eh to i ja dorzucę:
F.2: 380kg, G 198kg, P1 498ccm, P2 33kW, Q 1667kW/kg 2006r.
Wiem, że to nie przystaje, zwłaszcza jak z moim rubensowskim outlookiem dosiądę konia :)
...ale czy generalnie można interpretować Q jako wyznacznik odejścia motonga? (przy założeniu tego samego je 1/4 d 1/4 ca)
Chętnie to sprawdzę na zlocie na sposób cross-check, jeśli znajdzie się ktoś, kto da mi w ręce swoją Dominę i podejmie się ryzyka splamienia honoru dosiadaniem klekota.
BTW: kompletnie mi nie zależy na lepszym/gorszym odejściu.
Dominka i tak i tak zjada kle gdy przyjdzie do dowolnego testu w warunkach funduro... tak mi się wydaje przynajmniej.
Wysłany: 2016-05-10, 11:12 Wątpliwości w dowodzie rejestracyjnym.
Witam i sorki za literowki ale pisze z fona. Do rzeczy: dzis odebralem twardy dowod od mojej RD02A. I coz widze, rubryka G (masa wlasna) 238 kg, rubryka F2 ( dopuszczalna masa calkowita) 308. W tym przypadku ladownosc Dominki wyniesie 70 kg. Czy dobrze rozumuje, ze ich popier...... skad wzieli te mase wlasna? Olac to czy odkrecac? Prosze podajcie mi te wartosci G i F2 z waszych dowodow.
Dzieki i pozdrawiam.
Sorki managa ale pisze na szybkiego ze starostwa i nie mialem czasu na poszukiwania. Prosze przeniesc. Oni nie wiedza czemu tak a nie inaczej bo dowody robia gdzies w Warszawie wiec...tak zostanie. Paranoja jakas i znow mnie urzedasy musieli wkurzyc delikatnie mowiac. Dziekuje.
kamilu08 [Usunięty]
Wysłany: 2016-05-10, 11:28
to jak wsiada dwie osoby to juz przekroczyłes dopuszczalna mase? :D :D :D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum