Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Regulacja gaźnika i mieszanki
Autor Wiadomość
fiacik69
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-11, 15:24   

po ostatniej poprawce zmniejszyla sie dziura w obrotach na ktorej szarpal i swieca zrobila sie ceglana ale tylko na elektrodzie zrobilem jak mowicie 3 i 3/4 teraz jade poganiac i sprawdze zezultat

dzis sprawdziłem - czarna
gmeram krece grzeje - biała
no to wracam pol obrotu... teraz pojezdrze i zobacze co i jak
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2012-09-15, 06:10   

To ja nie wiem Panowie, w dominatorze zawsze miałem kawę z mlekiem i strzelanie w wydech (bardziej zawsze bulgotanie takie po odpuszczeniu gazu) w Xr i cb 450 też świece idealne podręcznikowe. Ale w każdym moto miałem wybebeszone wydechy. Może to wyjaśnia sprawę
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-15, 06:58   

Niechwaląc się, u mnie też świeca książkowa na dyszy 160 terraz wsadziłem 155 i zobacze:)
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2012-09-15, 08:30   

OOOOOOOO znalazłem:

"Zatem strzały z wydechu w czasie hamowania silnikiem są oznaką zubożenia mieszanki, a nie jak niektórzy myślą – za bogatej mieszanki."

o to zawsze były spory o ile pamiętam

artykuł jest bomba, mam gdzieś taką całą książkę o ga 1/4 nikach z obrazkami, przekrojami.
Ale tak naprawdę ga 1/4 nik da się rozkminić dopiero jak się go rozkręci podczas czyszczenia i dmucha sprężonym powietrzem w poszczególne otwory i widać gdzie to powietrze wylatuje.
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-09-15, 08:49   

a wrocę do mojego pytania tymczasem, co gdy strzela w tłumik? i nie chodzi o mieszankę, jak zwał tak zwał:-P

aha, tu nie chodzi o pyrkanie jak hamuję silnikiem, tylko ewidentny, najczęściej jeden strzał lub kilka, tak że 3 wsie obok słychać (niektórzy mnie słyszeli to wiecie o czym piszę, naprawdę ogłuszający strzał

Marek z Kłodzkiej zasugerował, że może jakaś membranka w ga 1/4 niku nie domyka, może to być?
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-15, 09:01   

a według mnie to nie jest żaden problem, zła mieszanka, czy jakaś inna usterka.
Poprostu raz na jakiś czas mieszanka wybucha w wydechu wtedy jest pierdut na całą wieś a jak ktoś z przelotem je 1/4 dzi to jeszcze piękna marchewa:)
Wystarczy, że wypadnie jedna iskra, na suwie wydechu mieszanka idzie w kolanko i tyle:)
Moje zdanie..:)
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-09-15, 16:26   

to by było ok, tylko że ze wszystkich spotkań wychodzi, że tylko mi tak przyp...a :D
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-09-15, 19:11   

cubiacus, we 1/4 se zawory wyreguluj :mrgreen:
 
 
     
seven9
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-16, 18:41   

mi też czasem tak pierdutnie podczas hamowania silnikiem, ale to chyba zależy od pogody ;)
 
     
fiacik69
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-17, 19:44   

po regolacji wystapil czorny dym to krece gmeram i teraz ma jak kiedys w dr lycha idzie odpuszczam bum .. lycha jedzie :) i puszczam bum.. lycha ...bum ...lycha ...bum ... i tak lubie :) ale oba kominy dziurawe swieca nabiera rudego koloru pojezdze i zobacze czy juz jest ok
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-09-30, 09:03   

no właśnie, zauważyłem wczoraj (mam nadzieję, że to nie silnik do remontu hehe :-D , że mi kopci jak dodaję gazu, a wiec zgodnie z madartową wiedzą za bogata mieszanka - zubożę ją trochę kosztem tego nawalania i zobaczę czy kopci - jak tak piszecie, że ma nawalać - to niech se nawala i dzieci się cieszą :-D

aha, a zaworki regulowane na początku sezonu, ale może czas zajrzeć, trochę je 1/4 dziłem w tym sezonie :-D
 
     
fiacik69
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-01, 06:28   

u mnie w koncu swieca koloru cegly
ale sruba to prawie calkowicie wkrecona jest. niewiem moze ktos zmienil dysze i dlatego teraz trzeba ja tyle wkrecic w kazdym razie, teraz chodzi o niebo lepiej , pali mniej i w koncu jest jak powinno
 
     
magicl
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-04, 21:56   

->fiacik69 no to masz prawidlowo albo jestes blisko, dlaczego? dlatego, ze przynajmniej moj "Shop Manual" podaje wartosci jak nizej;

initial opening: except SW, AR type: 1 - 5/8 turns out
SW type: 2 - 1/4 turns out
AR type 2 - 1/2 turns out
ps. 3-1/2 to ja mam ale a afryce wykrecony sklad mieszanki hehe
 
     
magicl
[Usunięty]

  Wysłany: 2012-10-04, 22:04   

OOOOOOOO znalazłem:

"Zatem strzały z wydechu w czasie hamowania silnikiem są oznaką zubożenia mieszanki, a nie jak niektórzy myślą – za bogatej mieszanki."

o to zawsze były spory o ile pamiętam

Gdzie te herezje znalazles?
 
     
cubiacus 
Husky TE 310


Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 932
Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2012-10-05, 07:34   

mi powiedział Marek z Kłodzkiej (pozdrawiam;) a potem sprawdziłem w praniu - tak jest, jak wzbogacam to przestaje strzelać - ale za bardzo dałem czasu i kopcił

teraz jest miodzik - nie kopci, nie strzela, prawie go nie słychać i nie widać :-P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12