hehe no to jak jeden jedyny
To biorę tańszego.
Jutro po zakładach pojeżdżę z cylindrem i nieszczęsną głowicą. W cenach się zorientuje i niech też sami pomierzą.
Byłem dziś u jednego z lepszych (według opinii) warsztatów zajmujących się szlifami. Pomierzyli dla pewności i jak j*bneli cenę 100zł za szlif
Jak czytałem to ludziska płaca za inne motocykle po 50zł.
To normalna cena za tają średnice tulei?
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2012-05-10, 13:26, w całości zmieniany 2 razy
W cenie jest honowanie ale wydawało mi się honowanie jest zawsze ze szlifem liczone...
A i odradzali mi Wossnera bo Vertex lepszy...
Jakiej firmy zakładaliście tłoczyska ?
Foty nowego tłoka + porównanie z tłoczkiem z ASz-62IR (piękny silnik)
P6010794.JPG
Plik ściągnięto 203 raz(y) 1,14 MB
P6010795.JPG
Plik ściągnięto 219 raz(y) 1,22 MB
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2012-06-05, 21:37, w całości zmieniany 1 raz
slawi2006 [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-30, 22:22
kmaj, wiesz ,że mnie chyba to samo czeka ? zawsze gdzie pójdę do warszatów to mi mówią " już tu taki jeden był z czymś takim " i tłumaczenie :P
tommat [Usunięty]
Wysłany: 2013-05-15, 20:11 tłok OMP
Wyjąłem silnik do remontu.
Szlifierz pomierzył i dał info by szukać nadwymiaru inimum 100,25.
Dziwił się trochę jak mu powiedziałem, że wossner jest aż na 100,93, że dużo zbierać trzeba.
Sprawdziłem, rzeczywiście oryginalny na I szlif jest na 100,25. Ale kasa straszna.
I już prawie wosnera kupilem.
Kilka dni temu pojawił się na aledrogo produkt OMP za fajne pieniądze.
Spóldzielnia porządna to sprzedaje, ręczą słowem, że git towar sprawdzony.
Mam chęć spróbować.
ma ktoś jakieś doświadczenia, informacje?
Tomek
Scaliłem z tym tematem - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-05-15, 20:20, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-05-16, 07:59
tommat, oryginalny na 1 szlif z wossnera jest 99,93 bo taki komplecik mam i leży sobie na półeczce po szlifie tłok z cylindrem itd. cylinder przed szlifem jak mierzyłem to miał coś lekko ponad 97 więc nie wiem skąd macie takie duże cylindry nominalne.
tommat [Usunięty]
Wysłany: 2013-05-19, 20:46
Witaj
Dziwne z tym 97mm, bo serwisówka mówi,że nominał tłok ma wymiar 99,96mm przy cylindrze 100mm. Ale te nasze moto (z pierwszych rąk i bez przebiegu) to czasem już trzeci silnik albo cylinder mogą mieć.
Dziwiły mnie te tłoki wosnera na 99,92 i 99,94, ale szlifierz wytłumaczył mi, ze to mogą być do cylindra z nikasilu. może twój jest z nikasilu.
Ja mam normalny żeliwny.
Na innych postach na tym forum czytałem, że właśnie 100,93 wosnera jest na pierwszy szlif.
Kupiłem te omp, zobaczymy jak pójdzie.
Na razie mam zgryz z główką korbowodu, muszę silnik z korbowodem zatargać do szlifierza, co by dokładny pomiar zrobił, ale nie wygląda to ciekawie jak suwmiarką sprawdziłem. Chyba trzeba będzie rozpoławiać silnik i wał wyciągać do wymiany korbowodu.
Zobaczymy.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-05-19, 21:00
tommat, nie mam nicasilu. Cylinder jest po szlifie i tłok j/w. 99,93 na 1 szlif wossner.Rok 1994.
Yukikaze [Usunięty]
Wysłany: 2013-05-20, 08:39
wojtekk napisał/a:
tommat, nie mam nicasilu. Cylinder jest po szlifie i tłok j/w. 99,93 na 1 szlif wossner.Rok 1994.
Kurcze to też się dziwię bo nominał NX 650 to cylinder 100,00-100,010 i wtedy tłok Wossnera 99,93 pasuje do ori .
Tłoki Wossnera maja pasowanie na 0,07 i ja kupowałem na I szlif i tłok miał 100,93 i teraz cyl mam rozbełtany na 101,00.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum