Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Remont generalny silnika krok po kroku ...
Autor Wiadomość
krzys_yy
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-01, 12:38   

Witam. Znowu małe pytanko co do mojego remonciku. Poprzednim tlokiem był wiseco : pierscien zgarniający składał sie z sprężynki i dwóch cienkich pierścionków. Teraz mam tłok Wossnera i pierścień zgarniający składa się z twardej sprężyny i jednego pierscienia zgarniającego . Rozumiem że sprężyna wchodzi do rowka tłoka a dopiero na nią zakładam pierscień!! Tylko jak go zacisnąć bo ta sprężyna jest chyba z zawieszenia jeep-a??????????????
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-01-01, 14:11   

zdjęcie?
rav chyba ma wossnera to przyjdzie i powie ;-)
 
     
krzys_yy
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-01, 16:42   

madart napisał/a:
zdjęcie?


PIC_0009.JPG
Plik ściągnięto 175 raz(y) 2,35 MB

PIC_0008.JPG
Plik ściągnięto 153 raz(y) 2,47 MB

 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-01-01, 16:43   

mnie to wygląda tak, jakby sprężyna była zakładana na pierścień
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-01-01, 17:20   

madart, dobrze pisze

mój wosner ma system taki jak opisany jest w 1 poście
krzys_yy, masz fote opakowania zestawu ?
 
 
     
krzys_yy
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-01, 17:59   

Niestety opakowanie zostało w warsztacie. sorężyna raczej powinna wejść do środka bo na zewnątrz zniszczyła by gładz cylindra!!!!!
 
     
krzys_yy
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-01, 18:01   

To jest naklejka z woreczka z pierścieniami. Dodam jeszcze że ów pierścień ma okrągły rowek w środku!!!!!!!

PIC_0010.JPG
Plik ściągnięto 136 raz(y) 2,15 MB

 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-01-01, 19:08   

ma okrągły rowek żeby sprężynka w niego weszła, na zewnątrz :)
 
     
krzys_yy
[Usunięty]

  Wysłany: 2012-01-01, 20:22   

madart napisał/a:
ma okrągły rowek żeby sprężynka w niego weszła, na zewnątrz :)

Na zewnątrz pierścienia rowek jest prosty!!! Jaki sens ma zakładanie sprężynki na zewnątrz pierścienia?????????????? sam już nie wiem?????? Poszukam jeszcze może coś znajdę :)
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2012-01-02, 10:30   

sprężyna na tłok i na nią pierścień nie można inaczej :lol: :lol: :lol:
widzieliście kiedyś uszczelniająca sprężynę :-D to nie wypisywać mi tu głupot !!!!!!!!
z włożeniem nie ma problemu cylinder jest z fazowany więc wchodzą pierścienie bez problemu tylko przed złożeniem posmarować obficie tłok i pierścienie olejem , założyć tłok na korbę i ustawić tłok w połowie suwu zablokować od dołu aby nie opadł jak będziemy wkładać cylinder , cylinder nasuwać lekko patrzeć aby pierścienie dobrze wchodziły można cylindrem ruszać na boki to trochę ułatwi ale nie za mocno . a przede wszystkim nie zabawiać sie w strągmenów wszystko z umiarkowana siłą bo pierścionki są kruche i dużo kosztują . nie będę pisał o ustawieniu pierścieni bo chyba każdy wie że zamki maja być po przestawiane :-)
 
 
     
krzys_yy
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-19, 07:57   

Witam wszystkich po dłuższej przerwie! Moto w końcu poskładane - zapalił za pierwzym obrotem! Kolejna niewiadoma to ile kilometrów na dotarcie cylindra i po ilu wymana oleju?????? olej mam Motula 10w40???
Pozdrawiam
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-02-19, 09:14   

pierwszą zrób po 100km tak,tak(sto kilometrów)najlepiej minerala, następną po 200 km i dalej średnio co 2,5/3 kkm
pamietaj na dotarciu je 1/4 dzić na pełnym zakresie obrotów i o rozgrzewaniu silnika
 
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2012-02-19, 09:42   

tak tylko pełny zakres obrotów nic na siłę ale odrobina szaleństwa się przyda :-P
 
 
     
krzys_yy
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-19, 14:27   

A tak na ile etapów podzielić te pierwsze 100 kilometrów??????
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-05-08, 19:39   

dziś pomierzyłem cylinderek,
Wymiary zebrany jak w serwisów-ce
CYLINDER
I - 100,07
III - 100,04

TŁOK
I - 99,93

Wossner najbliżej to 100.93 czyli szlif z pasowaniem na 0,06 ma być 100,99? Czy mieszam coś?

PS. Macie jakieś opinie o tłokach kupowanych na allegro? Wossner na allegro 550 a na stronie wossnera 645.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15