Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
znowu Bułgaria off-road
Autor Wiadomość
motormaniak
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-19, 18:01   znowu Bułgaria off-road

Nie ma co pisać, 10 dni po 10- 12 godzin dziennie off roadu. Żadnych awarii, większość noclegów na dziko, dupa mi pęka :)









 
     
ptasiu
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-19, 20:05   Re: znowu Bułgaria off-road

motormaniak napisał/a:
dupa mi pęka :)

Mi też.... Z zazdrości....
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2015-07-19, 20:10   

ptasiu, Oj dobrze prawisz :lol: ;-)








;-)
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2015-07-26, 06:31   

Motormaniak,znowu Pojechałeś do BG piwa sie nachlać ? ;-)
 
 
     
motormaniak
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-27, 06:32   

pojechałem pojeździć po górach, za piwem nie przepadam, ale Zagorka na wyjeździe w gorący dzień.... Bułgaria urzekła mnie już od dawna, Uwielbiam tam latać, bardziej niz po Ukrainie i Rumunii. Dodam że na dystansie ponad 1200 km nie udało nam sie spotkać pieszego turysty. Następnym razem myślę pojechać na czymś lżejszym - kolega jechał na DRZ i było mu lepiej :)
 
     
Kamyk
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-31, 14:24   

Jak bys porownal Twoja zmotana Honde z DRZ-ta w takim terenie? Az taka duza roznica? Ile mniej wazny DRZ?

Kamyk
 
     
motormaniak
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-01, 09:26   

Drz jest bardzo sprawna w turystyce enduro, różnice w wadze wyceniam na jakieś 25 kg. Teren miejscami był bardzo trudny ze względu na zwalone drzewa czy zarwaną drogę - tam drz miał sporo łatwiej, pomimo ze kolega na drz miał mniejsze doświadczenie. W takich momentach liczy się masa i prześwit. Mocowo niby drz 50 koni a dominator 45, ale na szybkich przelotach Dominator sporo szybszy, spalanie identyczne - średnia 5 litrów. Na org nieprzerabianym gaźniku takie spalanie i dynamika były dla mnie nie do uzyskania.
 
     
tomekz 


Wiek: 46
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 340
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-09-01, 11:52   

Mógłbyś napisać jaki masz gaźnik ?
 
 
     
Kamyk
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-01, 15:31   

Pytanie jaka jest jakosc jazdy na przelotach? Jesli jedziesz z domu na kolach to pewnie DR-Z'ta mozna sie umeczyc.

Kamyk
 
     
motormaniak
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-01, 20:15   

mam gaźnik oryginalny, ale zmotany. Opis przeróbki umieściłem w opisie przeróbki motocykla na tym forum wzorując się "xr 650 Dave mods" z małą korektą. Iglica nie jest podniesiona przez podkładkę pod "grzybkiem" lecz opuszczona poprzez lekkie rozwiercenie w stożek otworu w przepustnicy i lekkie podpiłowanie grzybka. opuszczenie wynosi około 1,2 mm. Pozostałe modyfikacje to większa dysza główna 155, powiększone kanały powietrza w przepustnicy- szybciej reaguje na gaz.
Na przelotach asfaltowych latam 90- 130 zależnie od warunków. Nie dojeżdżam na kołach - wystarczy mi 1000- 1500 km na miejscu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13