Wysłany: 2018-10-28, 09:47 Jak prawidłowo założyć pierścienie na tłok w NX 650?
Heyo, mam kilka pytan mianowicie ;
1.jak prawidlowo(chodzi o kolejnosc) zalozyc pierscienie? (czarny pierscien w srodku) i reszta tak jak na filmie ?
2. nie pamietam przy zakladaniu tloka na sworzen czy tlok zostal wlozony oznaczeniem "IN" DO SRODKA SILNIKA czy odwrotnie rozbierac to i sprawdzic czy olac to i zostawic tak jak jest ?
3.zamki pierscieni maja byc ulozone pionowo pod soba czy to nie ma jakiegos znaczenia ?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-10-28, 11:14
Tłok sprawdzisz przez otwór w świecy jak dobrze przyświecisz i przylukasz (znaki powinno być widać jak nie ma nagaru)
Tłok ma być założony tak jak trzeba w/g oznaczeń.
Najgorsze co może być to zamki pierścieni jeden pod drugim.
Tłok musi być poprawnie założony bo sworzeń tłokowy nie jest wcale osadzony symetrycznie jakby się mogło wydawać. IN ma być od strony gaźnika. Tłoki ze strzałką montujemy strzałką skierowaną w stronę wydechu.
Co do pierścieni to tak jak wojtekk napisał, nie można w linii!!!
są różne szkoły, ja zakładam tak:
chodzi o to aby zapewnić kompresję podczas pierwszych rozruchów, bo potem podczas normalnej pracy pierścienie w 4T i tak się obracają w czasie pracy silnika..
Czasami na pierścieniach są też oznaczenia jakieś, to zawsze oznaczeniami do góry!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum