Oryginały niczego nie chronią, może trochę od wiatru osłaniają.
krzysiek_DTR, myślę, że spoko możesz brać te polisporty z linka. Cena ok i materiał powinien wytrzymać, o montaż się nie martw bo to nie technologia NASA
No wlasnie mam błotnik polisporta i jest zrobiony z naprawdę solidnego materiału, mam nadzieję, że i handbary będą ok Sprzedawca mi odpisał, że odległość między mocowaniami to 30cm, sprawdziłem tak na szybko i wyglądałoby, że mocowanie wypadnie akurat za rozpórką kierownicy i jest tam trochę miejsca. Chyba spróbuję, majątku nie kosztują :) Dam znać za jakiś czas jak już pojeżdżę i potestuję. Pozdro!
krzysiek_DTR, mam pytanie - zdecydowałeś się na te handbary od Polisporta? Jak się sprawują? Jak montaż?
Pytam bardzo praktycznie - chcę takie i jedynie montaż mnie zastanawia
Ja mam chyba te - http://allegro.pl/handbar...5161949108.html
Podróbki acerbisów, z metalowym rdzeniem. Pół roku je mam i przeżyły wiele gleb, wytrzymałe, nic się nie pokrzywiło czy złamało (dłonie też całe ). A tak na moto wyglądają:
Trzeba było tylko rozdziewiczyć manetki, żeby mieć pełny dostęp do dziury w kierownicy
robertp6 [Usunięty]
Wysłany: 2016-02-16, 16:16
Ja miałem te podróbki acrebisów ale wkurzały mnie przy każdej wywrotce. Zawsze trzeba było je poprawiać bo się przekręcały. Zauważyłem też, że się wyginały bo co jakiś czas lekko inny kształt miały :) No i skoro się przekręcały to jak dla mnie średnia ochrona. W końcu pękł mi plastik w jednym i zdecydowałem się kupić jakieś konkretne. Poczytałem, kupiłem zety http://allegro.pl/handbar...5955970873.html i jestem zadowolony. Trzeba porządnie uderzyć żeby się przekręciły, oczywiście później żeby je nastawić to też trzeba się na nich wieszać :) Mają więcej miejsca na klamki niż te podrobione acerbisy, plastiki można oddzielnie wymienić i jak ktoś chce to może kierunkowskazy do nich kupić. Co prawda swoje kosztują ale jak dla mnie są super :)
Wiek: 33 Dołączył: 28 Maj 2015 Posty: 321 Skąd: koło Chojnowa
Wysłany: 2016-02-16, 16:46
Podróby mają słabe te "aluminiowe" mocowania oba mi się połamały wyfrezowałem później sam takie i już nic się nie przestawia, mocowanie na końcach mam na śrubę M8. Za taka bene ciężko coś lepszego wyrwać:)
krzysiek_DTR, mam pytanie - zdecydowałeś się na te handbary od Polisporta? Jak się sprawują? Jak montaż?
Pytam bardzo praktycznie - chcę takie i jedynie montaż mnie zastanawia
Cześć, tak mam dokładnie te same. Montaż bez problemu, chociaż na kierownicy było bardzo mało miejsca no i linek od groma to akurat tak się wstrzeliły, że pasują. Trzeba oczywiście jak Managa wspomniała dziury wyciąć w gumach na końcach kierownicy. Z praktycznych rzeczy to jeszcze bardzo ważne: Trza klamki sprzęgła i hamulca skrócić o jakieś 2cm bo inaczej się nie zmieszczą w te handguardy ale to akurat najmniejszy problem. Największy problem jest taki, że i tak mimo spręcenia na turbo-mocno gną się podczas gleby i już 2 klamki połamałem.. Także jako ochrona klamek kiepsko się spisują. Oczywiście same handfuardy się nie połamały ani nie odkształciły na trwałe no ale.. Fakt, że ostatnia gleba była sążna na asfalcie więc nie miały za bardzo szans ochronić klamek - to sam plastik mimo wszystko. Tak czy siak, jeśli chcesz coś do lepszej ochrony rąk w lesie to ok ale jeśli chcesz przy okazji coś mocnego, żeby nie inwestować w klamki co chwila to weź lepiej dołóż i kup porządne z rdzeniem ale to już trzeba dużo więcej kasy wydać. No i jeszcze jedno - nawet z tymi dodatkowymi plasticzkami co je można przypiąć bardzo słabo chronią od wiatru a już co dopiero gadać o deszczu, dużo gorzej niż oryginalne "uszy". W zimie dużo bardziej mi się łapy wychładzają, więc plan mam, żeby na dniach doczepić na trytytki te stare, oryginalne na wierzch coby osłaniały od wiatru, tylko je muszę trochę przyciąć oczywiście. Jak będziesz chciał jakieś foty to mogę wieczorem z domu dorzucić do tego posta, daj znać.
Panowie mogę z całą pewnością przyznać wam rację, że oryginalne USZAKI są super, oldschoolowy wygląd, są wystarczająco elastico, plus ostatnio przekonałem się że bardzo dobrze chronią przed wiatrem nawet w tem. 1 stopnia, jeśli się je dobrze ustawi i chcę je zostawić jak najbardziej a to ustrojstwo założyć jakby przed nimi żeby osłonić klamy.
Ps. Jednym z głównych powodów wyboru domina był ten piękny enduro look :)
Największy problem jest taki, że i tak mimo spręcenia na turbo-mocno gną się podczas gleby i już 2 klamki połamałem.. Także jako ochrona klamek kiepsko się spisują. Oczywiście same handfuardy się nie połamały ani nie odkształciły na trwałe no ale.. (...) No i jeszcze jedno - nawet z tymi dodatkowymi plasticzkami co je można przypiąć bardzo słabo chronią od wiatru a już co dopiero gadać o deszczu, dużo gorzej niż oryginalne "uszy". W zimie dużo bardziej mi się łapy wychładzają (...)
heh, mam dokładnie identycznie spostrzeżenia i doświadczenia z tym handbarami. O ile przewidywałem, że będzie bardziej wiało (niż przy ori "uszach") o tyle tego łamania klamek, odkształcania się (u mnie to nawet klamka się wbiła w prawy handbar) to już nie odpuszczę.
Na Tukanie poszła pierwsza klamka, potem kiedyś jeszcze jedna.
Dlatego od końcówki 2016 już nie jeżdżę z tym, wróciłem do uszu. Zrobiło się cieplej więc zamierzam zamontować te z rdzeniem, co wrzuciła kiedyś managa - liczę, że chociaż klamki wytrzymają (ale i tak będę woził zapas).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum