Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ustawienie rozrządu NX 650
Autor Wiadomość
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-09-27, 19:34   

fiacik69, rozbierz góre silnika i przeglądnij.
Tłok w tym silniku ma pasowanie tak jak do chłodzonego cieczą, musiałby być zatarty żeby klepać o cylinder. Luzy zaworowe?
Z tych tematów nic Ci nie podejdzie (?):
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=283
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=473
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=600
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=942
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=1142
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=351
 
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-27, 20:42   

Tłok o cylinder..?? yyy raczej nie, może na sworzniu pukać, może stukać korba, może stukać dużo innych stukadełek (czyt. ten cholerny dekompresor) ale tłok o cylinder zdecydowanie nie:)
 
     
fiacik69
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-28, 06:26   

tak mi sie wydawalo.
ale fakt mogl byc zatarty wymienili pierscienie cos podszlifowali papierem i na allegro ziuuu do ludzi opis po remoncie i znalazl sie leszczyk co lyknal :( kto ci sie przyza ze narobil badziewia i chce tylko wypchnac.
Pukajacy swozen biore jak najbardziej pod uwage.
jest na to jakis sposob? tzn roztoczenie gniazda i nowy swozen czy ratunek to wymiana tloka?
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-09-28, 08:29   

fiacik69 napisał/a:

Pukajacy swozen biore jak najbardziej pod uwage.
jest na to jakis sposob? tzn roztoczenie gniazda i nowy swozen czy ratunek to wymiana tloka?

Nie bo musiałbyś też główkę korbowodu roztaczać.
 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2013-12-08, 14:29   

Mam ten sam problem jak w pierwszym poście.
Ustawiłem na znaku T, wałek krzywkami do dołu, znaki na zębatce pasują tzn poziome równo z krawędzią głowicy a pionowa w górze. Po założeniu pokrywy gdy ustawiam na T aby wyregulować zawory to jeden z zaworów ssących ma luz ok 2 cm :/
O co chodzi ?? Co robię nie tak ??
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-12-08, 14:35   

Bolo, Jak masz krzywki w dół to tłok w jakiej jest pozycji?
Przy zakładaniu dekla nie spadła ci na dół krzywka od regulacji?
 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2013-12-08, 14:46   

wojtekk, Krzywki w dół - na znaku T czyli tłok w GMP tak rozumiem.
Jaka krzywka do regulacji ??
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-12-08, 14:50   

Czyli ok. Tłok u góry+znak na "T" + krzywki na dole.
Chodziło mi o to, że są dwie dżwigienki. ta dolna co idzie po krzywce i ta górna co na nią naciska i może ta górna przy zakładaniu spadła pod tą dolną jakos dziwnie. Tak sobie myślę.
 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2013-12-08, 15:12   

Może głupie pytanie ale czy tłok jest zawsze u góry gdy znak jest na T ??
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-12-08, 16:54   

NIe nie głupie. Może poprzednim wpisem się zasugerowałeś za bardzo a ja za szczegółowo napisałem.
Zawsze jest u góry na znaku "T"
 
 
     
Sarmata39 


Wiek: 57
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 111
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2014-02-11, 18:29   

Witam , właśnie składam rozrząd i coś mi nie pasuje , ustawiam wszystko jak trzeba , ale za pieruna te znaki na kole zębatym od wałka rozrządu nie chcą być w poziomie , przednia kreska jest jakieś 2 mm nad płaszczyzną głowicy , oczywiście na dole znak IT , tłok GMP , krzywki wałka na dole . Przerobiłem wszystkie możliwe kombinacje i zawsze to samo . Założony napinacz (fajny patent zakładania go nożem ) . Proszę o poradę
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-02-11, 18:46   

Sarmata39, rozrząd nowy?
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-02-11, 19:43   

Sarmata39, Składaj ,nie marud 1/4 :mrgreen:
 
 
     
Sarmata39 


Wiek: 57
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 111
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2014-02-11, 20:10   

Pytam , bo robiłem kilka silników z różnych motocykli , i w żadnym nie było takiej różnicy i zawsze znaki się pokrywały nawet na wyciągniętych łańcuchach ale jak Rav pisze żeby nie marudzić to składam złoma i nie marudzę :-D
 
 
     
PIH
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-17, 17:09   

Wybaczcie ze pójdę na łatwiznę, ale już mnie oczy bolą od szukania po plikach :/ ....
W którym manual'u, który rozdział (ewentualnie strona :D ) znajdę informację jak sprawdzić rozrząd?
Wielkie dzięki (pewnie nie jedna osoba zna tą lokalizacje na pamięć :) )......
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13