Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Luźna dźwignia zmiany biegów
Autor Wiadomość
marizaga 
RD02


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 243
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2016-04-12, 16:10   

dopisze pytanie w temacie, czy dzwignia biegow od Xr 650L bedzie pasowala do Dominatora?
 
 
     
tomek77 


Wiek: 41
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 54
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 2016-04-13, 05:12   

marizaga napisał/a:
dopisze pytanie w temacie, czy dzwignia biegow od Xr 650L bedzie pasowala do Dominatora?
będzie
 
     
marizaga 
RD02


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 243
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2016-04-18, 09:39   

tomek77 napisał/a:
marizaga napisał/a:
dopisze pytanie w temacie, czy dzwignia biegow od Xr 650L bedzie pasowala do Dominatora?
będzie


dzieki tomek77, cokolwiek trzeba bedzie giąć czy pasuje Plug&Play?
 
 
     
tomek77 


Wiek: 41
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 54
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 2016-04-18, 13:59   

jezeli to ori dzwignia od XR to przypasi ,ale te zamienniki to nie bardzo ten teges ,raz kupiłem niby do DR 650 i chu.... pasowała, dlatego podpisuję się tylko pod oryginalną.
 
     
marizaga 
RD02


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 243
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2016-04-18, 14:43   

taka http://allegro.pl/show_item.php?item=5891888943
do xr650L, wersja generic, nie jest to oryginal w sensie Honda
 
 
     
tomek77 


Wiek: 41
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 54
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 2016-04-19, 13:46   

powiem Ci tylko tyle ,że podobny produkt kupiłem do DR 650 i niestety nie bardzo pasowała ,musiałem przerabiać ,a niby była dedykowana pod konkretny model,moze to mi się tak trafiło ,a zresztą to nie problem coś spawnąć ,szlifnąć i podmalować niż płacić ch....j wie jakie pieniadze za uzywki ,bo tu njważniejsze sa frezy na wałek ,to tyle w temacie ,pozdrowionka i daj znać jak coś ogarniesz albo też jak coś bedzie nie tak ;-)
 
     
marizaga 
RD02


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 243
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2016-04-20, 09:42   

dzwignia dzis doszla, niebawem dam znac czy pasuje. A przy okazji zastanawiam sie czy istnieje sensowna w sensie kosztow metoda by zregenerowac frezy w oryginalnej dzwigni (zeszlifowac/usunac stare frezy, dac nowy wsad materialu cos w rodzaju wkladki helicoil w sensie warstwy stali i wykonac nowe frezy)?

edit: tak, dzwignia zamiennik pasuje. Wymiary i ksztalt sa takie same jak ori. Jedyna zmiana to inny kąt nachylenia sruby kontrujacej wzgledem podloza, plaskim kluczem dalo sie dokrecic.
 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 30
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1126
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2017-04-15, 23:44   

Moja dźwignia ma powoli dość. Rozglądam się za nową zbliżoną do oryginału, akcesoryjną (o ile są tak gięte) lub samym wielowypustem - do przyspawania dźwigni.
Jutro wrzucę wymiarowanie z foto.

marizaga, gdzie kupowałeś? Jak się sprawuje zamiennik?

Jeżeli ktoś zakładał zamiennik lub przerabiał oryginał, to zapraszam do opisu ;-)
 
 
     
marizaga 
RD02


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 243
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2017-04-16, 12:37   

potwierdzam, dziala bez zarzutow, cena chyba najnizsza z ofert na rynku, wytrzymala bez problemu przewrotke na lewa strone w terenie

http://italyracing.ceti.p...any-biegow.html

DSC06558_dzwignia.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 248,4 KB

 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 30
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1126
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2017-04-16, 17:48   

Dzięki marizaga, jak masz możliwość to zrób z dwa zdjęcia z bliska (zainstalowana na motocyklu) i zmierz i wrzuć wymiary - będziemy mieli punkt odniesienia na przyszłość.

Poniżej wstawiam wymiary jakie zebrałem z mojej [mm] - zakładam, że mam oryginalną.



Rzuty:





Obraz zużycia i śruba z kontrą / przeszlifowana przerwa.

 
 
     
marizaga 
RD02


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 243
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2017-04-17, 07:50   

gdy kupilem, porownywalem z ori. Wymiary i ksztalt sa takie same jak ori. Jedyna zmiana to inny kąt nachylenia sruby kontrujacej wzgledem podloza, plaskim kluczem dalo sie dokrecic bez problemu, o lancuch tez nic nie trze.
 
 
     
Elza 


Wiek: 84
Dołączyła: 13 Kwi 2014
Posty: 261
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-04-17, 18:10   

Jeżeli chodzi o modyfikacje...
Udało się dopasować wieloklin od używki z Hondy Rebel 125, prawdopodobnie od każdej innej Hondy by pasował. Reszta od Domina.

3.JPG
Plik ściągnięto 36 raz(y) 140,46 KB

2.JPG
Plik ściągnięto 32 raz(y) 152,15 KB

1.JPG
Plik ściągnięto 36 raz(y) 123,44 KB

 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 21
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2005
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2017-04-17, 18:22   

Mi pękła tuż za łepkiem śruby,równolegle do wieloklina.
 
 
     
marizaga 
RD02


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 243
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2017-04-18, 08:33   

Elza, i to jest dobry patent, biorac pod uwage ceny dzwigni ori. Dobrze, ze zostawilem swoja ori, kiedys moze przywroce jej uzywalnosc
 
 
     
motomax 
XR-oholik


Wiek: 35
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 36
Skąd: Malawa k/Rzeszowa
Wysłany: 2017-04-18, 20:11   

Wieloklin będzie pasował z wielu modeli Hondy a także innych marek...
Nawet z niektórych chinoli podchodzi

Przestrzegam przed stosowaniem zbyt pancernych dzwigni zmiany biegów... poddać upadkowi ma sie dzwignia,a nie wałek zmiany biegów...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 14