Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
potrzebuje pilnie pomocy!!!
Autor Wiadomość
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-21, 16:33   potrzebuje pilnie pomocy!!!

Witam. Mam nastepujacy problem jak wczesniej pisalem potrzebuje do mojej cwiartki mocowanie walka rozrzadu ktorego nikt nie ma i nigdzie go nie ma 😞 nie wiem co dalej robic wszedzie juz chyba szukalem i pytalem i nic moze ktos wie od jakiego innego motocykla by to mocowanie pasowalo bo wiem ze golf3 ma takie i pasuje tylko jest chyba ze slabej jakosci materialu i szybko peka bardzo prosze o pomoc i rade
 
     
f4u 
Marek


Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 601
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-01-21, 16:49   

może jakaś tokarka lub frezarka +dobry magik by pomogli, mój kolega kiedyś dorabiał panewki z fosforobrązu do wałka rozrządu.
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2015-01-21, 16:57   

podeślij fotkę lub schemat o co chodzi to spytam - mam dobrych speców w Krakowie :-)
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-21, 21:02   

Hej, wstaw foto części której potrzebujesz :idea:
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-22, 13:09   

Ta bez sruby jest oryginal a ta druga jest od golfa i juz 3 takie po jakims czasie pekaly... Potrzebuje jedna sztuke tylko oryginalnej bo bez tego nie ma sensu szukac reszty czesci

1421931815538-1002350894.jpg
Plik ściągnięto 76 raz(y) 970,96 KB

 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-22, 14:07   

Mam taką część i wiele innych silnikowych, mam 2 komplety odlewów i wałków, z tym ze jak składałem swojego nx 250 to na niektórych odlewach strasznie ciężko kręciły się wałki , musialem podobierać żeby to w miare luźno się kręciło itd... chętnie wymieniłbym się na inne części do nx 250 nie silnikowe. Jestem z okolic Rzeszowa - Łańcuta jakbys był w tych okolicach przejazdem to mógłbym Ci to dać ;-) tylko czy to jest odlew IN czy EX, A czy wałek nie ma za dużego luzu i dlatego to pęka ? Jaki masz napinacz łańcuszka ?
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-22, 16:14   

Nie mial niby luzu. Do nx mam tylko skrzynie biegow a napinacz nie wiem jaki jest. Na moim odlewie moim pisze ex kiedy bysmy mogli sie zobaczyc zebym to od ciebie kupil

Jutro bede w rzeszowie.
Ostatnio zmieniony przez managa 2015-01-22, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-22, 16:36   

Jutro najlepiej jakbys był w Łańcucie po południu. Na priv podam nr. tel. Jak co to pisz.
Aha i przygotuj kilka piw w butelce bo to weekend :mrgreen:
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-23, 17:57   

Czy to jest zestaw do nx 239cm3 rok 93 prosze o rady http://m.ebay.pl/itm/171528637872?nav=SEARCH
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-23, 19:20   

Zgadza się ja taki mam, z tym ze sworzeń jest dużo cięższy od oryginalnego i z kiepskiej stali, założyłem orginał i orginalne zabezpieczenia. Druga sprawa jest taka ze nx 250 cylinder ma z aluminium + jakies domieszki i gładz pokryta jest nikasilem szlifa nie zrobisz, trzeba najpierw zatulejowac cylinder ja jeden cylinder już miałem zatulejowany i zrobiłem szlifa na 70mm + taki tłok. Do 239cm tłok jest mniejszy jak 70mm, a dokładniej to 68mm. Tłoka najlepiej kupic z chin bo to samo i wysyłka za free, ostatnio dużo rzeczy kupuje z chin i wszystko dochodzi +/- 2tyg.

http://www.ebay.pl/sch/i....AX-1%26_arr%3D1
http://www.ebay.com/sch/i...a+ax-1&_sacat=0

cos podrożało bo ja w tamtym roku płaciłem 162zl i wysyłka za free :)
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-01-25, 11:59   

Gdyby sworzeń był na prawdę z gównolitu to można dopasować coś np z wossnerów po wymiarze oryginału. Robiłem tak do xr, tłok wiseco wsadziłem na sworzniu wossnera.

http://www.wossner.pl/category.php?id_category=9
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-25, 14:01   

Te pierscienie by pasowaly do 239 cm3? Czy lepiej jednak ten tlok z ebay na 70mm i tulejowanie cylindra ? Jak wy to widzicie? Prosze o rady. http://www.wossner.pl/product.php?id_product=2471
 
     
blaadee
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-25, 14:58   

Jeżeli gładz cylindra masz bez uszkodzen czy głębszych rys i tłok jest ok nigdzie nie pęknięty to lepiej próbować zalozyc te pierścienie. Kumpel kilka dni temu był się pytac o wycene tulejowania cylindra do kawasaki 125cm. tuleja 100zl, tulejowanie 150zl i szlif 50zl. Musisz wyciągnąć tłoka i zobaczyć od dolu czy nie jest popękany itd.... Trzeba pomierzyć orginalne pierścienie. Ewentualnie jeżeli by trzeba, to poszerzyć rowki na pierścienie jakby były za grube.
 
     
Szczyrpex16
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-01, 12:13   

Czy posiada ktos wymiary grubosci pierscieni poniewaz nie mam starych oryginalnych i nie mam mozliwosci tez narazie jak pomierzyc rowkow w tloku :cry: prosze o pomoc. Gdyby jeszcze ktos wiedzial gdzie znajde prowadnice lancuszka rozrzadu i dal cynk byl bym bardzo wdzieczny poniewaz nigdzie nie potrafie tego znalesc 😞 licze ze ktos pomoze dzieki z gory za wszystko
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-02-01, 19:15   

Szczyrpex16, nowy ślizg to jedynie u hondy czy też w http://czescihonda.motorista.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15