Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
potrzebuje pilnie pomocy!!!
Autor Wiadomość
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-02-12, 12:45   

Szczyrpex16, Jeszcze coś takiego znalazłem z oferty WISECO:

http://www.amazon.com/WIS...X/dp/B0068FUTIO

To są pierścienie do hondy trx250 też o wymiarze 68.5 , musiałbyś zgłębić temat czy wymiary by pasowały popytać na necie, podzwonić. Może akurat przypasują. Na pewno jakościowo będą bardzo dobre.

Ewentualnie z ofert namura

Popytaj może w tym sklepie http://www.motoone.pl/sklep/stara/ mają części namury do trx250, może będą w stanie podać jakie są wymiary tych pierścieni...


edit:

no dobra te wiseco mają wymiary:

Only to be used with Wiseco Pistons
Set is for one piston, amount of rings included is dependent on your specific application
Bore size (in mm): 68.5
Top ring thickness (in mm): 0.8
2nd ring thickness (in mm): 0.8
Oil ring thickness (in mm): 1.5

w nx są chyba grubsze??
Ostatnio zmieniony przez adziad 2015-02-12, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2015-02-12, 13:06   

Szczyrpex16 napisał/a:
Nie o to chodzi. Chce sprzedac dobry motor tylko sa problemy z pierscieniami tlok jest w porzadku cylinder tak samo wiec potrzebuje tylko pierscieni.. Ktorych nigdzie nie ma ;/ w tym sensie chodzilo a maly naklad finansowy. Pierscienie ktore ostatnio mialem sie jakos nie sprawdzily dorabiali mi w Lodzi.


No ok, czaję. Cierpliwości będziesz potrzebował z tego co widzę :-)
 
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 13:22   

Bicio jak nie pomagasz to nie przeszkadzaj przynajmniej.
Adziad tak moja cwiartka ma 0.95 prawie 1mm kompresyjne a olejowy ma 1.95 nie cale 2mm mogly by byc troszke wieksze np kompresyjne 1.1 a olejowy 2.1 wtedy tylko liznal bym tloka troche i by wszystko gralo tylko nie orientuje sie ktore motocykle cos podobnego maja..
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 13:46   

Więć przetocz pierścień olejowy nie do dołu w stronę swożnia tylko do góry te 0.8 bo jest tam miejsce, oraz kompresyjne tak samo.Powinno wydać.zobacz jaka cienka ścianka jest między olejowym a swożniem.Nawet jak pęknie to tłok nie jest ze stali tylko jakieś duraluminium więc nie uszkodzi cylindra co najwyżej wypluje przez wydech.Takie jest moje zdanie.Zakładaj pierścionki od Matiza,Tico i śmigaj.
Ja kupiłem motora za granicą aby unikać takich problemów jak ty teraz masz z dostępem części i nie żałuję bo na razie wymieniam tylko olej.

Zdjęcie0109.jpg
Plik ściągnięto 44 raz(y) 341,85 KB

Ostatnio zmieniony przez jarkow 2015-02-12, 14:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2015-02-12, 13:49   

Spoko bez nerwów, też szukam :-) Przyjąłem zasadę: pojemność cylindra około 200ccm, wtedy jego średnica w większości motocykli ma około 70mm. I tak: nie pasują od Yamahy XT225, Hondy CB400, VFR 750 i XR250, wszystkie mają śr. 70mm i więcej. Może tym tropem coś dobierzesz na 68,5mm. Ja szukam dalej ;-)
 
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 13:55   

Może od zagęszczarki :mrgreen:
http://allegro.pl/piersci...5052999094.html
może mają na 1 szlif, ja mam 2 tłoki od 239cm i oba maja 68mm :roll:

nie wiem do jakiej poj. sa
http://www.partzilla.com/...10-KW3-000.html
http://www.2wheelpros.com...3-000-part.html
http://www.ebay.pl/itm/Ho...=item3f440ab68a
http://www.cmsnl.com/nx25...on_13010kw3000/
http://buyee.jp/item/yaho...ng/cht/rc/yaucb :)
http://www.motosport.com/...n/13010-kw3-000

W Polsce niestety ceny x2 lub x3
Ostatnio zmieniony przez blaadee 2015-02-12, 15:01, w całości zmieniany 8 razy  
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2015-02-12, 14:02   

Tu oryginały:
http://allegro.pl/honda-g...4992706333.html
 
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 18:34   

Blaadee myslisz ze 0.5 srednica tloka jak bedzie mniejsza to pierscienie by graly? wtedy bym tloka troche zjechal na tokarce i by moze zagralo :)
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 18:40   

W sumie te co bicio dodal byly by idealne nawet tloka nie bedzie trzeba ruszac tylko szkoda ze nic nie pisza o olejowym..
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 19:35   

Musisz napisac wiadomość do typa i zapytać o olejowy, ale wydaje mi się ze będzie ponad 2mm tak jak wyżej dałem linka 2,4mm, od razu tez zapytaj o szerokość pierścieni. Czy cylinder i tłoka masz ściągniętego ? Ja bym próbował załozyc orginalne używki od 249 oczywiście starannie je przyszlifowac, u mnie w dowodzie pisze pojemność 246cm. Sam musisz podjąć decyzje :-| , czy masz stare pierścienie do nx250 te orginalne ? i zrób tez pomiar szczeliny w cylindrze obecnych dorabianych.
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 19:45   

Tak tak wszystko mam sciagniete.jutro bede dzwonil tam i zapytam ja dowodu nie mam bo wszystko bez papierow niestety jezeli chodzi o oryginalne pierscienie to nie mam.. Zostaly mi tylko te dorabiane jutro tez zrobie pomiar szczelin kazdego pierscienia i dam tutaj znac
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 20:16   

ok tak zrób, popatrz także od strony rury wydechowej do głowicy tam na zawory czy nie slini się po nich olej, tak samo od strony gaźnika tam na zawory, czy czasem uszczelniacze nie puszczały itd... bo w tych czasach FACHOWCÓW trzeba sprawdzać na każdym kroku. I opisz jak wygląda obecnie pierscień olejowy,lub zrób zdjecie.
Ostatnio zmieniony przez blaadee 2015-02-13, 11:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-13, 07:06   

Bardzo dobra alternatywa z tymi zagęszczarkami i motopompami Honda.Jest tyle pierścieni .że na 99% można coś dopasować .Dzwoń do gościa i na pewno coś znajdziesz.

HONDA GX160 GX200 pierścienie tłokowe 0,25 cienkie 13011-Z4K-004

http://allegro.pl/honda-g...5026794094.html

HONDA GX160 pierścienie tłokowe 0,25 13011-ZF1-023

http://allegro.pl/honda-g...5013422436.html
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-13, 10:26   

Znalazłem jeszcze takie są podane dokładne wymiary
http://www.fhukaktus.pl/s...and-p-1785.html

http://www.partspak.com/P...003-p333108.htm
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-28, 18:34   

Przepraszam ze tyle mnie nie bylo ale mialem spore problemy z internetem... Wedlug mnie Pierscien olejowy wyglada dobrze jezeli chodzi o glowice to jest juz po regeneracji i tez wyglada raczej dobrze jutro jeszcze zrobie zdjecie pierscienia olejowego tak jak chciales blaade. Reasumujac z pierscieniami dalej stoje w miejscu.. Szukam szukam i nic brak weny.. Narazie dobrym pomyslem wedlug mnie sa te pierscienie z matiza tylko jakos mam wrazenie ze moze sie pierscien ukruszyc i narobi mi masakry....
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15