po wymianie amortyzatora tylnego na ten z SV - ćwiartce rzeczywiście trzeba było szukać odpowiedniego miejsca do podparcia; jak wspominaliście 5 cm przedłużenia to minimum dla ustawień optymalnych "nowego" amortyzatora; po dołożeniu odcinka wydłużającego - sprężyna mimo dodatkowego obciążenia odskakuje normalnie i trzyma stabilnie
CAM05415.jpg o ile w garażu stała "pewnie" o tyle w "terenie" ciężko i długo trzeba było kombinować z miejscem; przechył był zdecydowanie za duży
Plik ściągnięto 22 raz(y) 87,3 KB
CAM05493.jpg ścięto blaszkę styku z ziemią (stopkę stopki) by nałożyć przedłużenie
Plik ściągnięto 27 raz(y) 73,25 KB
CAM05496.jpg w tym miejscu radzę zrobić pomiary-nam było śpieszno, a potem okazało się,że nowy kąt i profil jest przecież zupełnie inny...
Plik ściągnięto 25 raz(y) 74,45 KB
CAM05500.jpg do miejsca rozszerzenia oryginału, na którym łatwo dodatkowy element się opiera blokując i stabilizując całość- dołożono o 6 cm dłuższy odcinek rurki o średnicy wewnętrznej 22mm
Plik ściągnięto 32 raz(y) 62,2 KB
CAM05509.jpg po oszlifowaniu i uprofilowaniu
Plik ściągnięto 29 raz(y) 83,68 KB
CAM05535.jpg i z pośpiechu wyszedł taki zonk! polecam wszystko wymierzyć jak trzeba kiedy trzeba
Plik ściągnięto 24 raz(y) 75,61 KB
celinastopa.jpg bo znów trzeba było ciąć spawać szlifować; malować... po kolejnym cięciu trzeba tez było dosztukować nowa podstawkę- szlifierka objechała (ale wyszło w tym przypadku na lepsze :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum