Heloł, jak w temacie:
Chcę zmienić przełożenie w Teresie i zastanawiam się czy lepiej mniejszy przód czy większy tył ??
Co polecacie ??
W przypadku przedniej zębatki łatwiejsze wymiany/przekładki.
Czekam na wasze wywody :)
Wiek: 33 Dołączył: 28 Maj 2015 Posty: 321 Skąd: koło Chojnowa
Wysłany: 2015-06-28, 11:16
Ja po zlocie zmieniłem przełożenia na inne: Z przodu zębatka o jeden ząb mniejsza z tyłu dwa zęby więcej i różnica jest kolosalna Moto jest teraz bardziej zrywne wyrywa na koło i w offie lepiej mi się lata Minus taki że prędkość przelotowa spada
To wiem. Nie chcę kolosalnej różnicy. Na V max mi nie zależy.
Pytanie tylko czy lepiej sam przód czy sam tył. Chcę max 2 zęby więcej z tyłu lub 1 mniej z przodu.
Jeśli w ST wahacz jest nachylony pod dużym kątem to 1 ząbek z przodu mniej sprawi iż łańcuch zeżre Ci ślizg w miesiąc. Nie będzie tego efektu jeśli założysz większą z tyłu. Tylną zębatkę zakładasz raz na całe życie napędu i myślę że jak dasz 2 ząbki z tyłu więcej (bo na tyle Ci starczy łańcucha prawdopodobnie) to nie wrócisz do oryginału.
już sama zdawcza o 1 ząb mniejsza da ci różnicę , w zeszłym roku woziłem zapasową 14 którą zakładałem w teren a na asfalt zmieniałem na 15 , teraz nie mam czsu na zabawę
Nody [Usunięty]
Wysłany: 2015-07-13, 18:34
Pytanko:
Motor Hodna SLR 650:
Zębatka przód 13z
Zębatka tył 50z
Jaki do tego łańcuch ?? Standardowy 108 złapie ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum