Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Regulacja gaźnika i mieszanki
Autor Wiadomość
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-09, 19:52   

Między 1300-1500, ja mam ok. 1500:-)
 
     
grzesiek506716
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-09, 20:04   

Ok dzięki stary czyli w która stronę mam kręcić jeśli będzie za mało? :)
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-03-09, 20:08   

w prawo
 
 
     
kubas9311
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-09, 20:09   

W prawo bodajże, musisz wkrecac zresztą obczaisz kiedy rosną, a kiedy maleją:-)
 
     
Aras 


Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 173
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-08, 09:57   

Którędy najłatwiej dostać się do tej śrubki regulującej mieszankę w ga 1/4 niku? Z lewej, z prawej czy od spodu motocykla? Coś demontować by uzyskać lepszy dostęp??
Użyję do tego małej damskiej rączki z bitem albo własnej ręki z elastycznym wkrętakiem, ale wolę wcześniej wiedzieć od której strony się zabrać, by uniknąć niepotrzebnych nerwów.
Aaaa... i jaki tam bit użyć - płaski, czy krzyżak?
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2014-04-08, 10:53   

płaski i od lewej strony, od czarnej puszki, wystarczy ją trochę odsunąć i jest git:-P
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2014-04-08, 10:57   

Aras, We 1/4 lusterko od mejkapu i zobacz czy czasem nie masz takiej śrubki jak ja. -> [URL=http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=2207]?ruba składu mieszanki[/URL]
 
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2014-04-08, 14:39   

albo dentystyczne... brrrr :-P
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2014-04-08, 18:57   

zdemontuj czarną puszkę będziesz wszystko widział , płaski bit i jazda od lewej strony od prawej sie poparzysz .
 
 
     
Aras 


Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 173
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-11, 15:17   

Czy to ta śrubka w czerwonym kółku?
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2014-04-11, 16:57   

tak
 
     
Aras 


Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 173
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-11, 17:46   

Nie bylem pewien bo jakos mocno wykrecona jest, a na innych zdjeciach widzialem gleboko wkrecone.
 
 
     
Aras 


Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 173
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-21, 12:59   

Wyregulowałem ga 1/4 nik. Silnik przestał się tak mocno grzać - temperatura utrzymuje się na 90 stopni (oczywiście na asfalcie) i przestał strzelać w wydech przy odpuszczaniu gazu.
Kawę pijam tylko czarną, wiec niech ktoś oceni świecę - jest kawa z mlekiem?




Mam jeszcze pewną wątpliwość. W punkcie 4 nie powinno się przypadkiem wykręcać śruby mieszanki?
madart napisał/a:

2. Załóż ga 1/4 nik (:mrgreen:) i rozgrzej silnik. Tylko PORZĄDNIE.
3. ?rubą od wolnych obrotów ustaw wolne obroty na 1300
4. Wykręcaj powoli śrubę wolnych obrotów aby uzyskać najwyższe obrotów silnika
5. Ponownie ustaw wolne obroty przy pomocy śruby od wolnych obrotów
6. Wkręć delikatnie śrubę mieszanki do momentu aż obroty spadną o 100
7. Wykręć śrubę mieszanki 1-1/2 w stosunku do pozycji uzyskanej w kroku 6
8. Ponownie wyreguluj obroty jałowe
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2014-04-21, 16:29   

no popatrz. tyle postow i tylko ty to zauwazyles ;)
to mi wyglada na nowa swiece albo siwy nalot
kolor cegly czy brązu masz miec na tej bialej ceramice
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2014-04-21, 18:13   

Tak jak madart pisze, tylko że ten kolor kawy z mlekiem brązowawy to dopiero po paruset kilometrach uzyskasz. Nie po kilkudziesięciu jak dopiero wyregulowałeś. Ale najważniejsze że nie strzela i nie grzeje się już tak, to był objaw za ubogiej w paliwo mieszanki.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13