Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Dławi się , szarpie nie wkręca sie na obroty
Autor Wiadomość
Bartosz0531
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-15, 20:19   Dławi się , szarpie nie wkręca sie na obroty

Witam od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem hondy RD08 , po wyjechaniu wieczorem koło 21 co już zdarzyło mi się kilka razy po krótkiej przejażdżce zaczynają sie takie dziwne objawy jak szarpanie , motor nie chce się wkrecac na obroty , po odstaniu nocy w garażu problem ustępuje z rana odpalam i jakby nie było sprawy. Nie wiem o co chodzi , może ktoś coś pomoże :)
Ostatnio zmieniony przez managa 2015-04-16, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2015-04-15, 20:49   

sprawdź układ paliwowy , może ssanie nie wyłącza się do końca , gaźnik do czyszczenia , sporawdź filtr powietrza. Wszystko drogą eliminacji
 
 
     
Bartosz0531
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-15, 21:26   

dodam , że zawory są ok świeca nówka , z resztą stara była też ok. ale dla pewnosci jest nowa filtr powietrza ok . układ paliwowy czysty, oprócz gaznika bo tam nikt nie zaglądał , jedyne co jest nie tak to klejony króciec co prawdopodobnie powoduje falowanie obrotów 1400 -1700 , poza tym tak jak mówię nic nie boli, tylko wieczorem jak się wyjedzie ma takie objawy jak napisałem wyżej. i nie wiem co dalej ? jakies ktoś ma może inne pomysły jeszcze?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-04-16, 06:59   

Jeździć tylko do wieczora? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
Demolka 


Zabezpieczenie: 19283
Wiek: 101
Dołączyła: 26 Maj 2011
Posty: 386
Skąd: devil's den
Wysłany: 2015-04-16, 07:44   

wojtekk napisał/a:
Jeździć tylko do wieczora? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


..moze łapie lewe powietrze?
 
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2015-04-16, 08:10   

Demolka napisał/a:
..moze łapie lewe powietrze?

całkiem możliwe zwłaszcza że sam pisze
Bartosz0531 napisał/a:
jedyne co jest nie tak to klejony króciec co prawdopodobnie powoduje falowanie obrotów 1400 -1700


skoro
Bartosz0531 napisał/a:
oprócz gaznika bo tam nikt nie zaglądał

to tego punktu chyba raczej nie miniesz

Jedna rzecz mnie strasznie nurtuje
Bartosz0531 napisał/a:
tylko wieczorem jak się wyjedzie ma takie objawy jak napisałem wyżej.

- jeździsz od rana do wieczora ?
- jeździsz tylko wieczorem ?

Chodzi mi o ustalenie czy problem powstaje jak się motor dobrze nagrzeje czy tylko wieczorami - tylko co ma do tego wieczór, nie bardzo wierzę w to że silnik tak reaguje na minimalną zmianę wilgotności oraz temperatury powietrza, no chyba że twój moto ma "kurzą ślepotę" ale wtedy nic tylko rozkładac ręce

Po pierwsze sprawdź kruciec np PLAKIEM
W drugiej kolejności gaźnik na stół on również może byc powodem falowania obrotów
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-04-16, 09:13   

To że klejony kolektor to nie znaczy że dziurawy,ja u siebie też mam poklejony silikonem przez poprzedniego właściciela ale dziurawy nie jest,pęknięty mam,Bartosz0531 zajżyj do gaźnika,do nie go zawsze warto zajżeć,zobacz wtedy jak pracuje zawór ssania,rozbierz gaźnik,przedmuchaj,złóż i wyreguluj,oczywiście wyjmując gaźnik najłatwiej bedzie odkręcić kolektor i zobaczyć czy jest pęknięty od wewnątrz,bo może jet tylko zalepiony żeby nie było widac peknięcia tak jak u mnie albo nie dokręcony lub nie ma uszczelki,złóż i daj znać bo jestem ciekaw.:)
 
 
     
Bartosz0531
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-16, 20:10   

Napisałem, że moto mam od miesiąca, jeżdżę w dzień jak mam czas , najczęściej czas mam wieczorem i za dnia mi się to nie zdarzało, tylko wieczorem , aczkolwiek dzisiaj po przejechaniu około 20 km mieszanie szosa - lekki teren problem ponownie wystąpił , po godzinie postoju gdy całkiem ostygł ponownie go odpaliłem i zrobiłem przejażdżkę i problem znikł , podejrzewam że gdyby ta przejażdżka trwała dłużej ponownie stało by się to samo.

Artek, sam tego robił nie będe bo nie jestem szpecem od tego, znajomy jest mechanikiem i mi to ogarnie , on stawia na czyszczenie gażnika i wymiane króćca , bo prawdopodobnie to można go sobie wsadzić w 4 litery jeszcze poprzedni właściciel pokleił go taśmą izolacyjną :P

Nie piszemy posta pod postem, bo Pani Moderator będzie zła
Ostatnio zmieniony przez managa 2015-04-16, 20:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14