Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Dominikowe wyprawy Cubiacusa
Autor Wiadomość
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
  Wysłany: 2011-04-01, 10:25   Dominikowe wyprawy Cubiacusa

Hej wszystkim,
a tu będzie o moich wyprawach, głównie małych.

Wczoraj pierwsza - jestem prawie zielony (2 lata temu tylko prawko zrobiłem, od tego czasu nic), tak więc kilka podstawowych refleksji:
- OFF RULES - całkowiecie i niezaprzeczalnie, genialna zabawa

Ładny dzień, wybrałem się poszukać Zimnego Dołu pod Krakiem (rezerwat przyrody, ale i mekka boulderowców (kto zacz, to zagadka hehe ;-) . Drogi kiepskie, tak więc idelane pod Dominika, średnio 3x szybciej niż puszki dało się jechać, a na niektórych śmigacze zawracały, a ja tylko na podnóżki wstawałem - bosko ;-)

Potem dopiero się zaczęło - miałem szukać polnej drogi dojazdowej i to było to - na dwójce, na stojąco da się wjechać WSZĘDZIE. Nie mogłem uwierzyć nawet momentami, bo umiejętności na razie u mnie żadne, ale jak się stoi to tylko balans i manetka - i ze świeżaka stałem się offroadowcem. Jak już zjechałem na dół (w końcu Zimny Dół;-) zlany potem to stwierdziłem ... że chcę jeszcze raz i wjechałem z powrotem ;-P

Muszę wymyślić jakiś patent coby kręcić filmiki w trakcie ...

P310311_14.08.jpg
śliczny widok ;-)
Plik ściągnięto 216 raz(y) 1,25 MB

P310311_13.49.jpg
krótka przerwa...
Plik ściągnięto 244 raz(y) 1,56 MB

Ostatnio zmieniony przez Raviking 2011-04-03, 10:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2011-04-02, 17:50