Dzięki , to ciekawe co autor miał na myśli jak tak założył te sprężyny
Te 2 tulejki dystansowe tak ? pod korkami lag długości 40 mm , jaka reakcja była by założyć np takie tulejki 20 mm dłuższe ?
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-02-15, 14:12
RAVI robiłeś próbę z Amortyzolem?
Czy ktoś z was może podesłac wymiary tych tulejek dystansowych?
Wiadomo że 40 mm długości ale jaka jest dokładnie średnica?
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-15, 16:19
?rednica identyczna jak lagi , gwinty identyczne jak korki na lagi
Po testach z olejem mieszanym w 10 i w 15 wynik b. pozytywny , mniej nurkuje na głebokich dołach , na tralce i małych dołkach po kałużach im szybciej jade tym lepiej wybiera. Nierówności i ubytki asfaltu są troche bardziej wyczuwalne ale ogólnie je 1/4 dzi się poewniej , zwłaszcza w trudnym terenie .
olej w lagach wytrzymuje tylko 1 sezon , po wymianie na początku zeszłego sezonu amory nie dają już rady. Zrobiły się sztywne i kiepsko tłumią nierówności terenu i prawdopodobne dla tego złapałem gumę po najechaniu na wystajacy korzeń. Obydwie sprężyny są ok mają po 600 mm . Teraz leję W10 i zobaczymy.
ptasiu [Usunięty]
Wysłany: 2015-06-22, 22:51
Raviking napisał/a:
madart napisał/a:
Już wszystko jasne - w RD08 nie ma tejże śrubki do spustu oleum
wyższość made in Japan
Znaczy się we włochu odkręcamy lagi albo odwracamy moto do góry kołami?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum