Przecież szlif kosztuje grosze przy wydatku jakim jest nowy tłok ?
A pasowanie robi się na 0,02 - 0,05. Przy takim jak podajesz to na starcie masz 0,07 wiec nie ma sensu chyba.
krzys_yy [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-15, 20:51
Co racja to racja.Musze poszukać jakiejś firmy i dać cylinder do szlifu . Dzieki za dobre rady. Pozdro!!!!!!!!
krzys_yy [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-17, 17:40
Z tego co się doczytałem następnym dostępnym wymiarm tłoka jest 101.93mm.. Czy cylinder trzeba powiększyć aż o 1mm. i powinien mieć max. 101.98mm ?????
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-12-17, 18:51
madart napisał/a:
A pasowanie robi się na 0,02 - 0,05
takie pasowanie to na ori tłoku ,
na wossnerze jest 0,07 (ja mam 0,06 )
krzys_yy kupujesz tłok [http://www.wossner.pl/product.php?id_product=356]WOSSNERA[/URL] zawozisz tłok z cylindrem do Pana szlifierza poprosisz Go o pasowanie na 0,06 i będzie git
niestety jest to III szlif nastepną razom wymiana tulejii albo szukanie cylindra
Ostatnio zmieniony przez Raviking 2011-12-17, 19:55, w całości zmieniany 1 raz
krzys_yy [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-17, 19:29
A wiec średnica cylindra ma wnosić 101.99mm . Pytam bo dużo już sie naczytałem o naszych firmach i lepiej sobie pomierzyć samemu niż uwierzyć na słowo!!!
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-12-17, 19:53
krzys_yy spoko zawie 1/4 najpierw do szlifierza,że by Ci pomierzył cylinder a pó 1/4 niej dopasujesz tłok
krzys_yy [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-17, 19:59
Cylinder już sobie pomierzyłem (to nie klopot moja branża) . Pytam tylko czy pod tłok 101,93mm. cylnder ma mić wymiar 101,99mm. bo może u siebie w firmie dam poszlifowac za piwko??
Tłok o średnicy 99.94mm + pasowanie na 0,06 =100
Tłok o średnicy 99.95mm + pasowanie na 0,06 =100,01
Tłok o średnicy 100.93mm + pasowanie na 0,06 =100,99
Tłok o średnicy 101.93mm + pasowanie na 0,06 =101,99
wybór należy do Ciebie
powodzenia i nie Zapomnij o zrobieniu głowicy,kompresja sprawdzi szczelność zaworów
krzys_yy [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-18, 09:30
Raviking napisał/a:
powodzenia i nie Zapomnij o zrobieniu głowicy,kompresja sprawdzi szczelność zaworów
Dzieki bardzo. Teraz jestem w domu! Głowica już gotowa! Brak luzów na prowadnicach, zawory dotarte , nowe uszczelnacze. Teraz tylko tłok pod choinke i składam!!!!!!!!!!
krzys_yy [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-22, 17:52
Nastepna prośba z mojej strony:: postanowiłem wymienić łożyska wałka rozrządu. Łożyska jak łożyska ale okazuje sie że łozysko od strony łańcuszka jest z jednej strony zamknięte :)
Z której strony ma być owo zamknięcie : łąńcuszka czy rurki blokującej te łożysko ??????????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum