Witam wszystkich, dawno mnie tu nie było, no i znów problem z Dominatorem.. A, więc problem polega na tym, że jak naładuje akumulator to trochę pojeżdżę ale jak przecisnę trochę na biegach to gaśnie, jak próbuje odpalić to nie mogę, bo pstryka coś w przekazniku rozrusznika i nie da rady zakręcić zawsze jak się przejadę kawałek to jest tak samo, że zgaśnie i ciężko odpalić.
Musisz sprawdzić wszystkie kabelki od przeka 1/4 nika rozrusznika, to to urządzenie które Tobie pyka. Jeżeli nie masz ochoty spoglądać do instrukcji gdzie to się znajduje to znajdziesz na słuch;] W momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika zostaje podane napięcie na cewkę przeka 1/4 nika, magia prądu powoduje pojawienie się siły magnetycznej "klik" i przyciągnięcie takiej blaszki, która to z kolei złącza styki wysoko prądowe i prąd zostaje podany na rozrusznik. Jeżeli ten system działa a rozrusznik nie kręci to znaczy , że najprawdopodobniej skończyły się w nim (rozruszniku) szczotki i prąd nie dociera do wirnika;]
Powodzenia....
Jeżeli okaże się , że szczotki to trza wymontować rozrusznik i oddać do szczotkmistrza w celu uzdrowienia;]
Oczywiście to rozwiązuje problem odpalenia na podstawie symptomów, które wskazałeś. Co do gaśnięcia to nie podałeś żadnych wskazówek.
rafal05x [Usunięty]
Wysłany: 2014-10-19, 17:58
Ale może też być że jak jest przeciążenie to odłącza zapłon lub gubi iskre?
W tym sprzęcie nie ma podzespołów sztucznej inteligencji komputera i magistrali CAN do sczytywania błędów;] bierz miernik i sprawd 1/4 kabelki
Przeka 1/4 nik rozrusznika (styki wysoko prądowe) a zarazem rozrusznik jest podpięty bezpośrednio pod akumulator. Tam płynie ładnych kilka amper podczas rozruchu, nie stosuje się w takich obwodach bezpiecznika. Od strony cewki załączającej przeka 1/4 nik gdyby było zwarcie to by bezpiecznik się palił.
Musisz sprawdzić miernikiem ten przeka 1/4 nik czy działa i będziesz wszystko wiedział. Jak pyka to obwodu sterującego nie masz co sprawdzać, to będzie prawdopodobnie coś z obwodem wysoko prądowym. Jeżeli rozrusznik raz kręci a raz nie, a na dodatek czasem pomaga gdy wrzucisz bieg i popchniesz trochę przód tył, wtedy zadziała, to oznaka skończonych szczotek rozrusznika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum