Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Jakie nowe moto
Autor Wiadomość
michalklb
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-07, 16:07   Jakie nowe moto

Coraz czesciej sie zastanawiam nad zmianą konia pociągowego na coś kompletnie innego dominator spoko maszyna ale jakoś nie mam okazji nigdzie dalej jechac jakaś wyprawa ani żadna turystyka.W okolicy gdzie mieszkam jest dużo ładnych terenów dwie piaskarnie i lightowy tor do latania dlatego padło na jakiegoś lekkiego hard enduro koniecznie z mozliwością rejstracji zrobilem male rozeznanie i jest tego dużo ale w żadko którym widac blache.Myslałem nad Wr 400 albo 426 no ale podczas rozmowy wyszło że o koszty mogą być wyższe niż w 2T ale znowu charakter pracy całkowicie inny.Moc do orania baardzo przydatna myslalem nad jakimś 2T ale nic mi do glowy nie przychodzi z homologacją w rozsądnych pieniądzach w 4T jakoś nie chce sie pchac z powodu kosztów chociaz jak widziałem jak to lata to nie powiem chciało by sie takiego mieć
Jakie sprzety możecie polecić lekkie 2t
Czy rużnice sa az tak spore w kosztacj utrzymania 2t a 4t mowa tu głównie o silnikach bo inne częsci eksploatacujne są w podobnych cenach
Co wybrać yamaha honde ktm-a
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-03-07, 16:26   

Koszty utrzymania 2t i 4t wychodzą podobnie. W 4t wymieniasz 2 razy żadziej ale za 2x cenę częsci do 2t. No i przelicz sobie ile mth bedziesz latał w roku.
Jak chcesz coś dobrego, taniego w exploatacji to szukaj XR400, XR250, DR350. Silniki w nich są chlodzone powietrzem i starego typu. Wymieniasz tylko olej i śmigasz.
A jak cie stać na remont czy dwa do roku (zależy na czym śmigasz) to szukaj czegoś w dobry stanie, możliwie najmłodsze. Marka nie ma znaczenia. Ale KTM najdroższy :-P
W typowych crossach zwróć uwagę na stan silnika i zawiechy. Jest wielu takich co kupuje moto, je 1/4 dzi nim dopuki się da i nie robiąc kompletnie nic sprzedaje mówiąc że on już tak ma ( a łożyska na wale napie** jakby miały się rozsypać)
 
     
michalklb
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-07, 17:03   

przesiadka z dominatora mysle nad Wr abo jakaś honda z homologacją
 
     
kampar
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-04, 17:17   

2T to fajna sprawa w teren , ale odrazam Ci koszty utrzymymania maszynki wyczynowej są bardzo duże ,a w 2T wręcz olbrzymie lepiej coś w 4-ro takcie.Na stronie motogen.pl jest fajny artukół na temat utrzymania takiego motocykla.
 
     
żółf
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-04, 17:41   

Wszystko zależy od tego jakie masz fundusze. Jeżeli masz mniej niż 10k na całość (motocykl wraz z remontem) to polecam XR400. Sprzętem je 1/4 dzi się ekstra po terenie i po mieście, tylko w trasie jest to męczarnia, ale napisałeś, że nie o to Ci chodzi. Niezawodny silnik, łatwy w prowadzeniu, lekki i całkiem żwawy. Jeżeli byłbyś zainteresowany to znajomy ma xr do remontu za 5k na sprzedaż.

Jeżeli masz troszkę więcej to honda crf albo kat exc, kat droższy w zakupie, ale części tańsze. Nie je 1/4 dziłem ani jednym ani drugim, więc niewiele powiem więcej:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12