abstrahując, miałem z przodu e09, teraz mam gritty ed.
konkluzja, obie tak samo bitewne w terenie, a duża przewaga e09 na asfalcie, gritty ed na rondach i ciasnych zakrętach wali się do wewnątrz(kwadratowy crossowy profil) e09 to jednak najlepszy kompromis kasa offroad onroad, no a jak ktoś ma zbędne 240zł to chyba też tkc byłaby dobra, bo to to samo offroad, a zdecydowanie na + (tak mówią) onroad
a co do tematu, świeży gritty ed w chuj teren to to co tygryski lubią najbardziej...
widzielismy domina ze c02 140 na tyle wiec mozna :)
taki roznice w profilu sa raczej drobne i nie zmieniaja wiele, a czesem nawet opony maja fizycznie takie samy wymiary bo to zalezy co sobie producent zmierzyl
piesy [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-07, 16:53
tylko czy na tych kapciach po asfalcie nie bedzie za ślisko ??[/quote] Na tych kapciach bedzie bardzo ślisko. Majtasy 09 to bardzo fajny kompromis ale jak jest mokro albo są nidogrzane to na asfalcie masakra. Raz juz na nich wpadke do rowu zaliczyłem. Było coprwda sucho ale temp ok5 stopni. Myśle ze sie nie dogrzały odpowiednio. Wyciągając maszyne z rowu doszedłem do wniosku że jak mam asfalcie uważać i w terenie uważac to ja pier.... takie kompromisy i następne laczki bedą naprawde w chuj teren.
Ja mam z tyłu e09. Jak kupowałem to wydawała mi sie baardzo terenowa i myślałem że wszedzie na niej wjade. I miałem racje. Wjechac sie dało ale nie pomyślałem że kiedyś trzeba wyjechać a z tym był już problem. C 02 raczej nie wezme bo wydaje mi sie że ma za gęstą kostke i będzie sie słabo oczyszczać z błota. A błoto lubie najbardziej. Zresztą nie mam wyjścia bo u mnie dużo podmokłych terenów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum