Kupiłam Ls2 Mx436 Pioneer ale myślę o oddaniu. Zapięcie wbija się w szyję przy pochylaniu głowy w dół. Miałam jechać na Twierdzę w nowym kasku ale chyba się wstrzymam bo używanego nie oddam a nie wiem czy przyzwyczaje się do zapięcia
Tak samo dzieje sie mi w Nolanie n104 , mimo tego kupilem drugi używany i poprzedni wlasciciel tez mial z tym problem , jednak postanowil lekko przesunac paski i delikatnie je przyszywajac do boczkow ,teraz jest o.k
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2016-04-21, 20:59
Zaczekaj napisał/a:
Ls2 Mx436 Pioneer ale myślę o oddaniu.
Ja oddałem 436 i nie żałuję (zapięcie też mnie uwierało), kupiłem Onela (wersja ekonomiczna - Tiago) i póki co wydaje się ok, choć pewnie jak się ułoży to może będzie zbyt luźny, zobaczymy.
436 "na papierze" wygląda ok, jednak diabeł tkwi w szczegółach.
Ja oddałem 436 i nie żałuję (zapięcie też mnie uwierało), kupiłem Onela (wersja ekonomiczna - Tiago) i póki co wydaje się ok, choć pewnie jak się ułoży to może będzie zbyt luźny, zobaczymy.
Nie widziałam go, ale spoko wygląda. Cięzki tylko jest. Już mam takiego klocka.
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2016-05-15, 19:02
Podsumowując, Oneal Tiago jak myślałem po miesiącu trochę luźny. Chyba powinienem kupić M ale po doświadczeniach z ls poszedłem w L i oby bardziej już się nie "układał" . Przy opuszczonej szybce podczas wysiłku szybko paruje. Braku blendy nie odczułem, bo daszek wydaje się zbierać również i słoneczko, zobaczymy jak to będzie w środku lata. Wyściółka kasku dużo grubsza niż ls 436 a tylko do niego mam porównanie.
Ponieważ mój O'neal Sierra Adventure zdechł (może co niektórzy kojarzą mocowanie szybki do kasku na powertape'a) praktycznie wraz z motocyklem, a serwis O'neal-a nie jest w stanie od października ściągnąć nowego modelu w moim rozmiarze (z przerwą grudzień-luty, bo nie podobono pracują, serio), to szukam następcy.
Czy ktoś coś słyszał o kasku AGV AX-8 DUAL EVO? Trochu drogi ale przemawia do mnie karbon, kevlar i włókno szklane w skorupie. A jak mawiają są dwa organy, które występują solo i trudno je zastąpić. Pierwszy to mózg, a drugi to wątroba (tak BTW info przed weekendem ).
Oprócz ceny, drugim minusem jest brak blendy - nie ukrywam, że przydaje mi się w trasy. Ale może da się bez tego żyć? Słyszałem też, że blenda b. negatywnie wpływa na bezpieczeństwo kasku (obniża integralność skorupy).
Ewentualnie jakieś nieprzyjemne sytuacje z innymi kaskami AGV? Lub serwisem AGV? Bo ja powiem szczerze średnio będę polecał tego O'neala (wytrzymał z 0,5 roku w moich rękach, serwis taki słaby bym powiedział).
Przymierzając dziś różne kaski zdecydowałem się budżetowego LS2.
Dość wygodny i w miarę lekki, wentylacja też niczego sobie. Sprawdziłem go w domu na wadze kuchennej i miał deklarowane 1150g (rozmiar M) http://www.motonita.pl/in...ct&prod_id=3943
Ostasz, mam taki , bardzo wygodny i lekki , odporna szyba na zarysowania . Jedynym mankamentem jest słaby daszek . W sezonie łamię go ze 3 razy ale mam zapasowy zawsze poklejony. W tej chwili zrobiłem sobie wzmocnienie i problem znikł. Drugi daszek kosztował koło 100 zł . Więc radzę od razu zrobić wzmocnienie.
Ostatnio zmieniony przez Alibaba 2017-04-17, 12:20, w całości zmieniany 2 razy
Alibaba, ludzie narzekają, że podobno szybka rysuje się od uszczelki, która zbiera masę kurzu i ma jakby zbyt ciasne spasowanie - zauważyłeś coś takiego?
Ostasz, Nic takiego nie zauważyłem a latam już 6 sezon , za to co jakiś czsa dokręcam śrubki szyby. U mnie szybka dotyka uszczelki tylko w poz zamkniętej. Przy najbliższej okazji możesz zobaczyć jak mój wygląda po takim czasie.
red_eyed_rider [Usunięty]
Wysłany: 2017-04-17, 06:11
Ostasz napisał/a:
Czy ktoś coś słyszał o kasku AGV AX-8 DUAL EVO? Trochu drogi ale przemawia do mnie karbon, kevlar i włókno szklane w skorupie. A jak mawiają są dwa organy, które występują solo i trudno je zastąpić. Pierwszy to mózg, a drugi to wątroba (tak BTW info przed weekendem ).
Oprócz ceny, drugim minusem jest brak blendy - nie ukrywam, że przydaje mi się w trasy. Ale może da się bez tego żyć? Słyszałem też, że blenda b. negatywnie wpływa na bezpieczeństwo kasku (obniża integralność skorupy).
Ewentualnie jakieś nieprzyjemne sytuacje z innymi kaskami AGV? Lub serwisem AGV? Bo ja powiem szczerze średnio będę polecał tego O'neala (wytrzymał z 0,5 roku w moich rękach, serwis taki słaby bym powiedział).
Ja mam taki kask. Bardo lekki i moim zdaniem najlepiej wykonany z wszystkich dostępnych mi do pomacania modeli dualowych. Jak dla mnie sierra trzeszczy w samych dłoniach , jakoś nie mogłem mu zaufać.
Blendy nie ma rzeczywiście za to można pod niego ubrać ciemne okulary jeśli jedziemy z szybą
Ja jestem zadowolony z wentylacji , kask jest ergonomiczny i wygodny.
Na minus moge jedynie wymienić wypadający materiałowy trójkącik pod brodą który już zgubiłem.
Może kogoś zainteresuje taki zakup, bo cena bardzo dobra - kask NEXX X.D1 w Louise. Pełna rozmiarówka - 199 Euro, a na stronie głównej jest jakiś bon to można i -20 Euro wyszarpać.
https://www.louis.eu/arti...?list=373586262
Ja mam taki kask gdzieś od czerwca (co prawda wersję Voyager ale tam chyba nie ma dużych różnic między nimi) i póki co polecam. Fajny szeroki wizjer, pinlock w zestawie, waga ok. W porównaniu do O'neal Sierra wypada dużo lepiej.
Jednie podbródek lubi wylatywać więc trzeba go sobie przykleić na kropelkę i jest ok
Bicio, tak - ja mam jeszcze taką przedłużkę dołączoną do kasku ale na razie nie miałem potrzeby tego mocować. Daszek jest nie gorszy od tego w Sierra O'neal (póki co tylko do tego mam porównanie).
Zapomniałem dodać - kask w cenie +60 PLN do ceny Luisa można też dostać na moto akcesoriach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum