Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Teresa Bola :)
Autor Wiadomość
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2014-09-27, 20:06   Teresa Bola :)

Dobra ludzie.
Potrzebuję pomocy, serio.
Dziś odebrałem Teresę z warsztatu (Moto Hybrid Zabrze) bardzo chwalony serwis, kolesie wporzo.
Zostało wymienione/przeglądnięte mnóstwo rzeczy:
-Ga 1/4 niki - czyszczenie, wymiana elementów(zestawy naprawcze), regulacja, synchronizacja
-Zawory - płytki/luzy zaworowe
- Filtry powietrza - nowe
- Filtr paliwa
- Zawiasy
- Hamulce
Ale.....
Mam nadal ten sam problem.
Mianowicie motor na wolnych obrotach/na postoju chodzi równo.
Obroty ok 1100
Jak tylko chce ruszyć w przedziale obrotów 1500 - 3000 motor szarpie i prycha tak jakby chodził jeden cylinder a drugi co chwila próbował się dołączać.
Na przykład nie da rady jechać po mieście np. na 2 lub 3 biegu na niskich obrotach (ok. 2500) motor szarpie tak jak pisałem wyżej.
Dodam jeszcze że po dodaniu gazu motor w pierwszym momencie ma taką "dziurę" w gazie. Jednak powyżej 3000 obrotów jak jadę szybko to motor chodzi idealnie.
Zbiera się dość dobrze nic nie szarpie.
Nie jestem jakimś orłem w tematyce mechaniki ale mi to wygląda na problem z ga 1/4 nikami. Jednak wydaje mi się, że kolesie w serwisie wiedzą co robią.
Dodam jeszcze że na postoju jak przegazowuję motor tak solidniej (tam i z powrotem gazuję) to z wydechu strzela, wali czarny dym i wali ogniem. Ale to już extremalne przegazówki :)
Proszę niech ktoś mi coś podpowie.
Tylko nie piszcie, żebym oddał motor z powrotem do serwisu bo to wiem (tak zrobię) ale chciałbym ten motor mieć gotowy do piątku !!
Proszę o wszelakie porady.
 
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2014-09-27, 20:07   

Kup Honde :mrgreen:
 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2014-09-27, 20:11   

Wal się :-P
To by było zbyt proste :mrgreen:
 
 
     
dzoana 
krwiopijca


Wiek: 49
Dołączyła: 22 Maj 2011
Posty: 526
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2014-09-27, 20:20   

Bolo napisał/a:
Wal się :-P


gentelman pełna gębą;)

a te opisane wyżej problemy to pewnie dlatego, ze masz wydech po prawej stronie:)
 
 
     
szkodas
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-27, 20:39   

managa napisał/a:
Kup Honde :mrgreen:

Lubię to :mrgreen:
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2014-09-27, 20:45   

Spoko, na Was zawsze można liczyć. Może awarii wspólnie nie usuniemy ale już mi weselej. Serio. :-D
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-09-27, 21:00   

Bolo, Z tego co słyszałem to teresa ma jakieś przypadłości z chodzeniem na 2 baniaki coś kiedyś Pluton opowiadał ale u niego jak już zagadała to chyba było git.
Nic nie grzebaj sam tylko w poniedziałek ciśnij do Zabrza.
Rozumiem. że tak samo było przed oddaniem do serwisu?
Katuj przez niedzielę i jak wyżej zapitalaj do moto h.
Opisz problem na forum yamaha.
 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2014-09-27, 21:08   

wojtekk, przed oddaniem było trochę gorzej.
Jeszcze jednego nie napisałem.
Jak dodam gazu i ustawię na ok 4000 obr i nie ruszam manetką to po chwili obroty same spadają na ok 1500 :shock:
Jeśli trzymam dalej to po chwili znów rosną.
Jutro przyjrzę się linkom gazu i cięgnom.
 
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-09-28, 07:49   

Bolo, we 1/4 wyślij te ga 1/4 niki do Szynszylla z forum XTZ/AT jeśli się da je zrobić to Ci je zrobi na tip top za stówkę. Jak dalej będzie szarpać to znaczy, że to nie ga 1/4 niki.
 
 
     
f4u 
Marek


Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 601
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-09-28, 08:11   

Bolo, a sprawdzałeś czy to nie jest problem z prądem ?
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2014-09-28, 15:22   

może impulsator się poluzował
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-09-28, 18:43   

Bicio, Bolo Ma racje,walczyłem z ga 1/4 nikami w afryce ze trzy miesiące,opanowałem do prefekcji ich demontaż :mrgreen: .Po wysyłce do Szynszyla i czyszczeniu ultra d 1/4 więkami to teraz nie ten motur :mrgreen: i jeszcze synchro sam robiłem,no miodzio jest

Bolo napisał/a:
-Ga 1/4 niki - czyszczenie, wymiana elementów(zestawy naprawcze), regulacja, synchronizacja
jak czyścili ?,ośki przepustnic sprawdzali ?


Alibaba napisał/a:
może impulsator się poluzował

u mnie też były takie przypuszczenia



a może to moduł ?
 
 
     
Bolo 
BoloLoLo


Wiek: 43
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 829
Skąd: Szczygłowice
Wysłany: 2014-09-28, 21:16   

Jutro rano śmigam z powrotem do Moto Hybrid.
Mają 3 dni na opanowanie tematu. Potem ich obsmaruję w necie :mrgreen:
Wydaje mi się że to kwestia regulacji ale nie chcę sam kopać skoro zapłaciłem gruuuubą kasę za serwis. Mam nadzieję, że w tym roku zaliczę Rogacza moturem.
Raviking napisał/a:
a może to moduł ?

Też takie miałem podejrzenie ale ruszałem wtyczkami, ściskałem, zgniatałem i nic się nie działo.
Alibaba napisał/a:
może impulsator się poluzował

O jaki impulsator chodzi ?? Masz na myśli czujnik położenia wału ?? Dodam, że problem/ szarpanie jest tylko na niskich obrotach.
Bicio, Mam jeszcze w zanadrzu jednego sprawdzonego gościa w mojej okolicy (zresztą Afrykaner) jeśli MotoHybrydzi dadzą dupy uderzę do niego, jeśli i on zawiedzie to pogadamy o Szynszylu.
 
 
     
ArturS 


Wiek: 44
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 117
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-09-28, 22:15   

W sezonie dałeś moto do serwisu, który jest zaj..ny robotą po sufit i niestety traktują wszystko "taśmowo" (wolę nie pisać jak mi "przygotowali" do sezonu KLEktoa). Jak dadzą ciała drugi raz, to lepiej sam się tym zajmij, albo poczekaj aż się rozlu 1/4 ni w serwisach. Ja tam mam swoje teorie na takie zachowania moto, ale mądrzył się nie będę ;) Na forum xtz napisz.
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2014-09-29, 18:07   

Bolo, na prawdę nie mam pojęcia jakie tam są ga 1/4 niki. Ale jak słusznie pisze reszta, gdy ma się wątpliwości co do czystości kanalików w ga 1/4 nikach to powinno zacząć się od mycia ultrad 1/4 więkami, sprawdzenia szczelności membran głównych i systemów aircut (jeżeli takowe są). Po tych zabiegach dopiero do motóru i stroić. Bo to się mści inaczej i kto robi 1/4 le robi dwa razy albo i cztery jak na prawdę 1/4 le pójdzie ;]

No i podstawa to nauczyć się samemu, a nie zostawać bohaterem programu "usterka" :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12