Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
potrzebuje pilnie pomocy!!!
Autor Wiadomość
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-10, 15:48   

Jezeli chodzi o probe olejowa to robilem 2 i bylo dobrze wszystko glowica ma oryginalna stopke i jest sprawdzana u fachowca.Jezeli chodzi o motoriste to dzwonilem i pani powiedziala ze juz nie ma tych pierscieni i nie ma mozliwosci ich zamowic bo produkcja jest zakonczona.polecila mi szukac na ebay lub gdzies tam z Usa sprowadzac ale sama nie wiedziala gdzie... Z mojego mierzenia wyszlo mi ze tlok ma 68.5 pierscienie potrzebuje na 0.95mm mam slaba suwmiarke ale plus minus 1mm a olejowy tez mi wyszlo 1.95mm /2mm.
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-02-10, 16:26   

Może szukaj po takich aukcjach?
http://allegro.pl/piersci...5012114261.html
Wpisz sobie kategorię pierścienie tłokowe i później rozmiar i coś dopasujesz.
 
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-10, 17:53   

Nic jakos nie znalazlem sensownego..
 
     
jarkow
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-10, 18:16   

Zapytaj tu http://redo.dlawas.pl/ofirmie.html
Albo przetocz tłok 0.2 i 0.5 na pierscienie kopresyjne i 0.8 olejowy i będziesz miał pierścienie od Matiza cztery koplety kosztują 100 zł
lub jedan-koszt 21 zł+wysyła
Przetoczenie tłoka- browar+wysyłka.
Taniej sie nie da.
http://allegro.pl/piersci...5076377831.html
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-02-10, 18:49   

Z tym przetaczaniem to jest bardzo dobry pomysł zwłaszcza, że trzeba tylko liznąć tłok.
Trzeba pokombinować i poszukać ale wymiaru cylindra musisz być pewien.
 
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-11, 16:54   

Boje sie ze jak sciagnie 0.8 z olejowego to sciagnie kawalek tego odlewu co sworzen wchodzi u gory zaraz pod tym olejowym i boje sie ze ten pierscien nie bedzie sie dobrze trzymal i ukruszy sie i narobi masakry.. Przynajmniej optycznie to tak wyglada.
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-02-11, 20:15   

Szczyrpex16, To już Twoja decyzja. Przedstawiliśmy chyba już każdą możliwość;]

taka rzeźba czasami potrafi wytrzymać latami, ale zazwyczaj nie:D
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-11, 20:59   

Zgadza się, scianka jest strasznie cieniutka. Możesz próbować zakładać od 249cm i je przyszlifować odpowiednio ze szczeliną :roll: ja robiłem szlifa z pasowaniem samego tłoka 0,04 , koles na olx chce 50zl tutaj o ile sa ok

http://olx.pl/oferta/hond...html#83c12c8ce8






u mnie po pomiarach w szczeline wchodzi szczelinomierz jakieś 0.35 ( oczywiście uzywki po 26tys/km ) do dwóch górnych pierścieni, olejowy trzeba rozebrać i pomierzyć wtedy. Przyszlifować od 249cm. z obu stron na jakieś 0.32 i delikatnie docierać.



Ostatnio zmieniony przez blaadee 2015-02-11, 22:11, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-02-11, 21:29   

Lekko nie macie z tymi ćwiartkami.
 
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 08:42   

I teraz to juz kompletnie nie wiem co mam zrobic...Dobrym pomyslem wg mnie byl ten jarkowa tylko czy to sie sprawdzi i czy nie narobi mi pozniej masakry..
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2015-02-12, 08:54   

Nie pierdol się z tym, kup używkę cylinder 249 ccm nominalny albo do szlifu, nowy tłok i pierścienie z hądy czy tam wossnera dedykowane do tegoż cylindra. Fakt, będzie drogo, ale NA NAPRAWIE GŁÓWNEJ SIĘ NIE OSZCZĘDZA bo jak to adziad napisał: na rzeźbie w tym temacie bulisz dwa razy. Są rzeczy co można próbować po taniości, ale nie układ korbowo-tłokowy. Takie moje zdanie.
 
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 11:38   

Chetnie bym tak zrobil ale chce zrobic tanio poniewaz chce cwiartke sprzedac bo za malo ma dostepnych czesci i zamierzam kupic cos wiekszego, dlateg chce to zrobic jak najmniejszym nakladem finansowym
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-02-12, 11:39   

Praktycznie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.
 
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2015-02-12, 11:45   

Aha czyli chcesz ulepić gniota i sprzedać byle się pozbyć padła :-D Powiesz szczęśliwemu nabywcy co tam jest włożone do środka?
 
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-12, 12:26   

Nie o to chodzi. Chce sprzedac dobry motor tylko sa problemy z pierscieniami tlok jest w porzadku cylinder tak samo wiec potrzebuje tylko pierscieni.. Ktorych nigdzie nie ma ;/ w tym sensie chodzilo a maly naklad finansowy. Pierscienie ktore ostatnio mialem sie jakos nie sprawdzily dorabiali mi w Lodzi.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12