Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Raviking
2011-03-18, 19:26
Dominator nie chce odpalić !!
Autor Wiadomość
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-02, 18:19   Dominator nie chce odpalić !!

Witam nie widze powitalni , Od 2 godzin jestem właścicielem Dominatora jadak nasze pierwsze spotkanie odbyło się w nerwowej atmosferze odpaliłem jezdziłem wszystko ok , wróciłem do domu i za cholere nie umiem hu***a odpalić ,odkrecam kranik ssanie na maxsa odpala trzymam ssanie nagle gaśnie , znowu właczam trzymam sanie czekam az nagrzeje dodaje lekko gazu a ten gaśnie .Może mi ktoś powiedzieć krok po kroku jak odpalić tego potwora ?


słabo się Rozglądasz ;-) Powitalnia :)
Raviking
Ostatnio zmieniony przez Raviking 2011-03-02, 18:51, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
wartburg
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-02, 18:41   

zamknij ssanie

niestety tego się trzeba nauczyć na własnych błędach ...

po zamknięciu ssania na jeszcze zimnym silniku musisz dodawać gazu - inaczej zgaśnie

nie zamkniesz ssania - zalejesz i zgaśnie


ejjj ... chłopak ma moto od kilku godzin - wyluzujcie
 
     
Microbee 
Krzysio z Tik-Taka


Wiek: 47
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 452
Skąd: Silesia
Wysłany: 2011-03-02, 18:42   

czujnik stopki ?
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-03-02, 18:42   

pierwsze co możesz zrobić to wywal filtr i odpal bez filtra objawy opisujesz jakbyś miał zaje.......ny filtr powietrza
 
 
     
michalklb
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-02, 19:46   

Zgadzam sie z ravem ja jak kupiłem swojedo to sprzedawca stwierdził że brakło paliwa w baku i maszyna zgasła i nie chciała zapalić no ale jakoś go kupiłem zapakowałem na przyczepe i jazda do domu po drodze kupiłem paliwo i na drugi dzien rano ide do garage palic maszyne a tu lipa nie daje znaku nawet nie łapie tam palila na tyk a silnik zimny jak lód do tego stała w jakiejś szopce.Po tym jak aku sie rozładowało w czasie jego ładowania postanowiłem zrobic szybko podstawowy serwis okazało sie że filtr powietrza czarny do tego dla pewności swieca nowa i zatrybił znowu na tyk a juz go miałem z powrotem odwo 1/4 ić
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-03, 17:21   

Filtr dzisiaj sprawdzałem był wymieniany , ale jak jak gdzieś pisałem poprzedni właściciel mówił że zdemontował ten słynny Dekompresator (nie wiem czy dobrze napisałem) .Po dzisiejszych obserwacjach zauważyłem że silnik jak jest zimny ma ogromne problemy z odpaleniem jak jest zagrzany pali od strzału ,więc na moje oko sprawa rozwiązana nie mam Dekompresatora , jakie są skutki jazdy bez niego ? chyba bez niego się nie obędzie ?
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-03-03, 17:35   

jedno pytanie,odpalałeś bez filtra? czy tylko popatrzyłeś na niego? ;-)
,skoro nie ma deko :-P to nie powinieneś mieć problemów z odpaleniem(komora spalania jest szczelna) inną rzeczą w przypadku jego braku jest sprawa aku i sprzęgiełka rozrusznika tzn jak długo będą działać :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Raviking 2011-03-03, 17:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-03-03, 17:37   

Jak je 1/4 dzi to znaczy, że się obywa jakoś :] Bez niego rozrusznik ma dużo cieższe życie i nie wiadomo ile tak pociągnie.
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-03, 17:44   

Nie odpalałem bez filtra , a co mi to pomoże jak odpalę bez niego ? wyjąłem go tylko wyglądał na nowy ,ale skoro tak mówisz spróbuje jutro odpalić bez .Co do tego Dekompresatora czy on jest uruchamiany przy kierownicy czy jest automatyczny . Ale tak czy tak raczej go nie mam bo chłop mówił że zdemontował . Tak jak piszecie rozrusznik na zimnym silniku kreci dosyć mocno ale silnik nie odpala połechtam tak 6-7 razy i zapali po czym zgaśnie - jednym słowem odpalić zimne moto zchodzi jakieś 40 minut plus prostownik pod aku i to nie zawsze odpala :cry: Więc jak co robić ?
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-03-03, 17:55   

MaciekTOS napisał/a:
Ale tak czy tak raczej go nie mam bo chłop mówił że zdemontował
:mrgreen:
w dominatorze jest automatyczny;ja mówię ,że mam pozłacany tłok :mrgreen:
MaciekTOS napisał/a:
Nie odpalałem bez filtra , a co mi to pomoże jak odpalę bez niego ? wyjąłem go tylko wyglądał na nowy

kiedyś też tak miałem,motór nie chciał odpalić nie wspominając o je 1/4 dzie,20 km do domu zrobiłem bez
 
 
     
MaciekTOS
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-03, 18:11   

Trochę się zgubiłem , możę ktoś wytlumaczy i zasili w wiedzę moje braki w jaki sposób działą ten dekompresator i jak on wygląda etc :cry:

Swoja drogą znalazłem taką wypowied 1/4
chioski napisał/a:
na czym polega mój problem : na zimnym silniku i nie tylko !
przy odpalaniu niby rozrusznik kręci a tłokiem nie zawsze obróci ! jakby nie zaskoczył czy coś takiego ! jeżeli załapie czasem i obróci(tłokiem) to zdarzy mu sie jakby puścicił i pó 1/4 niej tylko rozrusznik kręci a tłok stoi jak zamurowany! najlepiej było po kupnie przyjechałem do domciu (motorek na przyczepce zmarzł bo było ok. 2st c a ja przejechałem prawie 250 km)próbuje i próbuje i worek na 30 prób może ze 3 razy zakręcił tak minimalnie tłokiem !! schowałem drania do garażu postawiłem pod kaloryfer i rano pomogło odpalił prawie .... od sztycha kamień spadł mi z serca na ciepłym silniku idzie o wiele lepiej !
czekam na diagnozę chłopaki


Powiem szczerze że mam 100 % tak samo , włącznie z chowaniem drania do garażu przy czym lecą wiązanki słowne w niewiadomym kierunku :roll:
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-03-03, 18:18   

ale jak rozrusznik nie kręci silnikiem to slychać
 
     
zuczek 38 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1188
Skąd: Sosnowo
Wysłany: 2011-03-03, 18:18   

Chioski opisuje działanie sprzęgła jednokierunkowego rozrusznika jak już zaczyna przepuszczać to raz kreci tłokiem , a drugim razem tylko tylko rozrusznik . przy ciepłym silniku olej jest rzadszy i sprzęgło lepiej pracuje i szypciej zaskakuje :)
Ostatnio zmieniony przez Raviking 2011-03-03, 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-03-03, 18:21   

skoro rzekomo nie Masz deko to jest tak jak pisze Żuczek,sprzęgiełko nie daje rady :-(
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-03-03, 18:26   

Rozbierz i zobacz czy rzeczywiście tego deko nie ma. Ktoś na dziale giełda ma wałek do sprzedania, ale nie wiem czy z dekompresatorem.
Możesz nagrać filmik i wrzucić
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 16