Jezeli chodzi o probe olejowa to robilem 2 i bylo dobrze wszystko glowica ma oryginalna stopke i jest sprawdzana u fachowca.Jezeli chodzi o motoriste to dzwonilem i pani powiedziala ze juz nie ma tych pierscieni i nie ma mozliwosci ich zamowic bo produkcja jest zakonczona.polecila mi szukac na ebay lub gdzies tam z Usa sprowadzac ale sama nie wiedziala gdzie... Z mojego mierzenia wyszlo mi ze tlok ma 68.5 pierscienie potrzebuje na 0.95mm mam slaba suwmiarke ale plus minus 1mm a olejowy tez mi wyszlo 1.95mm /2mm.
Zapytaj tu http://redo.dlawas.pl/ofirmie.html
Albo przetocz tłok 0.2 i 0.5 na pierscienie kopresyjne i 0.8 olejowy i będziesz miał pierścienie od Matiza cztery koplety kosztują 100 zł
lub jedan-koszt 21 zł+wysyła
Przetoczenie tłoka- browar+wysyłka.
Taniej sie nie da.
http://allegro.pl/piersci...5076377831.html
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-02-10, 18:49
Z tym przetaczaniem to jest bardzo dobry pomysł zwłaszcza, że trzeba tylko liznąć tłok.
Trzeba pokombinować i poszukać ale wymiaru cylindra musisz być pewien.
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-11, 16:54
Boje sie ze jak sciagnie 0.8 z olejowego to sciagnie kawalek tego odlewu co sworzen wchodzi u gory zaraz pod tym olejowym i boje sie ze ten pierscien nie bedzie sie dobrze trzymal i ukruszy sie i narobi masakry.. Przynajmniej optycznie to tak wyglada.
Szczyrpex16, To już Twoja decyzja. Przedstawiliśmy chyba już każdą możliwość;]
taka rzeźba czasami potrafi wytrzymać latami, ale zazwyczaj nie:D
blaadee [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-11, 20:59
Zgadza się, scianka jest strasznie cieniutka. Możesz próbować zakładać od 249cm i je przyszlifować odpowiednio ze szczeliną ja robiłem szlifa z pasowaniem samego tłoka 0,04 , koles na olx chce 50zl tutaj o ile sa ok
u mnie po pomiarach w szczeline wchodzi szczelinomierz jakieś 0.35 ( oczywiście uzywki po 26tys/km ) do dwóch górnych pierścieni, olejowy trzeba rozebrać i pomierzyć wtedy. Przyszlifować od 249cm. z obu stron na jakieś 0.32 i delikatnie docierać.
Ostatnio zmieniony przez blaadee 2015-02-11, 22:11, w całości zmieniany 6 razy
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-02-11, 21:29
Lekko nie macie z tymi ćwiartkami.
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-12, 08:42
I teraz to juz kompletnie nie wiem co mam zrobic...Dobrym pomyslem wg mnie byl ten jarkowa tylko czy to sie sprawdzi i czy nie narobi mi pozniej masakry..
Nie pierdol się z tym, kup używkę cylinder 249 ccm nominalny albo do szlifu, nowy tłok i pierścienie z hądy czy tam wossnera dedykowane do tegoż cylindra. Fakt, będzie drogo, ale NA NAPRAWIE GŁÓWNEJ SIĘ NIE OSZCZĘDZA bo jak to adziad napisał: na rzeźbie w tym temacie bulisz dwa razy. Są rzeczy co można próbować po taniości, ale nie układ korbowo-tłokowy. Takie moje zdanie.
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-12, 11:38
Chetnie bym tak zrobil ale chce zrobic tanio poniewaz chce cwiartke sprzedac bo za malo ma dostepnych czesci i zamierzam kupic cos wiekszego, dlateg chce to zrobic jak najmniejszym nakladem finansowym
Aha czyli chcesz ulepić gniota i sprzedać byle się pozbyć padła Powiesz szczęśliwemu nabywcy co tam jest włożone do środka?
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-12, 12:26
Nie o to chodzi. Chce sprzedac dobry motor tylko sa problemy z pierscieniami tlok jest w porzadku cylinder tak samo wiec potrzebuje tylko pierscieni.. Ktorych nigdzie nie ma ;/ w tym sensie chodzilo a maly naklad finansowy. Pierscienie ktore ostatnio mialem sie jakos nie sprawdzily dorabiali mi w Lodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum