Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Szarpie, Strzela, Pomocy
Autor Wiadomość
kowals777
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-30, 11:03   Szarpie, Strzela, Pomocy

Witam,
Od niedawna mam Dominatora z 91 roku.
900km temu był wymieniany olej i filtr.
300km temu wymieniłem kompletny napęd.
około 100 km po wymianie napędu mój domi zaczął szarpać na obrotach, mianowicie wkręcając go na 1 czy na 5 bieg do 3 tyś obrotów idzie ładnie, powyżej zaczyna szarpać, momentami tak jakby nie miał mocy(gdy go trzymam np. na 3,5tyś), a powyżej to już mi mocno szarpie całym moto. W tym momencie gdy szarpie wydech wydaje d 1/4 więk (jakby rasowego crossa) , do tego strzela wydech często. Dodatkowo gdy wcześniej na luzie miałem obroty 1,5 tyś to teraz na zimnym mam 1,5 tyś, a na rozgrzanym 2tyś i skacze nieraz wyżej.
Zauważyłem także jakby domi wziął mi olej(przez ostatnie 200km, od momentu powstania usterki), wcześniej mu się to nie zdarzało.
Chciałbym dodać,, że w mechanice motocyklowej jestem "szary"
Proszę o pomoc.
 
     
tomash
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-30, 12:01   

Objawy jakby lało za bogato paliwa i po prostu na wyższych obrotach zalewa moto i zaczyna szarpać. Te wolne obroty też wysokie, zobacz czy cięgno od ssania się nie zacięło, bo może cały czas ssanie jest załączone. W moim Vigorze śruba regulacyja od wolnych jest wywalona na zewnątrz i moge sobię ja w każdej chwili manipulować - nie wiem jak w Dominatorach. Pozdro!
 
     
kowals777
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-30, 21:29   

Cięgno od ssania nie jest załączone. Jak załączam ssanie to na ssaniu mam obroty około 3-3,5tyś.
 
     
f4u 
Marek


Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 601
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-08-30, 23:06   

Domi jak jest ciepły to na ssaniu gaśnie nie powinien szarpać , a jeżeli nie tykałeś ga 1/4 nika i tak szarpie to masz brudny ga 1/4 nik ,wystarczy umyć i problem powinien zniknąć .
 
 
     
f4u 
Marek


Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 601
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-08-30, 23:11   

a cha i popatrz czy w tym momencie obroty nie spadają do zera .
 
 
     
ptasiu
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-31, 20:47   

A zacznij może od wykręcenia świecy i zobaczenia, co tam na niej masz? Może foto tego pomoże nam to rozwikłać?
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2014-09-01, 05:21   

to stały objaw jest?
jesli to nie gaznik to mogł rozrzad przeskoczyc o 1 ząb
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-01, 18:48   

To samo miałem w drodze na hel idetyczne objawy zaczeło sie po deszczu... tez przejechane ~ 1k na filtrze powietrza tyle że w cieżkim terenie w najgorszym momencie nie moglem rozpedzic sie powyżej 50km/h okazalo sie ze filtr totalnie zabity tak że próba reanimacji za pomocą benzyny spełzła na niczm, filtr szczelniejszy niż co niektóra głowica :/. Wyciagnij filtr, jak nie pomoże to tak jak koledzy piszą wyżej lwg.
 
     
kowals777
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-15, 21:46   

Wyciągnąłem filtr powietrza, przedmuchałem go powietrzem , po czym przetarłem benzyną i objawy ustąpiły :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13