Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Paliwo cieknie z filtra powietrza brak mocy na obrotach
Autor Wiadomość
celu
[Usunięty]

  Wysłany: 2015-09-18, 10:27   Paliwo cieknie z filtra powietrza brak mocy na obrotach

Witajcie rozkładam ręce jak i wielu pseudo specjalistów a mianowicie mam problem od czasu gdy byłem 250 tką na żwirowni gdzie po powrocie okazało się pękła śruba mocująca całą puszkę z filtrem powietrza.(była dziura za filtrem) Po sklejeniu i wyczyszczeniu gaźnika (czyszczony w firmie jak i gotowany przez magika) cały czas jest to samo. Odpala idealnie chodzi równo (regulowane zawory wymieniony moduł, zaworek iglicowy) jedzie do momentu na oko przekroczenia 3 tys obrotów poczym dusi się i gaśnie (jak popuszcze gaz jest ok)Teraz zauważyłem że przewodem opisanym w serwisów breather tuba leci paliwo... Skąd to się bierze i co z tym zrobić. Niejestem pewien ale olej pachnie benzyna. Pomocy
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2015-09-18, 21:20   

jeśli masz gaźnik podciśnieniowy to sprawdź przepustnice podciśnieniową czy membrana dobrze założona /czy cała i czy w ogóle lekko chodzi . podobne objawy miałem przy zaciętej przepustnicy .
 
 
     
adrodax
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-19, 17:59   

Przelewa się cały czas paliwo jak olej zalatuje benzyną. Zobacz czy zaworek na pewno dobrze trzyma, a gaźnik na myjkę ultradźwiękową
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-09-20, 20:27   

celu, nie można jeździć z olejem zalatującym benzyną, rozrzedzenie oleju grozi zatarciem silnika. Sprawdź drożność przelewu z gaźnika oraz zaworek iglicowy, oraz to co żuczek pisze...
 
     
celu
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-21, 22:07   

Iglicowy nowy założony z braku czasu nie jeżdze ale boli że moto nie chodzi jak powinien. Zauważyłem że gdy zakręce kranik to sytuacja jest taka sama. Odłączyłem przewód odpowietrzający skrzyni korbowej i paliwo przestało lecieć z filtra powietrza lub odpowietrzenie skrzyni ale nadal dławi się cały czas. W miarę możliwości próbuje wszystkie sugestie. Pozdrawiam
 
     
Agathocles 
ZIELARZ POLSKI


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 222
Skąd: Gorzyce/Nürnberg
Wysłany: 2015-09-25, 08:12   

Wydaje mi sie ze jakich "mechanik" czarowal cos z gaznikiem.
 
 
     
celu
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-06, 06:22   

Z braku czasu i chyba najprostszym wyjściem będzie zakup sprawdzonego gaźnika. Czy ma ktoś taki do sprzedaży?
 
     
celu
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-28, 15:26   

Witam wszystkich. Z wielkim uśmiechem na twarzy oznajmia że honda chodzi. 30 sekund obserwacji osoby były potrzebne by po prawie 1,5 roku moto odrzyło. Cofnięcie ciśnienia do skrzyni korbowej było spowodowane... Zabitym układem wydechowy!!!
Cała masa porad była bardzo dobra ale w rozwiązanie ja dalej nie mogę uwierzyć że to tak oczywista sprawa. dla zainteresowanych (Na wolnych obrotach na zimnym silniku wydostajace spaliny uchodzily a pod ciśnienie po dodaniu gazu dym przestał lecieć z wylotu ciśnienie wewnątrz wzrastalo i dalej reakcja łańcuchowa.) narazie krótka przejażdżka bez tłumika jest ok tylko troszkę za głośno. Ps kupie tłumik... Pozdrawiam :lol:
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2016-01-29, 08:17   

celu, na to bym nie wpadł;] Jak może się wydech zapchać?? Przecie w ćwiartce nie ma o ile wiem siatkowego spark arestera jak na przykład w xr400 który trzeba co jakiś czas czyścić:



Fajnie, że wróciłeś z rozwiązaniem, może się komuś w przyszłości przyda;]
 
     
celu
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-30, 21:22   

Tak to właśnie wyglądało:
Po przecieciu tłumika okazało się że przegroda z małymi rurkami oderwała się i zatkała po dodaniu gazu rurę wewnątrz tłumika która wychodziła na zewnątrz dodam że w jej środku są płetwy trochę podobne do strumienicy. Dzisiaj pospawałem i w poniedziałek założę. Oczywiście urwanego elementu pozbył się i jestem ciekaw jak będzie teraz chodził. W miarę możliwości wstawię zdjęcia.
 
     
celu
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-30, 21:27   

Kilka fotek

DSC_0204.JPG
Plik ściągnięto 30 raz(y) 2,47 MB

DSC_0203.JPG
Plik ściągnięto 32 raz(y) 2,89 MB

 
     
celu
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-30, 21:33   

I...

DSC_0208.JPG
Plik ściągnięto 27 raz(y) 3,77 MB

DSC_0202.JPG
Plik ściągnięto 26 raz(y) 2,59 MB

 
     
celu
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-30, 21:48   

Dodam jeszcze że chce zmienić zębatke na tył i znalazłem fajną stronkę:http://www.gearingcommander.com/ ja zastanawiam się nad 53 zębami. Pozdrawiam i życzę udanego sezonu :-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14