Mam pytanie, co robiłeś z połówkami ze sa takie ładne, bo nie wiem czy to malować czy zawieść do szkiełkowania z połyskiem razem z cylindrem, głowicą i pokrywą .
lakier zabezpiecza materiał przed korozja , jak będziesz miał porzadnie oczyszczone i polakierowane zawsze będzie dobrze wygladał . Oryginalnie honda wszystkie silniki lakieruje i wytrzymuja ponad 20 lat . Musisz tylko dobrać specjalny lakier do silników
blaadee, jak Ali wspomniał. Elementy silnika są lakierowane. Jedyne co z nimi zrobiłem to przemyłem w gorącej wodzie + detergent.
Jeżeli chciałbyś wyczyścić w ten sposób silnik to zorientowałbym się w kosztach anodowania ;)
Nie będzie tanio (chyba że masz dobry zasilacz) ale efekt powalający i bardzo trwały. Dla przykładu: felgi są anodowane.
michalok [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-30, 20:28
złozyłem silnik od podstaw.ale coś nie poszło z skrzynią mam tylko 1 luz i 2 .pomocy
red_eyed_rider [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-30, 20:45
Podkładki wszystkie na miejscu? te na samym dole
michalok [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-30, 21:31
niby tak.przy rozpoławianiu tylko dwa wolne tryby z podkładkami.reszta zabezpieczona na wałkach....
michalok [Usunięty]
Wysłany: 2015-05-31, 14:03
wałek wybieraka jakoś dziwnie chodzi i ma duże luzy miedzy jedynką a dwójka.macie jakieś pomysły co zrobiłem źle?
YAGO [Usunięty]
Wysłany: 2016-05-22, 19:31
Ekstra temat, dla mnie na czasie :)
3 tyg. temu rozebralem silnik, dominator stal prawie dwa lata :(
Generalnie motocykl nie zniszczony - ma u mnie "dożywocie" bo niema sensu go sprzedawać :)
Remont będzie kompleksowy, jedynie wałek i dzwigienki muszą poczekac., nic im szczególnego nie jest ale ;)
Prowadnice zamowilem orginalne od jakiegos kolesia z francji, czekam na koperte.
Reszte planuje zrobic w całosci na prox'ie - zawory, tlok i korba, co myslicie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum