slawi2006, tu masz d 1/4 więk mojego silnika przed wymianą rozrządu:
http://w860.wrzuta.pl/aud...ominator_nx_650
Z tymi uszczelniaczami jest chyba troche więcej rozbierania. Jeśli teraz nie kopci, to po co ruszać .
Wymień tylko łańcuszek i sprężynkę napinacza, w ramie, byle nie rozkuwać/skuwać samemu łańcucha.
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-05-15, 16:40
slavi Dasz rade bez wyciągania silnika z ramy łańcuszek zawsze zakuty wkładam
zapinke to na łańcuchu napędowym mam
slawi2006 [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-15, 16:45
seven9, podobne d 1/4 więki do moich . A po wymianie duża poprawa w pracy silnika ? Ty masz lepszy sprzęt nagrywający i bardziej to wyra 1/4 niej słychać . Taki dziwny metaliczny d 1/4 więk który wydobywa się gdzieś bardziej z prawej strony silnika . Początkowo wygląda to na klekotający zawór co nie ? A odnośnie wymiany rozrządu to wymienileś sam łańcuh spręzynę napinacza i pomoglo ?
pomogło, teraz pracuje idealnie. aha i jeszcze, u mnie ten d 1/4 więk przestawał po jakimś czasie po nagrzaniu silnika, ale z czasem to trwało coraz dłużej, tak je 1/4 dziłem kilka miesięcy aż w końcu zaczęło mocno wkur...ać :).
jeśli masz blisko do wymiany oleju, to można go od razu wymienić, bo i tak musisz go zlać.
slawi2006 [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-15, 17:35
U mnie ten czas już minął ,że po nagrzaniu silnika przestawało tak się tłuc. Miałem tak wcześniej ,że jak odpaliłem chwilke było go słychać a pó 1/4 niej przestawał. Teraz tlucze sie cały czas. Olej to już nie istotna sprawa wymieniłem go wprawdzie może 200 km temu ale nie będe patrzył na to jak trzeba rorząd robić .
slawi2006 [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-17, 22:08 No i nadszedł ten dzień
Zabrałem się dzisiaj do oględzin łańcucha rozrządu . Palę maszynę aby się przejechać i rozgrzać olej aby go potem spuścić a tu znowu taka siwucha z lewego tłumika . ( pomyślałem tak nie będzie ) wziąłem przejchałem parę km zajechałem do garażu i wziołem się za rozkręcanie.Wyjąłem cały silnik , rozkręciłem głowicę . Łańcuch rozrządu moim zdaniem ewidentnie nadaje się do wymiany . Przykładając trochę siły mogłem go delikatnie odciągnąć od koła zębatego -pozatym było widać że poprostu ma dość . Reszta wszystko wydaje się ok ( krzywki na wałku ładne , łożyska ok , koniki wporządku ) tylko mam jedno zastrzeżenie , ta mniejsza krzywka na dekompresatorze ma mieć luz ? Uszczelniacze zaworowe do wymiany ewidentnie ( kanały ssące całe w sadzy ) . Zastanawiam się czy nie zaglądanąć do tłoka , jak już wszystko wyjęte ? Poza urwaną szpilką na kolektorze wydechowym i urwaniu śruby pokrywy zaworów obeszło się bez strat
fiacik69 [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-18, 07:24
a rozrzad to sie napina automatycznie czy czasem trzeba pokrecic tym plaskim ustrojstwem w glowicy?
spuszcza sie go jedynie w przypadku gdy sie go recznie drucikiem zepnie zeby wlozyc od gory bez zdjętej glowicy
w innych przypadkach nic sie z nim nie robi
fiacik69 [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-21, 20:37
czyli zostaje wymiana ... No nic trzeba bedzie pomyslec zeby wygospodarowac kase z nastepnej pensji. Sprezyna + lancuch ile to bedzie?
Cos i bedzie dodatkowo potrzebne czy tylko sylikon i klucze?
Rozumiem ze da sie to zrobic bez wyciagania silnika.
sprężyna 18zł http://czescihonda.motori...,NX650N,3150,-1
łańcuszek DID 175zł - kup zakuty - - - - allegro
Pod prawym deklem (osłona sprzęgła) uszczelka przy rozbieraniu się porwie, więc tą na pewno będziesz kupować (15zł). Górna uszczelka (pod kopułkę zaworów) nie wiem czy będzie szczelna za drugim montażem. Gdzieś kiedyś na forum było że ktoś zakładał drugi raz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum