Silniki Hondy Dominator mają mały stopień sprężania który ma swoje zalety i wady . Patrząc na tłok poruszający się w cylindrze widać że brakuje mu do górnej powierzchni tulei przy max wyciągnięci (GMP) . Zobaczyłem że pod cylindrem jest gruba uszczelka którą zamierzam zamienić na cienką , albo całkiem usunąć i osadzić cylinder na hermetyku albo silikonie .
Mam pytanie , czy ktoś próbował już coś takiego zrobić ?
Sarmata39, gra nie warta knota od świeczki. Usuwając uszczelkę ile zyskasz na obniżeniu cylindra... 1,5mm? Silnik nawet tego nie odczuje, a brak uszczelki może tylko zaszkodzić.
Sarmata39, Już podobny problem kiedyś tu omawialiśmy http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=2388 W tym temacie są programiki gdzie to sobie możesz policzyć. Niby z obliczeń okazuje się, że zmiana o 2mm to już dość znaczny wzrost poziomu sprężania. Miej na uwadze odległość tłoka od zaworów...
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-02-21, 10:17
ale uszczelka to chyba 0,6 więc jak ją jeszcze ściśniesz to pewnie siądzie. Wiele nie zyskasz a w zasadzie nic.
Chcesz mieć większą kompresję to kup sobie tłok wossnera z płaskim denkiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum