Bolo,Z papierami to czegoś mocnego i lekkiego w 4t do zapier#$@ania to nie znajdziesz niżej 8-9 tyś, a już z rozrusznikiem to chyba wcale (no może drz do remontu kosztownego).
Bicio dobrze pisze, cr w 2t. To strasznie wyrywne jest, no a remont to kwestia dwóch wieczorów. Następna selekcja tłoka. Co kilka razy cylinder i korba, łożyska na wale. Jak odpada cała głowica i rozrząd to wychodzi expres
No mógłbym polecić xr400 ale seryjna ma 36 koni i kopkę tylko. Nie wiem czy dawałaby radę "zapierdalać" pod takim rosłym chłopem;]
Wiem, wiem ale..... mi po prostu 2T jakoś nie leży.
Dziś byłem u kumpla i dosiadłem Suzuki RM 125. Takie trochę słabawe ale spoko, lekkie i w ogóle. Tylko te obroty ..... Wkurza mnie jazda dwusuwem. Trzeba go na maxa krecić. Inny kumpel ma Hondę CR 250.
To już słabawe nie jest :) Wręcz przeciwnie, ciężko to opanować. Kurcze mam dylemat. Chyba zapuszczę większy brzuch, brodę i kupie choppera :)
A tak OffTop to odebrałem dziś Terese
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-11-27, 17:09
Bolo, Właśnie za to kręcenie na obrotach kocham 2 takty, ogień non top i cały czas zmiana biegów. Cały czas coś się dzieje i zapitala.
Mam znajomego z Katowic co do nas na tor gonił przynajmniej raz w tygodniu za starych d0brych czasów i zawsze śmigał na 250. Koleś trochę wyższy od Ciebie zawsze laliśmy bo siedział na błotniku ale dawał rady jak trzeba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum