Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Brak Kompresji Xlr125R
Autor Wiadomość
Calafior 


Zabezpieczenie: 19792
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 445
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2015-12-27, 11:32   Brak Kompresji Xlr125R

Witam, zmierzyłem ostatnio kompresje w swoim silniku bo jakos dziwnie zaczoł sie zachowywac i wyszło mi 120psi, a według serwisówki powinno byc około 199psi.
WIec wyciagnołem juz silnik lezy na stole jutro chce rozebrac góre.
Czy mam na cos szczególnie zwrócic uwage jakies rady ?

IMG_20151226_142438[1].jpg
Plik ściągnięto 26 raz(y) 240,19 KB

 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-12-27, 12:24   

Calafior,rozbieraj,Rób szlifa,zmieniaj tłok i pierścionki i bedzie latał.
Bolo Ci pomoże :mrgreen:
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-12-27, 17:01   

Calafior, trzeba jeszcze sprawdzić szczelność zaworów
 
     
Calafior 


Zabezpieczenie: 19792
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 445
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2015-12-27, 18:53   

Dopisze do listy rzeczy do zrobienia :-)
 
 
     
adrodax
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-28, 14:07   

zawory warto obejrzeć bo lubią się czasami urywać, miałem dwie hondy cityfly (podobny sprzęt) z urwanymi zaworami.
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2015-12-28, 18:15   

Cytat:
Bolo Ci pomoże

Pierwsze koty za płoty.
 
 
     
Calafior 


Zabezpieczenie: 19792
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 445
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2016-01-11, 10:49   

Witam, cylinder i głowica wróciły własnie od magika. W cylindrze było zrobione honowanie i musze kupic teraz nowe pierscionki. W głowicy zawory były do zrobienia bo puszczały strasznie. Teraz tylko zamówic nowe uszczelki pierscienie i składac :-)
 
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-01-12, 07:43   

Ale będzie czort teraz :evil: :-D
 
 
     
Calafior 


Zabezpieczenie: 19792
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 445
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2016-01-15, 18:22   

No to złożyłem silnik, jest nowy tłok i pierścienie. Teraz trzeba to dotrzeć jaki olej wlać i co dokładnie trzeba robić, jakieś rady. ( nie potrafię znaleźć tematu o docierania silników )
Ostatnio zmieniony przez managa 2016-01-15, 20:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-01-15, 20:10   

Calafior, Minerał i ogień
 
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2016-01-15, 20:19   

Calafior, fakt, nie ma tematu o dociernaiu, ale może znajdziesz coś w tematach remontowych ;-) http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=2771
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-01-16, 08:06   

Z tym ogniem to ja bym był ostrożny na początku :mrgreen: .
Ja jak docierałem czterosuwowy silnik w ogarze z tłokiem 72cc,to się wlokłem 20/30 km/h,potem 40->50->60,przechodząc przez wszystkie biegi,zmieniając obciążenie,jazda pod delikatne wzniesienia i dużo hamowań silnikiem żeby dotarł się też sworzeń tłokowy od dołu,po 500 km można już śmielej odkręcać manetkę,i nie przegrzewać,ja tak robiłem i było git,finalnie ogar 72cc zapierdzielał 100km/h,ale każdy ma swoją koncepcję na docieranie.A no i oczywiście częste wymiany oleju,ja lałem jakiegoś orlena bo tani był,a i tak zaraz musiałem go zlać,ja pierwszą wymianę oleju zrobiłem po 20/30 minutach pracy na wolnych obr.spuściłem wlałem nowy olej ten sam orlen i pojechałem się przejechać zrobiłem 30/50 km i znowu i każda następna wymiana oleju była po większym przebiegu,a po 1000 km przeszedłem już na docelowy olej castrol i stówą gnałem po grójeckiej :D.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-01-16, 09:17   

Po remoncie zagrzałem dominatorka i faktycznie pierwsze 10 km spokojnie do 90 km/h.
Do 90 stopni miał olej. Następnie ostudziłem silnik ,rozgrzałem ponownie i bardzo częsta zmiana biegów (oczywiście wybrałem do tego odpowiednią traskę tak jak mówisz hamowanie biegami i pilnowanie temperatury oleju) do pierwszych przejechanych 100km i wymiany oleju domin sukcesywnie przyspieszał na 2,3,4 biegu i wskazówka na obrotomierza widziała nie raz 5-6-7 tysi i mówię tu całkiem poważnie.
Przyspieszenia szybkie trwające krótko , później 5 bieg i 90 studzenie( jazda w nocy bo w dzień była pała jak na pustyni). Tak więc j/w pierwsza wymiana oleju po 100km następna po kolejnych 400 następna po 500. Czyli do 1000km na docieraniu wymieniłem olej wraz z filtrem 3 razy. I ani razu nie przekroczył temperatury 100 stopni. Docierałem na motulu 20w50 mineral. Teraz zalany pełny syntetyk motula 10w50 i moto zimuje. Podczas docierania unikałem tras jakichś przelotowych. Jak temperatura oleju wzrastała pod 100 to przerwa. Inspirowałem się tym http://www.motor-tech.kat...Docieranie2.htm
 
 
     
Calafior 


Zabezpieczenie: 19792
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 445
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2016-01-16, 09:23   

Ok dzieki za porady napewno skorzystam :-)
 
 
     
Calafior 


Zabezpieczenie: 19792
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 445
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2016-01-19, 16:26   

Więc tak silnik złożony odpalił za trzecim razem.
Wszystko ładnie chodzi. Ale pojawił się mały problem, po rozgrzanie ciemniejsze olej z pod cylindra nie tam jakieś wielkie ilości ale jednak cienkie. Czyż bym za słabo do kręcił?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16