Unicross - bez sensu, taniej masz identyczną bieżnikiem CST C755. Super guma, ale bardzo miękka i nieodporna na uszkodzenia boczne. Ja załatwiłem dwie sztuki przez jazdę ze zbyt niskim ciśnieniem (jak na nią).
C-19 - to już bardzo hard, trochę nie na asfalt
MC23 - gorzej robi w terenie od C755/Unicross, za to na czarnym trzyma jak michelin. Opony serii MC pochodzą z fabryki Savy (Słowenia). Założyłem je na Albanię i tam były cacy, w PL na mokrej polnej drodze lipa, po chwili się zakleja. Określiłbym ją jako coś pomiędzy C755 a TKC80, choć trzymanie boczne ma lepsze (póki się nie zaklei). Generalnie uwielbiam tą gumę do jazdy turystycznej, jest bardzo odporna na przebicia i przyszczypnięcia.
Dorzuć do zestawienia Dunlopa D952 - wytrzymuje na prawdę spore przebiegi na czarnym, a poza nim trzyma lepiej niż C755/Unicross, szczególnie bokiem (przestawiony rząd zewnętrznej kostki). No i jest cholernie mocna po bokach, chroni też samą felgę przed uszkodzeniem (mocne wcięcie, boczna część bardzo gruba). To obecnie moja ulubiona guma.
Alibaba, no właśnie nie jeździłem na motozach jeszcze. Co do tyłu to zdecydowanie najlepszy bieżnik na jakim jeździłem to c02 jednak z tymi naprzemiennymi kostkami. Oczywiście jeżeli chodzi o teren zróżnicowany, bo na samo suche lub samo błoto idzie wybrać lepiej. Radzi sobie nawet zużyty dość znacznie w każdych warunkach. Planuje zamontować ją teraz do xr, bo do dominatora to oczywisty wybór.
Szukam bardziej przodów. Teraz w dominatorze siedzi c21 i po sezonie jazdy uważam ją za najgorszą oponę jaką użytkowałem we wszystkich motorach. Prowadzenie jest koszmarne, strasznie trudno ją wyprowadzić z trybu jazdy na wprost, nie skręca. Jeżeli chodzi o trzymanie boczne to nie mam do niej kompletnie zaufania, to jest największa jej wada. Podczas szybkich jak i wolnych skrętów podcina bez ostrzeżenia. Jedynie co robi dobrze to hamowanie. Dodatkowo zawsze jeden przód wytrzymywał mi dwa tyły, a c21 zużyła się szybciej niż jedna c02 tylna. Nigdy więcej.. Taka bardzo subiektywna opinia. Może w lekkim motocyklu sprawowałaby się lepiej. Może mieszanka za twarda, bo bieżnik niby spoko jak w innych markowych oponach..
adziad, zerknij sobie na MICHELIN S12 XC. Miałem w kacie komplet , fajnie trzymają i się jakoś mega szybko nie zużywają. Nawet jak opona jest sporo zużyta to nadal jest dobra trakcja. Na mokrym asfalcie nie jest też jakaś super ślizga. Robi i na twardym i na miękkim. Na tył nie ma 17 ale przód 21" jest dostępny. Opona ma brak homologacji.
adziad, jeździmy z Bartem na motozach i mamy podobne zdanie . Opona dobrze trzyma w terenie na wprost i przy ostrych skrętach , na piachu i szutrze nie ucieka na boki świetnie trzyma na mokrej trawie. A co ważniejsze dobrze zachowuje sie na czarnym i nie powoduje uślizgów na mokrym asfalcie co nas zaskoczyło jak założyliśmy je pierwszy raz.
Po 1 sezonie prawie nie było widać zużycia , po drugim wiedziałem że mogę jeszcze na niej pośmigać i przelatałem jeszcze pół 3 sezonu do póki nie kupiłem używki Michelin cross competition. (mam ją teraz na xteku )
A teraz znowu wrzuciłem ją z powrotem na dominatora , bo śmiało można na niej jeździć. Tylko co druga kostka na środku opony jest zdarta reszta po 8 mm.
Trochę koło podskakuje jak jedziesz b. wolno na czarnym.
Kupiliśmy już z Bartem nowe Motozy na przód i czekają na swoja kolej
Motozy na przód to pomyłka moim zdaniem. Jedyny plus to wytrzymałość. Do dominatora jeszcze jak Cie moge, ale do liścia to bez sensu. Jak nie ufałeś c21 to motozowi w winklu nie zaufasz tym bardziej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum