Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-02-28, 20:06
madart, eee tam, zapłonem się nie różni
SLR ma TPSa a co za tym idzie więcej palców do impulstora i przez to ma inny moduł
ale da się silnik SLRa zaadoptować do NXa.
Wojtekk,Potwierdzisz ?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-03-01, 17:34
Napisze krótko zwię 1/4 le i na temat. Wszystkie z silników nx, fx,slr, fmx, no i niech będzie xr w modelach 650 chłodzone powietrzem zapierd.... tak samo.
Różnice to kolor dekli i cylindra jak dla mnie poza tym ewentualnie zębatka dająca sygnał na impulsator. W resztę szczegułów jak rama i ga 1/4 niki nie biorę pod uwagę bo pytanie dotyczy silnika.
Raviking, popraw mnie jak coś zpitoliłem reszte potwierdzam
Nie wnikam tu w wersje z puszką mocy różnicę w uszczelce pod głowicą czy różnice w luzach zaworowych między Japonią a makaronami.
Wałki tez były różne w dominatorach i powielają się symbolami w pozostałych modelach 650.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum