić pracować, nie trzymać się jej kurczowo co zwykle robimy gdy zaczyna być trudniej
tutaj filmik jak się wjeżdza pod góre z jedną ręką http://vimeo.com/4901578
polecam się zapoznać z jego kanałem
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-06-05, 19:21   

ile waży taki trial?
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-05, 20:46   

70kg
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-06-05, 21:17   

to o czym ta gadka? :mrgreen:
1/3 domika :mrgreen:
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-06, 08:29   

ta gadka bo to się przenosi w większości do każdego moto
faktycznie zacząłem nim je 1/4 dzić jak rowerem :-o
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-06-07, 22:09   

madart, Porady motocyklowe może jeszcze Zdążysz czegoś się dowiedzieć ;-)
 
 
     
nx650
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-10, 13:15   Re: Technika jazdy... różne takie

cubiacus napisał/a:
Na początek polecam poniższy artykuł:

http://www.scigacz.pl/Prz...cyklu,7686.html

i pytanie do niego, czy opisane tam zasady odnoszą się też w pełni do Dominików (głównie chodzi mi o zmianę biegów w górę bez sprzęgła oraz przegazówkę przy redukcji).

Ciekaw jestem...

ja tam na tym się nie znam,ale;
podwójnie wysprzęglanie stosujemy przy zmianie na wyższy bieg,a więc;
wciskamy sprzęgło jednocześnie odejmując gaz,wyrzucamy na luz ,puszczamy sprzęgło,
następnie wciskamy sprzęgło ponownie i zapinamy wyższy bieg.wykonujemy te czynności na odpuszczonym gazie.
przegazówka (międzygaz.zwał jak chciał);
wciskamy sprzęgło,wyrzucamy na luz,puszczamy sprzęgło,robimy przegazówkę,
wciskamy sprzęgło ponownie i zapinamy niższy bieg.
podsumowując ;jak to można wykonać w motocyklu ,kiedy nie mamy możliwości wyrzucania na bieg neutral pomiędzy innymi biegami jak tylko pomiędzy 1 a 2.
 
     
Microbee 
Krzysio z Tik-Taka


Wiek: 47
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 452
Skąd: Silesia
Wysłany: 2011-06-10, 15:30   

a skąd w ogóle pomysł z "podwójnym wysprzęglaniem" i gdzie lub kto o tym pisał? przecież w motocyklu to absurd
 
 
     
wartburg
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-10, 18:13   

przecie w tym artykule nie ma ani słowa o "podwójnym wysprzęglaniu" - raczej chodzi o "międzygaz"

osobiście polecam Tomka Kulika - wie co mówi
 
     
nx650
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-11, 10:15   

przecież napisałem że się na tym nie znam :-P :-P :-P
 
     
puntek 
Landryn


Wiek: 54
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 263
Skąd: Raczyce
Wysłany: 2011-06-14, 12:57   

Poczytać rady Madarta - bezcenne- potem w terenie - to tylko ćwiczenie ...
Co do sprzęgła żadnych podwójnych przełączeń - tylko praca gazem - i bez sprzęgła jazda jest możliwa prawie na każdym biegu i w każdej sytuacji - oczywiścei z ruszaniem jest problem - bo wtedy najwięcej zniszczeń mozna zrobić - ale jesli linka się zerwie w trasie na obładowanym moto - to jest często jedyny sposób... Po za tym jak ruszysz to zasada jedna (jak nie masz sprzęgła) nie zatrzymywać się :-) :-P
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-10-13, 19:02   

tu may franchissement enduro 4 temps albo 4 strokes na megavideo, http://megavideo.com/?c=v...=enduro+strokes , pozniej wrzuce na youutba bo tam ejszcze niema

i juz jest playlista : http://www.youtube.com/wa...cad5Wftp82j5gIv

Ostatnio zmieniony przez madart 2012-10-24, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12