Witam. Mam nastepujacy problem jak wczesniej pisalem potrzebuje do mojej cwiartki mocowanie walka rozrzadu ktorego nikt nie ma i nigdzie go nie ma 😞 nie wiem co dalej robic wszedzie juz chyba szukalem i pytalem i nic moze ktos wie od jakiego innego motocykla by to mocowanie pasowalo bo wiem ze golf3 ma takie i pasuje tylko jest chyba ze slabej jakosci materialu i szybko peka bardzo prosze o pomoc i rade
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2015-01-21, 16:57
podeślij fotkę lub schemat o co chodzi to spytam - mam dobrych speców w Krakowie
blaadee [Usunięty]
Wysłany: 2015-01-21, 21:02
Hej, wstaw foto części której potrzebujesz
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2015-01-22, 13:09
Ta bez sruby jest oryginal a ta druga jest od golfa i juz 3 takie po jakims czasie pekaly... Potrzebuje jedna sztuke tylko oryginalnej bo bez tego nie ma sensu szukac reszty czesci
1421931815538-1002350894.jpg
Plik ściągnięto 76 raz(y) 970,96 KB
blaadee [Usunięty]
Wysłany: 2015-01-22, 14:07
Mam taką część i wiele innych silnikowych, mam 2 komplety odlewów i wałków, z tym ze jak składałem swojego nx 250 to na niektórych odlewach strasznie ciężko kręciły się wałki , musialem podobierać żeby to w miare luźno się kręciło itd... chętnie wymieniłbym się na inne części do nx 250 nie silnikowe. Jestem z okolic Rzeszowa - Łańcuta jakbys był w tych okolicach przejazdem to mógłbym Ci to dać tylko czy to jest odlew IN czy EX, A czy wałek nie ma za dużego luzu i dlatego to pęka ? Jaki masz napinacz łańcuszka ?
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2015-01-22, 16:14
Nie mial niby luzu. Do nx mam tylko skrzynie biegow a napinacz nie wiem jaki jest. Na moim odlewie moim pisze ex kiedy bysmy mogli sie zobaczyc zebym to od ciebie kupil
Jutro bede w rzeszowie.
Ostatnio zmieniony przez managa 2015-01-22, 16:26, w całości zmieniany 1 raz
blaadee [Usunięty]
Wysłany: 2015-01-22, 16:36
Jutro najlepiej jakbys był w Łańcucie po południu. Na priv podam nr. tel. Jak co to pisz.
Aha i przygotuj kilka piw w butelce bo to weekend
Zgadza się ja taki mam, z tym ze sworzeń jest dużo cięższy od oryginalnego i z kiepskiej stali, założyłem orginał i orginalne zabezpieczenia. Druga sprawa jest taka ze nx 250 cylinder ma z aluminium + jakies domieszki i gładz pokryta jest nikasilem szlifa nie zrobisz, trzeba najpierw zatulejowac cylinder ja jeden cylinder już miałem zatulejowany i zrobiłem szlifa na 70mm + taki tłok. Do 239cm tłok jest mniejszy jak 70mm, a dokładniej to 68mm. Tłoka najlepiej kupic z chin bo to samo i wysyłka za free, ostatnio dużo rzeczy kupuje z chin i wszystko dochodzi +/- 2tyg.
Gdyby sworzeń był na prawdę z gównolitu to można dopasować coś np z wossnerów po wymiarze oryginału. Robiłem tak do xr, tłok wiseco wsadziłem na sworzniu wossnera.
Jeżeli gładz cylindra masz bez uszkodzen czy głębszych rys i tłok jest ok nigdzie nie pęknięty to lepiej próbować zalozyc te pierścienie. Kumpel kilka dni temu był się pytac o wycene tulejowania cylindra do kawasaki 125cm. tuleja 100zl, tulejowanie 150zl i szlif 50zl. Musisz wyciągnąć tłoka i zobaczyć od dolu czy nie jest popękany itd.... Trzeba pomierzyć orginalne pierścienie. Ewentualnie jeżeli by trzeba, to poszerzyć rowki na pierścienie jakby były za grube.
Szczyrpex16 [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-01, 12:13
Czy posiada ktos wymiary grubosci pierscieni poniewaz nie mam starych oryginalnych i nie mam mozliwosci tez narazie jak pomierzyc rowkow w tloku prosze o pomoc. Gdyby jeszcze ktos wiedzial gdzie znajde prowadnice lancuszka rozrzadu i dal cynk byl bym bardzo wdzieczny poniewaz nigdzie nie potrafie tego znalesc 😞 licze ze ktos pomoze dzieki z gory za wszystko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum